Keskellä metsää olevat kesäbileet galluppi?

Back to häröily O

Tää on kiva juttu.
Kyllä kiinostaa*joo*
Toivottavasti ei tule tänä kesänä paljoa hyttysiä..
Imee musta muuten viimisetkin mehut.*nauru*

Vois mennä Kirkkonummen metsiin tai sit korouomaan painimaan karhujen kanssa...
Korouoma on muuten hiton hieno mesta keskellä ei mitään..

Hmm.. poikaystävä on paljon puhunu ns. metsäbileistä.. Mut osaako joku kertoa mimmonen fiilis niis sit on.. verrattuna esim. ns. tavallisiin bileisiin *hölmö* *täh*

noi olis kivat... saattaisiin tietää muutaman lahjakkaan ns. koti DJ:n, jotka voisivat tulla antamaan näytteen ennen vuoden päästä tapahtuvaa...

pomppii soittelemaan pojille... *ökkö* *ökkö* *ökkö*

*halii kaikkia*

P.S. elämä on ihanaa!

meitsi on messissä. tre käy kyllä, pääseehän täältä erinäisillä liikennevälineillä sinne

Tullaan

Mä tuntisi oloni ainakin kotoisaksi...*iloinen*

vaikuttavaa mukana oloa, joutuu vissiin miettii jo vakavasti noita bileitä*voiei*

Anni:[q]Mut osaako joku kertoa mimmonen fiilis niis sit on.. verrattuna esim. ns. tavallisiin bileisiin *hölmö* *täh*[/q]

Erilainen
Kannattaa kokeilla itse; fiiliksiä kun on ylipäätään hankala
kuvailla, kun musiikkikin kuulostaa ihan loogisista
akustisteknisistä syistä erilaiselta metsässä.

forest dj's on tour? jos kuopioon päin sais vastaavaa niin ois 27ha alaa pomppia miun metäs saa myllätä mettäpippalot on *sydän*, niistä pitää vaan ilmotella suht etukäteen et ehtii suunnitella kaikkee. ja kyl soittajii löytyy

Unity(f):[q]
Mut jos ne metsä bileet järkätään jossain tre suunalla niin näättekö mun söpön koiranpentu ilmeen joka viestittää että mä oon kyytiä vaille et sit kimppa kyytejä järkätään... vaih?

*mega hug*
~Maria the metsänpeikko~
*sydän**ökkö**sydän*

[muokattu 24.4.2003 12:16][/q]

Joo hei kyllä toi kyyti aina jotenki hoituu.........!!!*plur**plur**vink**sydän*

salamapotku_jack:[q]Ketkä sinne skuttaan tulis veivaa lättyjä?
No oikeestaan ihan sama kuha siel tekunoo pauhattais, joo!
Suomenlinnaan tunneli bileet tai sit linnabileet sinne kustaamiekan lipulle.
Tosin sitä ei varmaa saa ilmaseks tehä...*eiei*
Ois kyl siistii joo*pahis*[/q]

totta ei saa salettii ilmaseks........mutta onhan noita paikkoja mihin vois järkkää tunneli bileet!!!!!!

Hatec:[q]Eli ollaan pienen kaveriporukan kanssa ostamassa muutamia agrigaatteja ja muuta sälää!!
...
Ja nyt vaan pitäis tietää että kuinka paljon porukkaa kiinnostais semmottiset bileet?
Kerotkaa myös idoita paikoista missä niitä vois pitää, jos ei tampere kiinniosta?

[muokattu 20.4.2003 12:18][/q]

Quadrillion on järjestänyt metsäkemuja useita vuosia mm. Itä-Helsingin metsissä.
Hyviä paikkoja löytyy sieltä ja mahdollisesti Sipoosta, Nuuksiosta, Luukista jne.

Quadrillion: http://www.fi-rave.com/quadrillion

trance moon:[q]Santa
Juuh, sieni-metsään... *nauraa**nauru*
Kärpäs-sieniä poskeen... njamm... *nauru**poks**slurps*[/q]

Sinä se sitten tiedät mikä meitä ihmisiä kiinnostaa.. Aika houkutteleva idea.. heh..

Pukeudutaan kaikki metsänpeikoiks..*nauraa*

oih! kesällä on luvassa saleen aika paljon hyviä (psyke) metsäbileitä odotan niitä innolla *ökkö*

Sounds interesting!*iloinen*

kiinostaa kiinostaa! matkustaminen on ainoa ongelma mutta eiköhän semmonenkin järjesty jotenkin*joo*

Toihan on ihan loistava idea mutta jos metsää puuttuu niin voisin veikata että eräs kaverini vois suostuakin antamaan maitansa käyttöön siihen..täällä helsingin alueella.*ökkö*

voisin tulla veivaa psykeä bileisiin ihan ilmasex*joo*sehän metsäbileissä tarkotus onkin että niistä ei pahemmin "palkkoja"pyydellä.on tullu soiteltua n.10v ja myös live säätö ehkä mahdollista...?!ei muuta ku metsä täyteen stroboa,uv-valoa ja hemmetisti lakanaa.

Niina:[q]
Retkeilykamat mukaan ja mättäille *plur*[/q]

heh

O