Mitä teet/teit Pääsiäisenä?

Back to häröily O

She:[q]Noemmitää. yrittäny lukee pääsykokeisiin, pessy auton ja ja ja... Ottanut aurinkoa*hih*[/q]
kuulostaa kivalta*joo*

Roger Roger:[q]
kuulostaa kivalta*joo*[/q]

Ainii, ja lauantaina kävin Kiasmassa

Flow:[q]Hatec:Tähän väliin pakko esittää kysymys mämmistä?
Oko se oikeesti jonkun mielestä hyvää?

todellaki. kerman kanssa ja pieninä annoksina.
mielummin isoäidin luona kultareunaselta lautaselta hopealusikalla ;D

NAM NAM

[muokattu 19.4.2003 13:08]

[muokattu 19.4.2003 13:09][/q]
mämmi ja vaniljajäätelö! kokeilkaa jos ette usko ;)

Onneksi pääsiäinen on vaan kerran vuodessa. 5 pv juhlintaa takana jne. kavereita kerkinyt näkemään ihan kivasti etc. siis ollut ihan kiva pääsiäinen.

mämmi yöööööök...hyi...

pääsiäinen tuli ja meni , olisi pitänyt levätä, mutta sitä ollaan entistä väsyneempänä palattu arkeen

Töissä perjantai ja lauantai...oikeen raksa hommissa...siistiä!
Lauantai illalla tuli käytyä yksissä koti-bileissä, oli kyllä vähän pettymys...ehkä sitä alkaa kasvamaan ulos niistä! Sinänsä ihan siistiä et joku vielä järkkää joskus sellasia!
Ja tänään risteilylle...voi tätä kurjuutta!*nauru*

ai miten men pääsiäinen. Sillee et ei ihan heti uusiks ainakaa.
To -Su pelkkää däänssinkii. Paras veto eli siis hauskin läppä oli mielestäni la ja 404 tapahtuma. Nii ei siin tapahtumas mitää vikaa mut mä siel ni joo. VIRHE*nauru*

Kattelin ku porukka joi nestettä ja oli sekasin. Mut lauantaista eteenpäin oli huippupåsk, nosti saldon plussalle =)

-M

[muokattu 22.4.2003 16:00]

Hatec:[q]Tähän väliin pakko esittää kysymys mämmistä?
Oko se oikeesti jonkun mielestä hyvää?[/q]
Jep. Tosin ei sitä syö kun sen yhden laatikollisen vuodessa, mut silti. Ja runsaasti kermaa ja sokerii päälle :)

Hmm.... Nooh hyvinhä se meni...
Halluissa ja jatkoilla.. Hennan luona ja sit myös Antin luona...
Plutossa...

Tapasin vanhoja ystävia ja tutustuin myös moneen uuteen otukseen.. Joten täytyy sanoo et tosi hyvin meni...*sydän*

ps. mämmi on pahaa...*poks*

[muokattu 22.4.2003 15:59]

mä en tehnyt pääsiäisenä mitään erikoista....mut kävin ravintolas syömäs ja kuuntelin erittäin hyvää trancee=)

in (hard)trance i trust *sydän*

Makasin mökillä..boring...*justjoo*

söin oikeen mahtavan makuista lammasta ja valkosipulikermaperunoita..sitten dokasin ja juhlin ja sellasta..lomailin

Pääsiäinen tuli ja meni. Suurelta osalta aika kului miettiessä, että mitä otan mukaani Filippiineille ja mitenkä mieheni siellä jakselee.

Tällaista tämä kevätleskien elämä on...

Hallmarkeissa tuli oltua ja sunnuntaina kinossa kuuntelemassa karri k :ta , muuten vaan kotona suklaamunia syöden :) Mitään erikoista ei tullut tehtyä.. mun tarkoituksena olikin viettää rauhallinen pääsiäinen, ja siinä onnistuin

Ja ekaa kertaa maistoin mämmiä ja se oli PAHAA! yäk!

Katrina:[q]Pääsiäinen tuli ja meni. Suurelta osalta aika kului miettiessä, että mitä otan mukaani Filippiineille ja mitenkä mieheni siellä jakselee.

Tällaista tämä kevätleskien elämä on... *nauraa*[/q]

Millois sä oot nyt sit lähössä sinne lämpimään?

olin sairaalassa*igor*

5 päivää viinaa ja mämmi on syötävää jos syö vaan 2 rkl ei pysty enempää*plur*

söin munaa*igor*
okei toi kuulosti aika kaksimieliseltä*pahis*
mutta suklaa munaa*iloinen*

Tuli tanssittua pitkästä aikaa tosi paljon. Oltiin Halluissa ja Wawessa ja tanssin suunnilleen kokoajan...Vaikutin ehkä lähinnä kilahtaneelta, mutta mulla oli niin ihanaa! On tullut tehtyä liikaa koulua ja töitä, joten pääsiäis "rentoutuminen" oli paikallaan!!*sydän*

O