JACKIFIQUE - the official pre-party 8.2.2008 @ Helsinki
tännekös sitten tänään :)
Tänne :)
Tänneppä tänne! :)
Hitto kun ois vikat Jackit (onnea Tapsa :)) mut nyt ei tiedä mennäkkö vaikö eikö -kökö.
Kohta
Kivaa jengiä oli mestoilla.. mutta n. 00:30 -> alkoi mennä musa omaan makuun sen verran brittipopiksi että piti poistua nukkumaan huomista sisään. :)
Oikein kiva setti Orkidealta ja Orionilta, sen enempää en sitte ehtinyt kuunnella. Jotenki tuntu akustiikka omaan korvaan hyvältä siinä tilassa, ja oli mukava kuunnella ja tanssia!
00:30 vasta meininki alkoikin, Kiva tanssia vähän erilaista musaa pitkästä aikaa :)
[color=red]Kiitos ja anteeksi[/color]
[q]Unik, 9.2.2008 14:47:
[/q]
oliks sä siel..!?!? :)
[q]N. Geselle, 9.2.2008 14:49:
---
Unik, 9.2.2008 14:47:
---
[/q]
Juu-uh...kyl mä kai taisin olla. Ei kyl mitään muistikuvaa. Mmmmh...olenkohan mä sit ollutkaan siel?
[q]Unik, 9.2.2008 15:00:
---
N. Geselle, 9.2.2008 14:49:
---
Unik, 9.2.2008 14:47:
---
---
Juu-uh...kyl mä kai taisin olla. Ei kyl mitään muistikuvaa. Mmmmh...olenkohan mä sit ollutkaan siel?
[/q]
Vai oliks niin, et mä en ollu siel!?
Mä taisin olla täällä
olis varmaan pitäny olla täällä...
[q]Displacer, 9.2.2008 14:15:
00:30 vasta meininki alkoikin, Kiva tanssia vähän erilaista musaa pitkästä aikaa :)
[/q]
Kiitti mun puolesta. Jos meno maistui, ks. Misf*ts-klubi, joka torstai Redrumissa.
terveisin "brittipop"-DJ :)
[q]
terveisin "brittipop"-DJ :)
[/q]
Häröö..*eikä* Mutta ihanii wanhoi tuttui
ÄlYtÖN MeN011!!
Aika sekavaa menoa ajoittain. Kokonaisuus silti plussamerkkinen.
Trainspotting: mikä oli Orkidean setissä n. klo 23.50 maissa soinut elektro/house-biisi, jossa oli sellaisia lyhyitä, vihellystä tai kaskaan siritystä muistuttavia soundeja. Kesti aika pitkään ja jengi tykkäili kovasti, eli alkuillan kohokohtia. What was that shit? Haluu kuulla uudestaan!
T.
Kivaa oli mullakin !! Mut mulle juotettiin kutosella pilaantunutta viinaa sisuskalut huutanu hoosiannaa päivän ja Georgekin vieraili muutaaman kerran. Et itku pitkästä ilosta ... KIITOS JÄRJESTÄJILLE bileistä ,( ei pilaantuneesta viinasta)