Minne matkustat seuraavaksi?
[q]Wert, 5.9.2008 09:12:
Marraskuussa 2 viikkoo Los Angelesissa o/
[/q]
Mahtuisinkohan mä sun matkalaukkuun
lokakuun alussa amsterdamiin. :)
sitte viikolla 43 vuokattiin ja viikolla 44 souliin etelä-koreaan. tiukka syksy tiedossa. :P
Goalle Tammikuussa
Oon tänään katellu hotelleja ja rantoja ja muita juttuja, tässähän alkaa kohta pystyä kuvittelemaan itsensä tuonne lekottelemaan.
[q]sapeli, 11.9.2008 15:57:
Goalle Tammikuussa
Oon tänään katellu hotelleja ja rantoja ja muita juttuja, tässähän alkaa kohta pystyä kuvittelemaan itsensä tuonne lekottelemaan.
[/q]
Sama, mutta mennään jo joulukuun lopussa, ja tammikuun alussa takasin :)
Stukholmaan, illal.
lokakuu köpis, marraskuu berlin - noi menee duunissa ja sit muuten vaan joulukuussa uusiks berliiniin tatskamessuille *sydän* ja tammikuussa kuala lumpur - ..? kattoo mihin joutuu.. =)
Matkustan seuraavaksi paikkaan nimeltä pois. Katsotaan mitä äkkilähdöissä on tarjolla.
Turkkiiiin, 27.9
VIELÄ 2 VIIKKOA!!!!!! *plur**aplodit*
Vaasan kautta Ouluun. *untuvatakkiakaivel*
hollantii ^_^ vielä 4 viikkoa :P
Jyväskylään moikkaamaan frendiä :)
Luojan kiitos siitä, ettei viikolla tullut syysflunssa kestänyt kuin pari päivää.
Tukholmaan
Attuun
Lokakuussa Köpikseen ja Helsinkiin.
Berliiniin marraskuussa!
Berliiniin lokakuussa!
Lennot Mumbaihin Intiaan varattu ens vuoden puolelle, ja siitä sit jatketaan viel Goalle! Superiiiiiii!
Omaniin helmikuussa ^_________^
[q]Sparkling, 27.9.2008 19:42:
Lennot Mumbaihin Intiaan varattu ens vuoden puolelle, ja siitä sit jatketaan viel Goalle! Superiiiiiii!
[/q]
Missä vaiheessa? Meitä on kanssa pieni porukka lähdössä samalle suunnalle Tammikuun loppupuolella...
Alanyaan 19.10----> viikoksi Pääsee vähän täältä suomen kylmyydestä maistelemaan kesää taas