Minne matkustat seuraavaksi?
Huomenna Southamptoniin.
Vloppuna Riikaan... saas nähä mitä tostakin syntyy.
Toivon mukaan pian lämpimään, jännittää hitosti.
Berliiniin helmikuussa ja mahdollisesti Barcelonaan heti perään maaliskuussa.
[q]Jone, 16.1.2008 09:19:
Berliiniin helmikuussa ja mahdollisesti Barcelonaan heti perään maaliskuussa.
[/q]
Lucky bastard, molemmat kyllä loistopaikkoja
-M
Oho, ennen Tenuriffan matkaa pukkas pieni Ruotsin -case. No, ei muutaku sinne perjantaina
[q]alek száhala, 15.1.2008 23:31:
About neljän viikon päästä Japaniin! Sieltä sit kääritään laukku täyteen Gangurobukkakee!
[/q]
Hitto ku pääsisin mukaan! Ei vaan voi olla töistä pois. Oon aina haaveillut Japaniin matkustamisesta.
Tuos sit mulle pönöttimiä!
Turkuun! Se on ulkomaata ja siellä puhutaan vierasta kieltä
Turusta Kotkaan.
Ja kun just palasin kahden viikon thaimaan matkalta, niin en aio matkustaa minnekkään vähään aikaan.
[q]Mark, 16.1.2008 09:34:
Lucky bastard, molemmat kyllä loistopaikkoja
-M
[/q]
Jes, Barcelonassa en ole koskaan käynyt aikaisemmin, mutta nyt ajattelin et vois ottaa muutaman päivän aikaa itselleen ja häipyä ihan rehelliselle lomalle.
Berliini on mesta, jonka arvioin täysin ylihehkutetuksi ennenkuin kävin siellä ensimmäisen kerran itse. Nyt parin kerran jälkeen oon kaupunkiin varauksettoman ihastunut vaikka kummatkin on olleet duunireissuja.
Matkustelu on pop. *sydän*
[q]Jone, 16.1.2008 10:37:
Matkustelu on pop. *sydän*
[/q]
Niin on.
Seuraavaksi listalla mm. Amsterdam, Stokis ja Kuuba sekä kotimaassa ainakin Ypäjä.
[q]Amma, 16.1.2008 11:07:
Niin on.
Seuraavaksi listalla mm. Amsterdam, Stokis ja Kuuba sekä kotimaassa ainakin Ypäjä.
[/q]
Miten olis keskiviikkoinen matka Kotkaan
[q]Amma, 16.1.2008 11:07:
Niin on.
[/q]
Kuuba on muuten täälläkin asialistalla.
[q]Jone, 16.1.2008 11:56:
Kuuba on muuten täälläkin asialistalla.
[/q]
Mulla edessä kolmas reissu.
Kannattanee yrittää toteuttaa matka niin kauan kuin maan hallinnollinen tilanne on se mikä se nyt on.
[q]Amma, 16.1.2008 12:06:
Mulla edessä kolmas reissu.
Kannattanee yrittää toteuttaa matka niin kauan kuin maan hallinnollinen tilanne on se mikä se nyt on.
[/q]
Jepa. Niin paljon kuin nyt en olekaan ihan villinä Castroon, niin kyllähän toi maa käymisen näkökulmasta menee perseelleen pian sen jälkeen kuin Castron hallinto jossain vaiheessa keikahtaa.
Tukholman laivasetti.
Noin 5min varotusajalla.
Soitin frendille tuossa kesken työpäivän klo.14 maissa ja nyt olen himassa ja pakkaamassa ja 10min päästä frendi tulee hakemaan ja risteilylle. Vaikka olen aika impulsiivinen ihminen niin tämä on aikamoista..
[q]Vampyrella, 16.1.2008 10:23:
---
alek száhala, 15.1.2008 23:31:
About neljän viikon päästä Japaniin! Sieltä sit kääritään laukku täyteen Gangurobukkakee!
---
Hitto ku pääsisin mukaan! Ei vaan voi olla töistä pois. Oon aina haaveillut Japaniin matkustamisesta.
Tuos sit mulle pönöttimiä!
[/q]
oon aina haaveillu kunnon bukkakesta, tuo mulle video tai kaks!
Ukko matkustaa Valenciaan F1-kisoihin (kai se oli toi mesta) ja ite haluaisin pohjoisnavalle, matkat alkaen vain 15950, kiitos!
Maaliskuun lopussa Milano - huom huom Ryanair avaa reitin Milanoon (tai siis Bergamoon, mut...)
Tossa pari päivää sit tuli vaan mieleen et tällästä topikkii tällä ei vielä ole ja olisi kiva aina nähän mihin jengi matkustelee.
Voi laittaa myös kenen kanssa menossa ja kuinka pitkäksi aikaa, tai jos jopa muutat pysyvästi jonnekkin.