Minkä värinen Colt-sytytin?

Back to tunkio O

[q]$, 11.10.2007 20:34:
Kuka polttaa Colttia!!!!?????
[/q]

Ku olin opiskelija ja tein viikonloput baaritöitä ja olin persaukinen, ni sillon paloi mikä vaan. No, löyty si täys colt-aski tiskiltä ni duunikaverin kaa otettiin siitä yhet savukkeet. Aamul ku pääs kotiin ni vedin viel yhe röökin. Päiväl ku heräsin, mulla ei ollu enää ääntä.

Keltainen, mut yleensä se on sen värinen mikä on tiskillä ensimmäinen tulossa..

ihan sama, mieluiten musta

keltainen niin se sitten sointuu kivasti mustiin kumppareihini

Katoaa kyllä ihan liiankin usein. Äsken taas löytyi kaiken värisiä läjäpäin kun tein yleistä siivousta ja katsastin myös kaikkien kassieni sisällöt läpi.

Musta miellyttää eniten silmää, mutta kun usein tulee istuttua kaveriporukan kanssa jossain, niin suurimmalla osalla on musta Colt. Sen takia olen ostanut mm. keltaista ja punaista, jotta ei häviäisi niin helposti toisten taskuihin.

[q]`Ҡӫ, 11.10.2007 22:31:
---
$, 11.10.2007 20:34:


Kuka polttaa Colttia!!!!?????

---


Forsgrenin Heikki poltti Colttia.
[/q]

Pekka. K poltti myös.

Punainen On kyl aika nautinnollinen väri kaikessa vaarallisessa. Jopa Colteis =P

[q]'“†”', 11.10.2007 22:24:
---
Zapa, 11.10.2007 17:33:
Missä on vaihtoehto "Colt kusee, sytytän tupakkini liekinheittimellä"?

---
http://thelarge.pp.fi/yoda.jpg
[/q]

http://omglol.kerrolisaa.com/1/8766.jpg

punanen se on ku Ferraari! Valkosta ei voi hyväksyä. Musta vielä menee.
Haha muuten tuli joo mieleen ku joku puhu jostain liekinheittimestä, nii mul oli kans tosi pitkään yks sellane oikee iso grillisytytin ain mukana. Sitä ei meinaa hirveen helposti pysty pöllii. Ja vaik pölliski nii varas jäis kiinni aika nopeesti ku oli niin huomiota herättävä.

[q]`Ҡӫ, 12.10.2007 01:14:
Heitetääs ilmoille tällanen: Onks kukaan kukaan ikuna kaivertanu nimikirjaimiaan/tussilla kirjottanu/liimannu tarraa omaan Coltiinsa jotta ei sitä hukkais niin helposti muiden käsiin ja taskuihin sitä kautta...?
[/q]

Tottakai... Yleensä siin on sydäntarroja :D
Ja tän hetken coltti on sininen.

kaikki käypaitsi keltainen*hikoil*

Joo, non-smokerina tähän ei voi sanoa muuta kuin: onpas varsin mieltä kutkuttava aihe.

[q]Tintti, 12.10.2007 20:14:
Joo, non-smokerina tähän ei voi sanoa muuta kuin: onpas varsin mieltä kutkuttava aihe.
[/q]

No mut hej onhan sille coltille muutakin käyttöä. No ok ok kaikki hyvät kiinarit ja muut tunderkingit on kielletty jo. Mut Colt oli kyl The Sytytin aina uusinavuosina =P

MUSTA!! ..niinku mun sielu..

valkonen

En käytä.

tällä hetkellä on valkoinen colt.
tosin yleensä ostan sen mikä tulee ekana.

colteissa on käynyt nykyisin kaikille tuotteille yleinen ilmiö, eli laatu on tippunut helvetisti alaspäin. ennen vanhaan colt kesti varmaan lähemmäs vuoden ja useimmiten se ehtikin hävitä ennen kuin hajosi tai kaasu loppui. sen sijaan nykysin uuden coltin joutuu ostamaan kuukauden välein, koska kivi hajoaa ja silloin tällöin kaasukin loppuu. muoviseoskin on pehmentynyt aikojen saatossa, koska ennen pullojen avaaminen ei jättänyt juuri jälkeäkään, mutta nykyisin alareuna on heti ihan ruvella. eihän tuo mitään haittaa, mutta kertoo laadun heikkenemisestä sekin. nykyisin ei ole enää mitään väliä onko sytkäri colt vai joku tokai tms (tai no halvemmat alkavat olemaan parempia).

no, mutta itte aiheeseen; tänä vuonna mulla on ollut ainakin 2 punaista, pari valkoista, musta ja pari keltaista colttia. eipä tuota väriä nykysin niin tarkasti tule katteltua, koska niin nopeasti se hajoaa kuitenkin:)

yleensä keltanen

Zippo.

O