Lätkän mm-kisat

Back to häröily O

Suomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!*ökkö**ökkö**sydän**sydän*

12-0 HUH HUH!!!*pahis*

12-0 ja hyvä matsi..*iloinen* mut hyvä et maalit jakautu aika hyvin kaikille....*iloinen*

kaikki penkkiurheilijat pitäis pakottaa polkemaan kuntopyörää oikeasti menee hermo tän lätkävouhotuksen kanssa, kun kaiken näköistä paskaa myydään "virallisena kisatuotteena" *mur**eiei**poks* hajoaa pää tän kanssa

..ja jos suomi sattuis häviämään, niin eipähän ainakaan tarvitsis kuunnella sitä idioottimaista meluamista suomen voitosta

Hyzenthlay:[q]..ja jos suomi sattuis häviämään, niin eipähän ainakaan tarvitsis kuunnella sitä idioottimaista meluamista suomen voitosta *nauraa*[/q]

Mut sit kuulisit kuin aikuiset miehetkin itkevät ja huutavat ja ramuavat VIHOISSAAN kaupungilla. Näin näky viime vuonna finaalin jälkeen kun keskustasta kotiinpäin lähdettiin. Se oli kyl surkuhupaisaa katsottavaa.

no ehkä just nää 40-60- vuotiaat miehet, ja eteenkin juntit, on pahimpia

Tsekki Voittaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!*dissaa**pahis*

Nonii. Pääs kanadan pojjat vähä testaa rajoja jo eilen. Ei olt häppönen matsi mut kohti parempaa olla menos. ILLAN NS. HAHMO oli kyl #22 Anson Carter. Äijaä viipotti rastat pääs menee ku mikäkin rusakko välil. Eihän siin mitää. Asennetta ainakin. Yks mun favorite pelaajist btw*dissaa*

ei mitään jääkiekkoa!!tylsäää

JÄÄKIEKKO on kivaa*pihkassa*

juu onhan se.mutta ne loppuottelut ehkä hiukan kiinnostavampia.

juu nuo alkusarjan matsit ei oo muuta ketjujen hiomist yhtee. Mut on niit hauska kyl kattoo. Nytkin on nähty sellasii lukemii et oksat pois*nauru* Sääliks käy veskoi näil huippumail. Esim. Suomen maalil Hurme sai jopa kokonaiset 7 torjuntaa sen torjuntavuorol, joista voidaan laskee ehkä 2 kunnon torjunnoiks... ei pääs näyttää oikee mitn taitoja.

ai..emmä nyt siitä oikeen noin tajua.mä vaan katon sitä.

tanska voi kyl päästä yllättää.. ois kiva jos sellanen lilliputtimaa pääsis pronssiotteluun ja vielä ekoissa kisoissa.. mun veikkaus kyl on
1. suomi *sydän*
2. kanada
3. tsekki
kummallista? no jaa

Slovakia on kyllä pelottavan kova .. Palffy , Bondra ja Satan jyrää ....

Tänään on kyl kova matsi...Suomi kepittää Tshekin 3-1!

wxw:[q]Nonii. Pääs kanadan pojjat vähä testaa rajoja jo eilen. Ei olt häppönen matsi mut kohti parempaa olla menos. ILLAN NS. HAHMO oli kyl #22 Anson Carter. Äijaä viipotti rastat pääs menee ku mikäkin rusakko välil. Eihän siin mitää. Asennetta ainakin. Yks mun favorite pelaajist btw*dissaa*[/q]

se oli kyl tosi hassun näkönen ku rastat heilu..*nauraa*
mut tänään päästään tsekin kaatoon!!!!
*ökkö**ökkö**ökkö*

Nihkeetä, Suomi on kökkö, Japani nousee.

1-2 prkl.. no pitää repii jostain muualta vappu fiilistä..

O