Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

Back to päihdekeskustelu O

Nykyään kiskon sitä bileissä ja himassa. oon holisti

Todellakin !! Kyllä maistuu Aina kun mahdollista ja tarpeeksi Kunhan muistaa ettei pilaa muiden juhlintaa tai nolaa itseään Jotenkin sitä on säilyttänyt kasvonsa vaikka viina maistuukin aivan laittomasti

KÄNNIÖ

kai sitä tulee aina muutaman verran otettua... JOKA KERTA

KÄNNIÄÄLIÖ! *piis**possu**piis*

...on mut joskus tavattu kyl siel selvänoloisenaki, mut ulkonäkö pettää.

En mä tykkää juoda bileissä...Ihan vesilinjalla siis*hymy*.

Max pari on tullu aina otettua, tai sit ihan selvinpäin.. Normibaari-iltoina sitte enemmän.. *iihhih**hih*

[q]Sinza:
Max pari on tullu aina otettua, tai sit ihan selvinpäin.. Normibaari-iltoina sitte enemmän.. *iihhih**hih*
[/q]

Samoilla linjoilla
Normi-iltoina musa ei oikein sytytä -> ei asiaa tanssilattialle -> aika kuluu frendien kanssa seurustelessa tiskin / pöydän / blackjack pöydän ääressä

rippuu ihan siit et oonko kuskina vai en..

joskus sidun tai muutaman..

no todellakin!

vaikka olenkin bileissä ensisijaisesti sen musiikin ja tanssimisen takia, niin usein tulee juotua muutama drinkki/siiderituoppi jalka nousee yksinkertaisesti vähän paremmin. Ja siiderissäkään ei sitä alkoholia ole paljon ollenkaan, joten se käy periaatteessa nestetankkauksestakin...

\”I drink to get drunk\”
Niin kauan on kivaa kun käytät alkoholia, eikä alkoholi käytä sinua.

siis En:) en käytä alkoholia enkä muitakaan päihdyttävii aineita:) mulle riittää musa ja ihmiset:)

[q]Jii-75:
siis En:) en käytä alkoholia enkä muitakaan päihdyttävii aineita:) mulle riittää musa ja ihmiset:)
[/q]

Mua harmittaa tässä pintaliitoskenessä just
tollaset kojootit jotka vaan käyttää ihmisiä

[muokattu 23.10.2003 14:53]

[q]Tres:
---
Jii-75:

---

Mua harmittaa tässä pintaliitoskenessä just
tollaset kojootit jotka vaan käyttää ihmisiä

[muokattu 23.10.2003 14:53]
[/q]

hmm ;) käyttää ihmisii;) hih:) no niin no joo siis jos hyvän mielen saaminen ihmisten tapaamisesta on sellasta joka on paheksuttavaa niinjooh sit mä olen syyllinen:) *antautuu ruoskittavaksi* *wirn*

Mitä suurimmassa määrin. Se on sitä fiilisten maksimointia (en päde krapulaa (sanan vars.merk) enkä edes krapulaa (sitä henkistä sorttia))

[muokattu 23.10.2003 15:12]

[muokattu 23.10.2003 15:12]

ennen en käyttäny mut nykyään kiitos ja paaaaaaljon..*sydän* hauska örtsätä kännis pitkinpoikin.. *iihhih**pahis*

Nope, täysin raittiina käytän vain tuota nimen mainitsemaa luonnon tuotetta

[q]Puistokemisti:
tosta puuttuu vaihtoehto
-Tosinaan mut sillon vedänkin ihan helvetilliset perseet
[/q]

niiin muuten puuttukin ja se olisi mun valinta

O