Käytätkö alkohoolia? (bileissa)
Joskus, joskus en. Dokausreissut olen yleensä pitänyt erikseen, eikä tanssiminen kunnon kännissä ole ollenkaan helppoa, saati sitten aina niin mukavaakaan...
Kyllä sitä vähintäänkin sidu tai pari tulee kaikissa bileissä nautittua,harvemmin kuitenkin perseet,koska se tanssiminen todellakin on nihkeetä liian humalaisessa tilassa..
noh, kyllähän sitä tulee aika helposti muutama siideri juotua (taikka pullollinen gin lemonia *ding*) ja aika helposti tulee myös toisinaan juotua hieman liikaa..hmm. mutta ei onneks aina..
aina, jokapaikassa.
Viinmeksi join bileissä muuta kuin vettä vuonna 2001
Bileissä juon ainoastaan kaik(en)kea alkoholipitoista mitä baarissa satutaan myymään
Joskus se saattaa aiheuttaa jo valmiiksi arveluttavassa koreografiassa omalaatuisia sivuaskelia
neiti, shaisinko hhuikan hhajuvedeshtänne?*possu*
jOO JOO pari kertaa lärvit yleensä vähän vähemmän ...
Jostain syystä vesi on ainoa mikä menee alas bileissä. Sitäpaitsi mukin voi aina täyttää vessassa, tulee halvemmaksikin.
.onneks mulla ei ole tarvetta alkoholin käyttöön.
.onko se sitten heikkouta jos tarvitsee ja hakee humalatilaa..sitä en etiedä.
.sen vaan teidän että vahva olen.
sen verran juon miltä tuntuu. eli, vähäsen
etenki bileis
sika lauman kokoontumisissa =)
Kyl alkomahoolia tulee vedettyä aina kun on mahdollista :)
Perseet kuulu vetää jossain muualla kuin bileissä..
[q]Blues:
Perseet kuulu vetää jossain muualla kuin bileissä..
[/q]
Jaa no mikäs siihen on syynä .. eikös jokaisella ole oikeus tehdä tavallaan?
Yks tykkää vetää pään pehmeeks pirillä toinen viinalla .. sama kai miten jos osaa käyttäytyä ..
[q]Summerblink:
Bileissä juon ainoastaan kaik(en)kea alkoholipitoista mitä baarissa satutaan myymään
Joskus se saattaa aiheuttaa jo valmiiksi arveluttavassa koreografiassa omalaatuisia sivuaskelia
neiti, shaisinko hhuikan hhajuvedeshtänne?*possu*
[/q]
Toi oli ihan hyvä
[q]SickDog:
Kyllä sitä bileissä voi aina jokusen alkoholiannoksen nauttia. Pääsee valmiiksi rentoon tilaan ja lähtee se jalkakin vipattamaan huolettomammin. Olen huomannut että jos olen täysin selvinpäin, kestää hetken ennenkuin pääsee rytmiin hyvin kiinni ja alkaa tanssiminen sujua, kun taas muutaman esim. olusen jälkeen lähtee rytmi viemään paljon helpommin
Sitäpaitsi siinä vaiheessa tietää juoneensa liikaa, kun alkaa huomata askeltavansa epärytmiin ja on aika vetäytyä chilliin nauttimaan se illan lopettava annosmäärä
[/q]
kyllä bileissä voi olla rentona olla ilman alkoholia tai huumeitakin
rytmiin pääsee kyllä, jos on rytmitajua *nauru*, mutta jokainen tehköön niin kuin parhaaksi katsoo
Kyllä sitä tulee bileissä juotua, varsinkin nosturissa maistuu virtaset kun maksavat vain 4.3 *slurps**plur*
Käytän alkoholia.