Käytätkö alkohoolia? (bileissa)
Mun juomalla bissemäärällä per bile, juottais pienen etioppialais kylän kaloiksi!!
Joskus taas ei!*iloinen*
Yleensä sixi pohjiks ennen bileitä ja sitte muutama tuoppi.
Joskus vähemmän, joskus enemmän, joskus ei ollenkaan
Tietysti! Joskus paljon ja sitten toisinaan taas liian paljon
En koskaan koska sitten siitä bilettämisetä ei tule mitään*iloinen*
Jep, tuli käytettyä alkkoholia bileissä mut nyt on joutunu muuttaa tapoja ku tos kaks viikkoo sitte puhkes mahahaava*uuh* ja sen koommin ei oo voinu juoda eikä voi muutenkaa vähhää aikaa. Mut tuli se itselleen lauantaina todistettua että selvinkin päin on ihan vitun kivaa joraa olin Energy risingeissa ja tuli tampattua jalat hapoille Friikin ja Proteuksen tahdissa*hymy*
Kyllä kait. En mä muista, ku oon liian jurrissa.
Roger Roger:[q]Kyllä kait. En mä muista, ku oon liian jurrissa.[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa* HAHHAHAHAAA... aisaa... siis asiaa...
Mä juon yleensä aika paljon...
"Tequila ja Virtanen. Kiitos."
"Tquila ja Virtnen. Kiits."
"Etkila jaaa vaik Viiirtis. Kiiitoosh..."
kyllä sitä lähes poikkeuksetta tulee juotua kaikissa bileissä. Tai yleensä ryystänkin heti ensimmäiseksi pari drinkkiä...
Yleensä aina tulee juotua pari siideriä, mut ikinä ei liikaa*nauru*
Tai käytätkö nipsuja, pörriä, gammaa vaiko viunaa.
kännissä on aina kivaa!!
Joo kyl yleensä tulee katottua missä päin se juomapuoli sijaitsee *slurps**iloinen* Forms of energyssä meinas sydän pysähtyä kun ei löytynytkään sitä baaria, kaveri kun oli autolla niin käytiin yhessä vaiheessa alessa tankkaamassa
Yleensä juon bileissä pari-kolme stobee, mutta ihme kyllä nykyään oon jo oppinu viihtymään bileissä jopa selvinpäin...!
yleensä bileissä tulee juotuu energia juoma vodka sekotuksia. seuraavana päivänä onkin sitte vitun hyvä kanuuna, täytyis yrittää siirtyä siideriin. vettäkin tulee joskus kitattua jostain kumman syystä, mutta harvemmin.*enkeli**possu*
taidan käyttää
Erittäin vähän ja rauhallisesti...
TODELLAKIN käytän!
-M
pari bissee max. ja se ois sit siinä... en haluu huojuu ja törmäillä ihmisiin miten sattuu*igor*
Välillä enemmän (harvemmin) välillä vähemmän .... välillä ei ollenkaan