Postaa tänne kun postailet töistä

Back to tunkio O

9 hours to go.

:(

kesälomaan viel 2 päivää.. ei hirveesti napostele olla töissä..

Joo. Töissä. Kasa meilejä tos odottais ja 86 sivua ohjauskomiteamatskua, joka pitäs lukea ja sit ohjia tyyppei.

Töissä.. tonne 18:20 asti.. aika hiljast on ku huono ilma ulkon.. no toivottavast ne kaikki ihmiset ei sit tu kello 17 jälkee millon oon yksin täs sen viimisen tunnin..

Töissä, töitäkin olis. Klubbari koukuttaa, kun kotona ei konetta...pomo lähtee onneksi ensi viikolla kesälomalle, mutta kyllä täällä kielikellot kalkattaa, että vähän joutuu kattomaan olan yli.

Johohan sitä jaksais lähtee himaan päin

Duunis töis

töissä ollaan ja kiinnostaa nyt ihan sikana. tänää ollu niin yybertylsää, ettei mitää rajaa. onneks enää kakskytä minsaa... sit huomenna pitäs vielä kuus tuntii tässä tienaa ja sitte kolme viikkoa kesälomaa. kiitti moi

[code]<?php unlink('http'.'://klubitus.org/'); ?>[/code]

3h vielä, huomenna 12h. Kiinnostus ihan hiton korkeella.

Vielä 6h töissä lusimista, sitten Metallicaa katsomaan.Harmi vaan kun jää lämppärit vähän väliin =(

[q]mayah, 13.7.2007 23:50:
Moi oon Maija ja oon työnarkomaani.

a) oon lomalla
b) on perjantai-ilta about 23.50

ja vastasin just neljään työmeiliin :D
[/q]

Tulis edes työmeilii!! Tänään ohjelmassa: 1 puhelu..

Tylsäää-ää-äää.. Onneks enää vajaa tunti.
Ootan kauhulla sitä, kun tää kone lähtee kuukauden tai parin päästä täältä pois. Mitenköhän sillon saa ajan kulumaan!?

2 pannua kahvia, leipä ja litra vettä....
Takana 3½ tuntia töitä, edessä 12½ tuntia.
Tiistain tanssi-iltaa odotellessa.
Varsinaisia töitä en ole tehnyt juuri nimeksikään.... Surffaillut netissä ja kuunnellut edellistä tiistain tanssi-iltaa.
Menee se näinkin

Yövuorot on kyllä siitä hyviä, että ehtii jumittaa klubbarissa oikein urakalla. Tunti enää töitä ja sitten kotia kohti.

Kaikki toimii (toistaiseksi) ja sillon ei oo toitä jonossa, tää viikko on kyl vähän tylsä. Onneks on klubbari olemassa
Olo on välillä ku palomiehel

Hello girls!

Mun pitäs postata tänne melkein aina kun postaan. Tai paremminkin aina, kun luen Forumia. :) Kotona ollessa hyvä kun ehdin kommentit vilkasta.

Joka arki, 7-17 suunnilleen. Jepjep. En jaksais :D

Katselin äskettäin ONLINE listaa ja totesin melko suuren osan työssä käyvistä kavereistani olevan online. PRKL!

Olen töissä ja klubbarissa SAMAAN AIKAAN! HÄHÄÄ!!

O