- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
[q]B&R, 14.7.2007 16:48:
Willillä on muita kiireitä Bollywoodissa, ei pääse stadiin kaiffansa kans tällä kertaa.
[/q]
Harmillista. :( Mutta onneksi tulee afrika bamabaataaaa! Respect respect respect täältä porin suunnalta!
Taas kerran tuli todistettua kuinka Muffler suolaa päästaran. Fresh oli ihan ok mut vähän vaisu. Eikä mitenkään henkilökohtaista mut Dani Rankin on dance valleyn hq stagen MC:n jälkeen surkein ja vituttavin MC.
Tänkjuu oli kyl tiukkaa soundii, olis vaan pitäny ottaa ne **tun tulpat mukaan
Ihmeen vähän oli kyl porukkaa...
Oli kyllä todella mukavoo! Ihmeellisen hyvin sitä jaksoi pomppia pitkän duunipäivän jälkeen, musiikki sen teki. Jalkahieronta kelpais.
Ja kyllä, Muffler taas omisti!
Hyvää settiä taas kerran, kiitokset kaikille näitä mahdollistaville! Studiokin oli paikkana paljon inhimillisempi, kun porukkaa ei ollut läheskään niin paljoa kuin edellisillä kerroilla, eikä lasinsiruja, känniääliöitä ja yleistä ällölikaisuutta ollut juuri yhtään esillä. Vähän toki kolkko olo, kun porukkaa oli niin vähän.
Muffler nyt on totutusti aina aivan helvetin kova - niin tälläkin kertaa. Freshistä diggasin jopa enemmän ja Stamina oli ihan sopivan laadukas mc (ei tosin yhtä hyvä kuin Verse muutama viikko sitten), tosin mielestäni aika vähän äänessä (tai sitten olin vaan turhan kännissä?). Se Mufflerin aikana ääneen päästetty mc oli aika karsea ainakin näissä puitteissa, ei millään pahalla.
Niin ja todella isot erityiskiitokset muuten Studion ulko-oven pokeille, jotka tällä kertaa suostuivat jättämään mulle sen ennakkoon ostetun lipun kannan, kun sitä nyt kolmannen kerran putkeen erikseen pyysin. Pieni juttu, mutta mulle oikeasti iso asia, kun noita on jo vuosia kerännyt talteen. Toivottavasti onnistuu ensi kerrallakin.
Oli kyllä mukavat bileet, harmittaa vaa ku joutu lähtemään just ennen ku Fresh & Stamina alotti, mutta eipä sille mitään voinu. Stamina näytti kyl vähä väsyneeltä/elämäänsäkyllästyneeltä tossa juuri ennen ku oli herran vuoro tarttua mikkiin, vai havaitsinko nyt ihan väärin?
Pääpuolen äänentoisto oli tosiaan parempaa ku sillo Pendulumiltamassa, mutta tulpat tulivat kyllä tarpeeseen. Mufflerin setti oli kyl tosi hyvä, ja tanssittuahan tuli oikein huolella sen aikana.
Melko tyhjäähän alussa oli, mutta kyllä lattialla riitti tilaa siinä yhdenaikoihin. Erityiskiitos studion tosi mukavalle baarimikolle, ilmainen kokis maistui kyllä. *sydän*
Ihan jeeees ilta oli, vaikka Studio näyttikin aika autiolta kun edelliset kerrat siellä olen viettänyt isompien nimien aikaansaamissa ruuhkissa. Ainoa mikä varsinaisesti häiritsi oli ihan jumalattoman kovalla pauhannut musiikki, viis minuuttia ilman korvatulppia aiheutti jo vinkumista korviin. Yleensä en edes käytä tulppia, joten ihan pienellä ei mua saa tämmöisestä kitisemään. Jotain kertonee sekin, ettei alakerrassa narikankaan lähellä pystynyt puhumaan normaalilla äänellä ja normaalilla keskusteluetäisyydellä, vaan tartti joko huutaa tai puhua suoraan toisen korvaan.
Kivaa oli silti, kiitos.
Jees mukavaa oli!
Muffler pistää sen verran kovia ralleja jonoon että kyllä maistui. Freshi jäi kakkoseksi, vaikka meiniki oli kohdallaan silloinkin. Mutta olis prkl soittanu sen Tarantulan eikä pelkkiä vokaaleja!
Miinukset infernaalisesta äänenvoimakkuudesta, kuulosti paskalta tulpat päässäkin. Soittajan + MC:n sijoittelu olisi myös voinut olla vähän parempi.
Kokonaisuutena kuitenkin törkeen mainiot bileet, lisää näitä!
[q]Timmo, 14.7.2007 12:42:
Plussat:
- Femin junkkasetti ja siinä tullut rokkityylinen kitarabiisi. Jos luet tämän niin kerro mikä biisi oli kyseessä.
[/q]
Se taitaa olla Ez rollersin Mousetrap
Kiva ilta ja kivat bileet, kiitos kukista ja kaikesta! Fresh ja Stamina tuli missattua, mut oli kyl hauskaa breakspuolella soitella ja fiilistellä välistä tanssialattiankin puolella!
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »