Back to tapahtumat O

[q]Zenni, 2.7.2007 18:43:
---
Rocca, 29.6.2007 23:42:
Tuleeks taas hesa reissu <333

Edit: aika varmaan oon tulossa :DD onks punkkaa jossain :DD

---

Ei vittu, ei taas :D
[/q]

ei kyl mä joudunki feidaa sori :D

[q]Rocca, 2.7.2007 19:52:
ei kyl mä joudunki feidaa sori :D
[/q]

HYVÄ. :D

What you has? Breakshit?

"We have explosive"

ok, Xplosiv nice, but you might wanna go with an Atom Bomb, so that we can get absurd

Lipun hinta ovelta?

Sais tulla mutatedin pojilta hangover o/

Soittoajat:

2100 Femi
2230 Tes La Rok & Dead-O
2330 Muffler
0045 Dj Fresh & Stamina
0230 Mutated Forms

2300 Wiljam
0100 Femi
0200 Genki

so here!*joo*

Blah....koko vkl töitä =/

Ihan loistavaa oli! Tätä lisää <3
Suurin osa porukasta tais missata muikean dubstep-tarjonnan :l Tullaan bileisiin silloin kun ne alkaa, eikä vasta puoleltaöin >:E

Keljuttaa kun missasin ko. tapahtuman.

Kuvia,videoita,anyone?

Ihmisiä oli kyllä aika vähän mestoilla, mut tunnelma oli kyllä ihan kiitettävä loppua kohden. Ja Stamina ei ollut edes ärsyttävä MC, päinvastoin. :]
Freshin jälkeen tosin oli jo niin happonen olo pohkeissa, että oli pakko lähteä kotiin.

Plussat:

- Femin junkkasetti ja siinä tullut rokkityylinen kitarabiisi. Jos luet tämän niin kerro mikä biisi oli kyseessä.

- Muffler.

- Fresh + Stamina

- Tanssilattian meininki, ainakin edessä.

Miinukset:

- Dani Rankin, oot varmasti hyvä jäbä mutta älä koske mikrofoniin. Piis.

- Ihmisten vähäinen lukumäärä.

- Paikoittainen käsinkosketeltava ihanan arominen oksennuksen tuoksu. Ai että.

Kiitos näistä bileistä, ens kerralla sitten taas.

Hyvät tanssit, kiitos!

Porukkaa oli ihan sopivasti jotta mahtui tanssimaan, ja ehkä juuri vähäisen ihmismäärän vuoksi tanssilattialla ei ollut ihan hirveesti lasia. Sopi minulle.

Soitot oli ok, mc.t toimi. Dj Fresh tosin soitteli välillä biisit silleen et tuli seisoskelua liikaa, varsinkin kun porukalla olis ollut boogie päällä. Eipä tuo kyl haitannut, jalat on jumissa anyway.

Isoin pyyhe tulee volumesta - paljon on liian vähän mut liika on aina liikaa.

Kiitos!

Joo oli mukavaa! ja ihan ihmettelin ku ei ollu lasia lattialla.. Mutta perus verhonrepiminen tuli taas sieltä
Mutta kaikki soitti ihan osuvaa settiä porukkaa ois saanu olla piirunverran enemmän mutta ainakin mahtu tanssimaan !

thx

Kivaa musaa ja ihmisillä näytti olevan lattialla kivaa. Tyhjää oli, todella tyhjää - ei edes Hed Kandin bileet yllä näin tyhjiin bileisiin - taino melkein

Freshin setissä oli sopivasti porukkaa tamppaamassa, sitä ennen oli vähän vaisua. Musatarjonnallisesti so far parhaat junkkabileet tänä vuonna ja PA:kin oli paljon sopivampi kun Pendulum-bileissä. Lisää bileitä vaan B&R:ltä

Joo pitkästä aikaa tuli käytyy yleensäkään missään klubilla ja vielä rumpubasso meiningeissä. Ja nihkee mut pakko hvinee volumesta. Kävin ison salin puolella kolme kertaa aina vain todetakseni ettei pysty olee ku korvii alkaa särkee, ei hyvä.
No mut plussana pikkupuolen artisteille Wiljam ja varsinkin Genkin ja Femin yhteissoittelot oli musiikkia korvilleni kiitos teille.

[q]Timmo, 14.7.2007 12:42:
Miinukset:

- Dani Rankin, oot varmasti hyvä jäbä mutta älä koske mikrofoniin. Piis.
[/q]
Pöh, elä dissaa. Rankkuri saa mun puolesta hölöttää mikkiin vaikka kokoajan :)

[q]B&R, 14.7.2007 16:36:
21.07.2007 Das Booty @ Studio 51 ARTHUR BAKER
10.08.2007 Das Booty GRANDE FINALE @ Kaivohuone MANTRONIK!!!!!!!!!!!!
31.08.2007 Renegade @ Stockholm Diskotek AFRIKA BAMBAATAA
28.09.2007 Renegade / Bassolehden julkkarit @ Stokis JAZZY JEFF
[/q]
Vittuvittuvittuuuuu, Afrika Bambataa!!!

MITÄ VIT..!! BAMBAATAA!

[q]B&R, 14.7.2007 16:36:
28.09.2007 Renegade / Bassolehden julkkarit @ Stokis JAZZY JEFF[/q]
& the Fresh Prince?

O