Eewol - Terrorection (320BPM) (!!!???)
Elikkäs speedcore rmx varmasti kaikille tutusta PPK - Resurrection biisistä!!
Jos ei taidolla nii huumorilla!!
happy hc, hard house, hard trance, hc, jotain
lisätiedot - kuuntele
öh, okei?
Ihan kivat pohjat.. liidi alko vituttaa välillä :)
heh, johan oli pläjäys. leadi tosiaan melko hirvittävä, mutta vikat puoli minuuttia oli ihan mukavaa paukuttelua. valitettavasti biisin parasta antia oli kuitenkin tuo alussa ollut promolta pöllitty breikkailu.
edit: vai oliko deliriumilta, mut anyways.
resorrection on ihan persehestä, mut tällai saattaa maistuukki..
SPEEDCORE- too loud?
-TOO BAD!
Zero sugar, zero dynamics...
Liidiin ois voinu tehdä speeeeaaad crrreeeeee veeeenyyytyyyyksiiiiiää TRRRR TRRRR TRRR.
[q]Damien, 5.6.2007 11:50:
Liidiin ois voinu tehdä speeeeaaad crrreeeeee veeeenyyytyyyyksiiiiiää TRRRR TRRRR TRRR.
[/q]
Heh!!
Joo tää on koottu varmaan puoles tunnis luureil ett voisin kattoo tota dynamiikkaa ja saundi puolta uusix joskus ku jaksan!
Kiitos kommenteista kaikille ja kesäistä fiilistä!
[q]eewol, 5.6.2007 14:59:
---
Damien, 5.6.2007 11:50:
---
Heh!!
Joo tää on koottu varmaan puoles tunnis luureil ett voisin kattoo tota dynamiikkaa ja saundi puolta uusix joskus ku jaksan!
[/q]
Mites muuten kekkasit lähtee tällasta tekee? Mun on usein pitänyt tehdä sc biisi mut en oo sit jaksanu jatkaa ku haluu kummiski vähän tommosta lantionkeikutusta mukaan noihin mun biitcheihin :P
edit: vähän lyhyt tää oli kans :) jollain Bersekerillä on oikeus tehdä näin lyhyitä mut tää ei ollut niin hapokasta vielä ;)
[q]JohnnyBash, 9.6.2007 09:54:
---
eewol, 5.6.2007 14:59:
---
---
Heh!!
---
Mites muuten kekkasit lähtee tällasta tekee? Mun on usein pitänyt tehdä sc biisi mut en oo sit jaksanu jatkaa ku haluu kummiski vähän tommosta lantionkeikutusta mukaan noihin mun biitcheihin :P
edit: vähän lyhyt tää oli kans :) jollain Bersekerillä on oikeus tehdä näin lyhyitä mut tää ei ollut niin hapokasta vielä ;)
[/q]
No hetken mielihäiriöstähän tää lähti!! *nauru**känni*
Tää on sen takii nii lyhyt ett ei kukaan tällästä paskaa kahta minuuttia pidempään jaksa kuunnella! *nauru**joo*
Ei.. On lähinnä tarkotettu encore meininkii tai jotain... *igor**plur*
[q]eewol, 9.6.2007 18:11:
---
JohnnyBash, 9.6.2007 09:54:
---
eewol, 5.6.2007 14:59:
---
---
Heh!!
---
---
No hetken mielihäiriöstähän tää lähti!! *nauru**känni*
Tää on sen takii nii lyhyt ett ei kukaan tällästä paskaa kahta minuuttia pidempään jaksa kuunnella! *nauru**joo*
Ei.. On lähinnä tarkotettu encore meininkii tai jotain... *igor**plur*
[/q]
Erittäin hyvin vastattu siellä takana :D:D:D Jatketaan!!!
[q]
[/q]
Joo.. Näillä mennään ja nyt KALJAT AUKI!!!
[q]eewol, 9.6.2007 18:15:
---
---
[/q]
JEAH!! On täs availtu... mut pitää ottaa iisisti kun oon iskänä tässä :) Britni on kaupungilla kun on hänen syndeviikonloppu eli "born to be wild, paitsi himas" :D
[q]JohnnyBash, 9.6.2007 18:18:
---
eewol, 9.6.2007 18:15:
---
---
---
JEAH!! On täs availtu... mut pitää ottaa iisisti kun oon iskänä tässä :) Britni on kaupungilla kun on hänen syndeviikonloppu eli "born to be wild, paitsi himas" :D
[/q]
Wicked!! Taidan jatkaa tätä keskustelua privas mielummin!! OT OT OT
[q]eewol, 9.6.2007 18:19:
---
JohnnyBash, 9.6.2007 18:18:
---
eewol, 9.6.2007 18:15:
---
---
---
---
Wicked!! Taidan jatkaa tätä keskustelua privas mielummin!! OT OT OT
[/q]
Älä nyt lähde tolle linjalle... hei...
Toimi livenä kun groovaava hirvi *sydän*
[q]Sensuurikalastaja, 9.6.2007 20:22:
Toimi livenä kun groovaava hirvi *sydän*
[/q]
Heh!! Tää oli kyl hauska kuulla eilen siel resurrection:eis!! Sopi hyvin pileiden nimeen!
kyllä tää muuten vaikka tuo leadi on ihan kuin sääsken laulu kesäillalla.
Toimii kuin keinovagina!
[q]nomic, 18.6.2007 22:08:
Toimii kuin keinovagina!
[/q]
Ei saatana!!
Olihan tää ihan hauska, "pientä" viilausta se kaipaaisi XD
mm.alkuräppisysteemi ei oikeen soveltunut tohon.
Biisin idea oli sinänsä hyvä. Piipitys oli hauska
Kouluarvosanalla annan 7/10