Palautuksia vaiko mätkyjä?
palautuksia 1200e
palautuksia 870e. Vielä kun hakee matkakorvaukset palautukset noussee pariin tonniin :)
Palautuksia 1018 JEI!
jestas et jengi nettoo täällä.
oon kyllä ihan kikseissä omasta nelisatasestani silti
Reilu neljä hunttia takas, katotaan nouseeko vielä pikkasen, kun pistän vähän asioita vetämään vähennyksinä, jotka liittyy oleellisesti mun ammattiin.
+ 181e
Aina saanu vaan n. 50 - 80 e palautuksia. Saatana. Uutta lappua odotellessa.
+921e. eipä voisi paremmin sattua, kun on lähtö thaimaahan vaihtoon marraskuussa viideksi kuukaudeksi. tolla elää hetken jo aika kivasti
Joo tuleehan sitä rahaa tosiaan niinkin paljon kuin huimat 39,47€ !
0,50e palautuksia.. fuck yea!
elämä risaseks !
Eihän tota edes vissiinkään makseta ? :D
---
---
Eihän tota edes vissiinkään makseta ? :D
Juu ei johkin 8e asti ei makseta? mut jos on 50senttii mätkyjä niin täytää maksaa? korjatkaa joku viisaampi jos oon väärässä
---
---
elämä risaseks !
Ny lähtee lapasesta!
Juu ei johkin 8e asti ei makseta? mut jos on 50senttii mätkyjä niin täytää maksaa? korjatkaa joku viisaampi jos oon väärässä
Siis tietääkseni jos menee alle 20€ niin sitä ei makseta :D Saatan olla väärässäkin :)
---
---
Siis tietääkseni jos menee alle 20€ niin sitä ei makseta :D Saatan olla väärässäkin :)
ookoo :) noh itellä jäi tollaseks koulun + intin takia :)
Nomut saatpahan ne sit käytyä :) Ja ite oon sitä mieltä, ettei oo mitään hätää ennenku tulee mätkyjä ;D
---
---
Nomut saatpahan ne sit käytyä :) Ja ite oon sitä mieltä, ettei oo mitään hätää ennenku tulee mätkyjä ;D
aivan :) piristäishän kyl tollanen 200euronkin palautus mukavasti :)
aivan :) piristäishän kyl tollanen 200euronkin palautus mukavasti :)
Nii, onhan se parempi kuin ei mitään :)
1300e mätkyjä, mutta taipuvat vielä palautuksiksi. Tyhmää vaan taas odotella lokakuuhun asti, että tietää miten kävi.