Palautuksia vaiko mätkyjä?
Miksei mulle oo viäkää tullu tietoo et kummin käy, palautuksia vaiko mätkyjä
Palautuksia (muttei yhtä paljon kuin olin odottanut).
444,86 euroa palautuksia :P
Ihan jees, kun voi noi matkakulut naputtaa verkossakin nykyään. Joskin voisi tuossa sen verran älykkyyttä olla, että toi osaisi itse laskea summan, kun on kilometrit ja kuukaudet syöttänyt.
220e palautuksia :)
haistakaa paska koko valtiovalta..
eli niinku mätkyjä.. vidu!
2250,0 e palautusta.... sopivasti ens talven loma budjettiin lisää...*pahis*
palautuksia 929e
Wuhuu, muutama satanen palautuksia
vähän päälle 1000e tulee palautuksia
262 rahaa palautuksia :)
[q]H3li, 15.4.2008 13:22:
[/q]
hienoa
mä oon vieläkin laputonna
Palautuksia 150 ja rapiat. Tohon vielä matkakulut niin hyvältä näyttää :)
[q]H3li, 15.4.2008 13:22:
[/q]
jei! onneks ei menny maksun puolelle (mullakaan )
1600+ eur palautuksia *sydän*
Palautuksia reipas sata euroa. Tavoite olisi ettei ensi vuonna sitäkään. Tähdätään tuohon +- 10*hymy*
480 palautuksia vaikka otin lopputilin vielä 0% veroprosentilla!
[q]Anselmi, 15.4.2008 14:23:
Palautuksia reipas sata euroa. Tavoite olisi ettei ensi vuonna sitäkään. Tähdätään tuohon +- 10*hymy*
[/q]
toihan on se optimaalinen mihin pitäs pyrkii, en tajuu ku jengi on ihan onnessaan ku ne saa 2000e palautuksia.. tai noh toki ymmärrän et se kertasummana tuntuu mukavalta mutta ...
[q]Wolverine, 15.4.2008 14:26:
---
Anselmi, 15.4.2008 14:23:
---
toihan on se optimaalinen mihin pitäs pyrkii, en tajuu ku jengi on ihan onnessaan ku ne saa 2000e palautuksia.. tai noh toki ymmärrän et se kertasummana tuntuu mukavalta mutta ...
[/q]
Joo samaa mieltä. Kaikki jotka tykkää palautuksista niin lähettäkää mulle rahanne niin annan ne nolla korolla ensi vuoden joulukuussa takaisin;)
[q]Anselmi, 15.4.2008 14:32:
---
Wolverine, 15.4.2008 14:26:
---
Anselmi, 15.4.2008 14:23:
---
---
Joo samaa mieltä. Kaikki jotka tykkää palautuksista niin lähettäkää mulle rahanne niin annan ne nolla korolla ensi vuoden joulukuussa takaisin;)
[/q]
Meinaaks ettei valtio maksa rahalle korkoo?
Erhe.
Ja toisaalta mätkyjä saaneena voin kai vaan
lohduttautua sillä että olipa halpakorkoista
lainaa :D