Palautuksia vaiko mätkyjä?

Back to häröily O

No mene ja tiedä tosta iästä...
Kaiken lisäksi se mitä sijoittamiseen tulee, niin
siitähän on olemassa topic ja yli 50% ihmisillä galluppin osallistuneilla
oli jotain sijoituksia tehtynä.

Sitäkään en tajua, että miten se joulu tulee niin yllätyksenä. Säästämisen joulua varten voi aloittaa jo lokakuussa niinkuin mä :p

Veronpalautusrahoilla itseasiassa saat vähemmän
joululahjoja kuin vuosi sitten, aika-arvosta johtuen.
Eli suosittelen,että muokkaatte verokorttinne uuteen uskoon, niin
"ne palautusrahat ovat aikaisemmin käytettävissä". Onhan se kivempi käyttää niitä rahoja nyt kuin vuoden päästä.

Palautuksia vajaat 600 egee.

[q]Mikco, 26.10.2007 19:43:
No mene ja tiedä tosta iästä...
Kaiken lisäksi se mitä sijoittamiseen tulee, niin
siitähän on olemassa topic ja yli 50% ihmisillä galluppin osallistuneilla
oli jotain sijoituksia tehtynä.

Sitäkään en tajua, että miten se joulu tulee niin yllätyksenä. Säästämisen joulua varten voi aloittaa jo lokakuussa niinkuin mä :p

Veronpalautusrahoilla itseasiassa saat vähemmän
joululahjoja kuin vuosi sitten, aika-arvosta johtuen.
Eli suosittelen,että muokkaatte verokorttinne uuteen uskoon, niin
"ne palautusrahat ovat aikaisemmin käytettävissä". Onhan se kivempi käyttää niitä rahoja nyt kuin vuoden päästä.
[/q]

Mun mielestä on kivampi käyttää 240 euroa kerran vuodessa, kuin 20 euroa kuussa. Kyllä mä sillä 240 eurolla saan enempi, kuin 20 eurolla

Kyllä minä ymmärrän sen sun pointin, että tarkoituksella veroprosentin säätäminen älyttömästi liian suureksi (useiden satojen tai tuhansien palautuksiksi) ei ole fiksua. Varautuminen siihen, että ei varmasti tule saamaan mätkyjä, on kuitenkin suurin syy prosentin ylöspäin rukkaamiseen itsellä. Ehkäpä nyt, kun on säännölliset kuukausitulot, verotus päätyykin lähemmäksi +/- 0.

65e palautuksia *känni*

Saisi ne laput tullakkin jo hiljalleen, eli vielä eletään jännityksen täytteisiä aikoja (toki varmaa on että palautuksia tulee *pepsodent*).

PALAUTUKSIA reilu 600e

Eli uus palttoo hankitaan ja talviklopot

reilut 120e palautuksia. taitaa olla levytilauksen aika, tai sitten mikserin hankinta rahastoon

+1700

jesh, kannatti kikkailla veroprosentilla rahat johonkin matkaan :)

joo, tulihan niitä.
606,06 euro...

+1974 ...sillä sai auton (Peugeut 405 GTX-94, just katsastettu), siihen talvirenkaat, makso yhen lainanlyhennyksen ja muutaman laskun, huomiset bileet ja ehkä vielä torstaina pienet humalat.

sain ilmaista rahaa! useita euroja!

tuli tänäää tilille hilusti vajaa 400 euroa. eli oon ihan tyytyväinen kun se kuitenkin tuntuu ns. ilmaiselta rahalta

yli 400 euroa tuli palautuksia, tyytyväinen olen.

Melko rutkasti!!

+13e!

101 dalmatialaista kolahti plussanpuolelle.

Valtion jouluboonukset ~1300e

215e

Kyllähän noita palautuksia muutama euro ropisee. Ensi vuonna sitten vähän enemmänkin!

Nyt kun on taas se aika, että tuli tuo veroilmoitus postiluukusta, niin ajattelin ihan vain muun järjellisen toiminnan puutteen vuoksi pistää tällaisen threadin pystyyn. Elikä: tuliko palautuksia vaiko mätkyjä, vai ei kumpaakaan? Ja paljon tuli, jos tuli?

Itselleni tuleepi ensi joulukuussa 183e palautuksia :) Ei nyt mitenkään paljoa, mutta parempi kuin mätkyt. :) Saapahan ainakin joululahjarahaa

O