Palautuksia vaiko mätkyjä?
Tulihan se lappunen sieltä vihdoin. Palautuksia.
Yes please. :)
Palautuksia ihan mukavasti tiedossa
palautuksia ja kaikki matkakassaan että pääsee keväällä reissuilee jonnekin! =)
[q]medic, 16.10.2007 20:34:
palautuksia ja kaikki matkakassaan että pääsee keväällä reissuilee jonnekin! =)
[/q]
jep jep.. kiva summa matkakassaan menee täälläki. vuodenvaihteessa poltettavaks sitte
mätkyjä 760
Palautuksia pari hunttia ja huom. verotuspäätös tuli postissa vasta tänään! Viikon päästä kun on lähdössä reissuun ja tuoreessa muistissa oli vielä viime vuoden syyskuussa tullut (virheellinen) veropäätös, joka ehdotti mulle 18 700 euron mätkyjä -- niin nyt on olo vähän kuin lottovoittajalla (6 ja lisänumero)
todella mukavasti palautuksia...jotka meneekin sitten lainan maksuun :/
1425e palautuksia
[size=5]ja 100% niistä opintolainan lyhennykseen, prkl.[/size]
.pi.
1960e palautuksia.
Ulosotto vie kaiken mitä olis tulossa*ding*
Miksi ihmeessä ette suunnittele
verokorttianne siten, että ei tulisi palautuksia
eikä mätkyjä?
Itse sain tulokseksi +-0 ja teen jatkossa myös samoin.
[q]Mikco, 26.10.2007 14:12:
eikä mätkyjä?
[/q]
Itelläni on ainakin viime vuosina ollut mahdotonta tietää tarkalleen summaa, mitä tulee saamaan, koska mulla on epäsäännölliset tulot. Sillon mielummin arvioin yläkanttiin tuloni, kuin että lasken "prikulleen" (joka on siis mahdotonta).
Tälleen mä toimin. Mä tuun mun veroprosentilla hyvin toimeen, joten miksi en maksaisi ensin hieman liikaa, jonka saan sitten sopivasti jouluksi takaisin?
eikä mätkyjä?
[/q]
Työnantaja kun ei joulubonuksia jakele, niin on miellyttävää saada ainakin jotain takaisin - vaikka sen itse onkin (ilman korkoja) valtiolle lainannut.
Joka tapauksessa kaikki mitä tulee, myöskin menee, niin miksei koita säästämistä tuohon tyyliin. :)
eikä mätkyjä?
[/q]
Koska on mukava saada aina vuoden lopussa pientä bonusta, minkä olemassaolon on ihan täysin unohtanut kunnes se ilmoitus verohallitukselta tulee
.pi.
mätkyjä tuli...*igor* en vain tiedä kuinka paljon mut... veli laittoi viestin et "mätkyt!" kiitsa.. *toktok*
[q]Loopy, 26.10.2007 14:17:
Työnantaja kun ei joulubonuksia jakele, niin on miellyttävää saada ainakin jotain takaisin - vaikka sen itse onkin (ilman korkoja) valtiolle lainannut.
Joka tapauksessa kaikki mitä tulee, myöskin menee, niin miksei koita säästämistä tuohon tyyliin. :)
[/q]
Itseasiassa palautuksille maksetaan korkoa!
"Henkilöasiakkaiden verovuoden 2006 ennakonpalautuksille lasketaan 1 prosentin suuruista palautuskorkoa. Korko lasketaan ajalle 1.2.30.11.2007."
[q]fosa, 26.10.2007 16:06:
---
Itseasiassa palautuksille maksetaan korkoa!
[/q]
Luksus. Tässähän suorastaan rikastuu!
No tavallaan ymmärrän, että jossain tapauksissa
tulot on hankala laskea.
Toi prosentin korko ei kyllä hirveesti lämmitä, sillä
vuosituotot sijoituksissa ovat huomattavasti
suurempia. Eli tavallaan annat
Valtiolle melkein ilmaista luottoa. Ja sitten tietysti
rahan aika-arvo huomioon ottaen, päädyt tappiolle.
Inflaatio on about 2%/ vuosi.
Jokut 40 mätkyt muuttuivat 150 palautuksiksi
Nyt kun on taas se aika, että tuli tuo veroilmoitus postiluukusta, niin ajattelin ihan vain muun järjellisen toiminnan puutteen vuoksi pistää tällaisen threadin pystyyn. Elikä: tuliko palautuksia vaiko mätkyjä, vai ei kumpaakaan? Ja paljon tuli, jos tuli?
Itselleni tuleepi ensi joulukuussa 183e palautuksia :) Ei nyt mitenkään paljoa, mutta parempi kuin mätkyt. :) Saapahan ainakin joululahjarahaa