FURY 3rd Birthday - Epic Of Hard-Trance 7.9.2007 @ HELSINKI

Back to tapahtumat O

onhan ton gaz westkin tosi kova, mut phil yorkin ja jason cortezin back2back ois kyl viel kovempi

Blackout!!! \o/

saako rahat takasin, jos meno ei oo vähintään tallanen?

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=6971747

Siitä vähän Iguanaa Yojin tyylillä:

Uliuuu, halluuun
Jalleen kerran otan opikseni, etta tyo pilaa Aina huvit... Mutta in case of emergency, kait lippuja saa ovelta?

[q]Temazepam, 1.9.2007 19:23:
Uliuuu, halluuun
Jalleen kerran otan opikseni, etta tyo pilaa Aina huvit... Mutta in case of emergency, kait lippuja saa ovelta?
[/q]

Kyllä saa.
Vaikka ennakot sattuisivat loppumaan, jätämme aina ovelle myös lippuja.

Mä oon NIIN täällä

Hirvee odotus, onneks on jo perjantaina eikä lauantaina

Timetable:


21.00 - 22.15 Sasha F & Friik
22.15 - 23.00 Epyx & Cyrez LIVE Band
23.00 - 00.00 Galrav & Orfeus

00.00 - 01.30 DARK BY DESIGN a.k.a GAZ WEST

01.30 - 02.30 Orkidea
02.30 - 03.30 Carbon Based & Dj Rx

Sasha F & Friik *pahis**toktok*

[q]vinsku, 3.9.2007 11:35:
Mä oon NIIN täällä
[/q]

mä kans *känni* *känni*

uu jeAh, ei enää pitkään, ni pääsee taas hippail, maailman parhaas seuras viel

04.09.2007 - FURY SPECIAL ON 5.09. @ DARK SIDE RADIO!!!!

Dj Galrav will be Proteus' special guest at Dark Side Radio Show on 5th September! Galrav is the main promoter of successful Finnish party organization Fury. Fury is having their event/club tour in Finland at the moment and show will include "deep", "smooth" and very rational interview and of course lot of good music!! Show time as usual 22-24.00 Finnish time and be tuned at 102,8hz and you can also hear the show through internet as usual!!! Check more info http://www.bassoradio.com Love Harri XXXXX

Mikäli VIP -tilaisuuden syöpöt eivät vedä kaikkea kakkua niin esimmäisille asiakkaille löytyy myös suuhun pantavaa :)

[q]Galrav, 5.9.2007 13:16:
Mikäli VIP -tilaisuuden syöpöt eivät vedä kaikkea kakkua niin esimmäisille asiakkaille löytyy myös suuhun pantavaa :)
[/q]Hahahh!!! Arvaa vaa paastoonko koko alkupäivän, ja tuun sit vetää kakkuu nälkääni Tunnetusti osaan jättää kakunsyönnin yhteen palaan...*blush*

Glowstickit tuli eilen postissa ja housut on ompelukoneessa vielä. Niin siistiä!

ootan kyl innolla!
*känni*

etkot <3

Jumalauta mitkä bileet tulossa...Tikitikitikitikitikitikitiiiiiiiiiiiii *jiihaa**jiihaa*

[q]vinsku, 5.9.2007 13:52:
Glowstickit tuli eilen postissa ja housut on ompelukoneessa vielä. Niin siistiä!
[/q]

;) paita tuli tänää postis*tirsk**hihu* =)

Minkähän hintaiset juomat täälä nosturissa mahtaa olla?
otanko 500! euroa mukaan?

[q]Mikku, 5.9.2007 17:23:
Minkähän hintaiset juomat täälä nosturissa mahtaa olla?
otanko 500! euroa mukaan?
[/q]


ota kaikki mukaan nii juodaan pois*känni**hih*

Vaikuttaapas jännittävältä!

O