Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

[q]UzU, 19.4.2006 17:44:
Täytynee sanoa että Mansesterin lahja Suomen junkkaskenelle: Infekto
;)

mies joka osaa soittaa mitä vaan indie-rokista junkkaan ja juottola diskosta heviin. Ja hyvin soittaakin :)
[/q]

Joo ja plussaa hiton hyvästä lavakarismasta! Ei oo vaan soundit ihan osunu mulla hermoon. Tai et joo kyl ne raggajunkkameiningit pistää punttiin vibaa mut Resound tappaa talossa ja mutsin kellarissa.

!!!!

[q]MuZzDie!!!, 11.5.2006 17:52:
!!!!
[/q]
Vitun hyvä dj toi !!!!. Onko sekin taikuri?

lol

Riippuu vähän siitä miten määritellään paras dj, mut teknisesti nessi on lyömätön

*sydän* Proteus ja Neon jakavat ekan sijan mun sydämessä *sydän*

Suomen paras deejii... niin vähän on kuultu eri soittajia, ettei pysty tässä vaiheessa kyllä sanomaan kun ihan mutupohjaa. Kaikesta huolimatta, vastaisin tässä vaiheessa kaksi nimeä. Eliot Ness ja Orkidea. Niin erilaisia kun ovat ja niin eri vahvuudet kyseisillä herroilla. Ei niitä voi oikein viivalle laittaa vierekkäin. Täytyy katsella tuossa 10vuoden päästä mitä vastailee sitten :)

Kimik
Infekto
Genki
Anonymous
Lil'Tony

Infekto on kyllä noussut kovaa meitsin suosikiksi. Ei ole pettänyt kertaakaan. Eliotista diggailen kanssa ihan sikana. Ja Muffler on kanssa aika pettämätön :)

Ei voi tietää.

tää menee aika vaikeeksi kun hyviä on niin monta ja edustavat eri tyylisuuntija

no paras tekno dj on hexe!

Viihdyttävä uusinta, eikä voi ees enää äänestää - se lienee muutenkin turhaa kun ainoo oikee on:

genki

miehel vaan niin vähän keikkoi et joutuu aina hies lukee jotain ninja stealth ug viidakon runpu -saittei et tietää missä värisee :F

Tässä muutama lempparia.. Proteus, Neon, Genki

RX, Neon ja Genki on kyllä mun mieleen ehkä eniten. Hyviä on kuitenkin niin paljon että vaikee heittää sitä "parasta"...

dj tumu89

parhaasta dj:stä en tiijä, mutta parhaan MC:n tittelin vie Dani Rankin. helposti.

[q]niomic, 11.4.2007 22:26:

miehel vaan niin vähän keikkoi et joutuu aina hies lukee jotain ninja stealth ug viidakon runpu -saittei et tietää missä värisee :F
[/q]
Naurattaa
pitäis ehkä mennä unille

[q]-Alex-, 11.5.2006 18:33:
Riippuu vähän siitä miten määritellään paras dj, mut teknisesti nessi on lyömätön
[/q]Mun täytyy kyllä yhtyä edelliseen puhujaan (ei fyysisesti) ja todeta että aika pitkälle se on näin, vaikka en Nessistä välitä yhtään henkilönä.

Kylläpäs se kolmas sija -89 jossain sentään painaa ,) (eikä unohdeta käpää, *kumarrus*)

ollu jo kyllä jonkin aikaa Genki. Genre kuin genre taittuu loistavasti ja ollu konemetsän parasta antia ehdottomasti!

O