SÄPINÄLUUKKU
Mitä se säpinä on? Miten se ilmenee? Mitä siinä pittää tehhä? *täh*
Onko se jotain syötävää?
---
---
Onko se jotain syötävää?
Jooo, mietin myös tätä vaihtoehtoa :)
Armeijassa säpinä tarkoitti nopeaa/ripeää toimintaa, "silloin säpisee!".
Sitten tuli mieleen myös "säpi", eli säälip.....
on kyllä just ny säpinää niin helkkaristi meidän rappukäytävässä että huhhuijjaa. en tosin itse ole osallisena mut kuitenkin. en omalla kohdalla enää osaa sanoa mikä on säpinää ja mikä ei. miten se määritellään?*ding*
Mistä tietää että kuuluu tähän luukkuun, kun naisista ei tiedä miksi ne tulee jutteleen?
---
---
Armeijassa säpinä tarkoitti nopeaa/ripeää toimintaa, "silloin säpisee!".
Sitten tuli mieleen myös "säpi", eli säälip.....
Nojooo, elämäntilanteet ainakin säpisevät. Tilanteet muuttuvat nopeasti :D
mitähän minä jarruttelen kun sitä säpinää tarjoillaan vähähn joka suunnalta ja se on kuuleman mukaan kivaa. vois piristääkin kun ei aina pakita kaikista mahdollisista tilanteista pois. mikä on terveellinen määrä säpinää? jos rupeis säpisemään nyt ihan tietoisesti eikä kipitä aina karkuun?
mitähän minä jarruttelen kun sitä säpinää tarjoillaan vähähn joka suunnalta ja se on kuuleman mukaan kivaa. vois piristääkin kun ei aina pakita kaikista mahdollisista tilanteista pois. mikä on terveellinen määrä säpinää? jos rupeis säpisemään nyt ihan tietoisesti eikä kipitä aina karkuun?
Säpise sen verran kun tuntuu sun mielestä kivalta, et sie meidän lupia tai ohjeita tartte.
käyt suihkussa ja olet oma itsesi, muuta neuvoa en osaa antaa.
käyt suihkussa ja olet oma itsesi, muuta neuvoa en osaa antaa.
Kokemuksesta vois sanoa, että ehkäpä paras käytännön neuvo ikinä
läträämään suihkussa muutenki tunnin joka pivä, luulis tällä määrällä säpinää löytyvät
thihii. thihii.