SÄPINÄLUUKKU

Back to häröily O

[q]onni3mk, 16.5.2007 16:45:
Edit: Jos toiselle ei kelpaa se, kuka oikeesti oot, niin eihän se sillon seurustele sun kanssa.
[/q]

No ei tietenkään. ..mut en mä kyllä ole itkenykkään nyt sitä etten kelpaisi kenellekkään..

Säpinää...pffft...oliski

oho.. kuinkas mä tänne jouduin?

rai rai rai, kohta on taas perjantai 8)

No se oli siinä sit se. Takaisin totaalisinkkuiluun.

Tätä tytsyä kyl viedään nyt ihan kybällä.

Nyt kun mun sapina on reissussa, niin ma just tajusin etta mun sapinahan on oikeastaan aika tosi kiva. Voi vitsi, tulis jo takaisin... *huokailee*

Myönnettäköön, ettei mul oo sit säpinän säpinää elämässäni täl hetkel. Fiilis on vähän niinku, että toivottavasti kesä tois tullessaan! Tänne säpinää nyt heti anna tulla jo*hih*!

Säpinää on kun on säpinä mimmi muutenkin! Nyt ei oikeestaan edes kaipaile lisää säpinää ellei joku ole säpinämpi kuin minä

Uuh, söpö bi-seksuaali rastatyttö lupaili tulla saunomaan tänne meidän kanssa, life doesn't get much better than this <3

Saiskohan tänä yönä vällyjen väliin vähä SÄPINÄÄ? :D

[q]domi, 26.5.2007 22:14:
[/q]

jatka vaan irkkaamista :)

[q]ezzy, 26.5.2007 22:27:
---
domi, 26.5.2007 22:14:

---

jatka vaan irkkaamista :)
[/q]

word!

tsäp tzäp...!*pahis*

oli eilen ja jatkoa luvassa..

Tänään luvassa säpinää

[q]Riku, 26.5.2007 22:14:
Uuh, söpö bi-seksuaali rastatyttö lupaili tulla saunomaan tänne meidän kanssa, life doesn't get much better than this <3
[/q]
Mä voin tulla kans!

[q]Janisa, 24.5.2007 20:32:
Nyt kun mun sapina on reissussa, niin ma just tajusin etta mun sapinahan on oikeastaan aika tosi kiva. Voi vitsi, tulis jo takaisin... *huokailee*
[/q]

sinäpä sen sanoit.

[q]pululu, 3.7.2007 10:00:
---
Janisa, 24.5.2007 20:32:

---

sinäpä sen sanoit.
[/q]

Mun sapina tuli viikko sitten takas!

Nimim. viimeksi eilen yhdessa... Kylla sapinat on kivoja!

O