HOMOLUUKKU

Back to tunkio O

[q]sapeli, 28.2.2007 19:04:
---
Caro², 28.2.2007 19:02:
Kauheen yksipuolinen porukka täälä..

Kaivakaas tää kaveri jostain galleriasta:

---


Ei voinu kattoa loppuun *myötähäpeil*
[/q]
Höh, mun mielest niin pirtsakka juontaja, että tota melkein aina odottais ruutuun! Sais aina hymyn naamalle. Eri asia tietenkin on, että kuinkahan kauan tota jaksais katsoa*hymy*.

Kalevala *sydän*

Täällä voi varmaan lähtee vetää sellasta pollii, et kenellä onkaan kylän isoimmat viikset tai kenen anukseen on kuollut eniten gerbiileitä?

[q]mayah, 28.2.2007 20:07:
Ja tää kans...

--> tunkio
[/q]
Maijja postas homoluukkuun! Maijja on homo! Maijja tykkää pojista

[q]Claquesous, 28.2.2007 21:30:
kenen anukseen on kuollut eniten gerbiileitä?
[/q]
Lasketaanko se, että on istunu hiiren päälle?

[q]Anime, 28.2.2007 18:37:
Salee kantturatki tervetulleita
[/q]

No sit mäki kuulun tänne. Nii ja ku homot tykkää pojista ja mäki tykkään pojista ni enks mäki o sillo homo?

[q]*Mirri*, 28.2.2007 22:45:
---
Anime, 28.2.2007 18:37:
Salee kantturatki tervetulleita

---


No sit mäki kuulun tänne. Nii ja ku homot tykkää pojista ja mäki tykkään pojista ni enks mäki o sillo homo?
[/q]
Sä oot sillo kaapissa? Eiku. Onpas tää ny vaikeeta. Mä alan heterox ja siirryn tonne toiseen luukkuun

Mä lähen Kidi sun kaa rehveille ku mussa on kuitenki munaa paljo enemmä ku keskivertosuomalaismiehessä yleensä. *verta nenästä kerjäil*

[q]Caro², 28.2.2007 22:39:
Lasketaanko se, että on istunu hiiren päälle?
[/q]

Lasketaan!

[q]mr.a, 1.3.2007 15:46:

[/q]

*reps* toi on hyvä!

[q]mr.a, 1.3.2007 15:46:

[/q]

Meni perkel reilu minuutti ennenko tajus, että jumalaut. miullaha on toi sinkku hyllyssä

*hyllyä kaivelee*

Saaks mä liittyä homoluukkuun, vaikka oon nainen joka nauttii anaaliseksistä. Iha vain kannatuksen vuoksi ;) Olen kyllä myös bi. Mutta tällähetkellä (ja toivottavasti lopullisesti) vakavasti parisuhteessa miehen kanssa.... Hmm....mun mieskin kyllä nauttii "siitä" (siis mun kanssa). Ehkä se on homo *miettii kuumeisesti*. Ollaan sit homoja yhdessä. Koska henkisen sukupuolitestin mukaan mä olen enemmän mies ku nainen....


(vaan klubbariin voi kirjoittaa tälläistä tekstiä...selkeesti homojen hommaa...tai sit muuten vaan hullujen)

p.s. poikkis, jos luet tämän, älä suutu ;D onneks et seuraa hirveenä tätä foorumia. Mää vaan hulluilen/pelleilen/herätän pahennusta kuten aina.

[q]Kuukunen, 1.3.2007 17:00:
....
[/q]

pääasia, et molemmat nauttii jep :)

ps. ihanaa, siis vallan mainiota tunnollisuutta kultasi henkilökohtaisia asioita kohtaan

^Henkilökohtainen on poliittista ;) . Mielestäni sen, että nainen nauttii anaaliseksistä ei tulisi olla tabu. Eikä myöskään sen, että myös miehen peppu on erogeeninen alue (eikä se tee kenestäkään homoa). Enkä sanonut että mies tässä sinne jotain saisi, vaan hän on se joka antaa ;) Harmi kun ei voi olla molemmat sukupuolet yhtä aikaa....haluaisin olla hermafrodiitti....tunnen itseni kovin riittämättömäksi (kun ei strappari kuitekaan tunne mitään vaikka sellaista käyttäisi). Onneksi reikiä sentäään löytyy kaksi joista voi sitten mielihalun ja tarpeen mukaan valita ;) mutta ei yhtään meisseliä. :(

p.s mulla on vain peniskateus, olen aina halunnut päästä panemaan miestä. Tuskimpa koskaan toteutuu, kuten ei myöskään kovin moni muukaan haaveistani....

[q]Kuukunen, 1.3.2007 17:00:
Saaks mä liittyä homoluukkuun, vaikka oon nainen joka nauttii anaaliseksistä. Iha vain kannatuksen vuoksi ;) Olen kyllä myös bi. Mutta tällähetkellä (ja toivottavasti lopullisesti) vakavasti parisuhteessa miehen kanssa.... Hmm....mun mieskin kyllä nauttii "siitä" (siis mun kanssa). Ehkä se on homo *miettii kuumeisesti*. Ollaan sit homoja yhdessä.
[/q]

Jaa no, jos se tekee miehestä homon et panee perseeseen niin sit lähes kaikki jätkät ketä tunnen on homoja =)

Mitäs mieltä ihmiset ovat? homo vai ei, jos tykkää panna naista perseeseen?*

SORI OT!!! :P


*edit: Ei siis voi enää kirjoittaa "harrastaa perse-seksiä naisen kanssa", koska se ei kerro kumpi panee ja kumpi ottaa :D

[q]ALIEN, 1.3.2007 17:51:
Mitäs mieltä ihmiset ovat? homo vai ei, jos tykkää panna naista perseeseen?*
[/q]

Ei se homoo vielä tee, ei suihinotostakaan tykkääminen välttämättä oo homoo...

[q]xl8r, 1.3.2007 18:01:
---
ALIEN, 1.3.2007 17:51:
Mitäs mieltä ihmiset ovat? homo vai ei, jos tykkää panna naista perseeseen?*

---
Ei se homoo vielä tee, ei suihinotostakaan tykkääminen välttämättä oo homoo...
[/q]
...
Kyl teil on jutut...

Mut joo, en o kyl tavannu viel ketään jannua joka tykkää ottaa suihin ja on hetero..

[q]Caro², 1.3.2007 18:03:
---
xl8r, 1.3.2007 18:01:
---
ALIEN, 1.3.2007 17:51:
Mitäs mieltä ihmiset ovat? homo vai ei, jos tykkää panna naista perseeseen?*

---
Ei se homoo vielä tee, ei suihinotostakaan tykkääminen välttämättä oo homoo...

---

...
Kyl teil on jutut...

Mut joo, en o kyl tavannu viel ketään jannua joka tykkää ottaa suihin ja on hetero..
[/q]

täs on nyt myös sekin, et kuulen jatkuvasti naisten suusta et "mies tykkäs ottaa siltä suihin" jne. (imo voisivat vain pysyä siinä "nuolla" -sanassa")

Eli tarkkuutta, kiitos :D

[q]ALIEN, 1.3.2007 18:06:
Eli tarkkuutta, kiitos :D
[/q]
Nimenomaan...

Mistä lähtien homoluukussa on keskusteltu heteroseksistä...

Miksei kukaan tätä oo jo perustanu et mun pitää?

Hmm.. Mistäs puhuttais..

Allekirjoittaneelle jotain sutinaa ja sit bileet kaupan päälle?

O