IT-Club @ Paalaamo 2.2.2007 @ Porvoo
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
Jes, oli kiva :)
Kiitos hyvästä soundista kaikille eilisen djlle!
Oli kiva käydä piipahtaa, kiitoset YurGenille vieraanvaraisuudesta...
Propsit että jaksatte duusaa jotai tällästä
Ei paskempi meno, vähän oli hiljasta kyl, olis saanu olla enemmän porukkaa
Oli mukavia ihmisiä liikkeellä taas eilen :) Iltakin parani kunhan pääsin siitä yöpukumallisesta paidasta eroon ja kiukuttelun sai lopettaa siihen :D Ilta meni mukavissa merkeissä.
Pojat oli mukavaa matka seuraakin.. aamulla vähän väsytti kun suunnattiin jäähallille kattoo cheerin sm-kisoja :D
Joo takas tultiin.. Meiku
.. ja Stefu *känni**känni**känni*!!!
Kiitos pojat hyvistä seteistä.. kyl tuli taas hilluttua lattial. Samoin tytöt tiskin takana.. Kiitos kun jaksatte mua. 
Ja tietty iso muisku Rekulle.. joka lämpeni mulle eikä Finelle tulomatkalla.. *slurps**nauru**nauru*
Nyt pitää kerätä voimia ens perjantaita varten. Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)
[q]T.Z.R., 4.2.2007 20:39:
Joo takas tultiin.. Meiku
.. ja Stefu *känni**känni**känni*!!!
Kiitos pojat hyvistä seteistä.. kyl tuli taas hilluttua lattial. Samoin tytöt tiskin takana.. Kiitos kun jaksatte mua. 
Ja tietty iso muisku Rekulle.. joka lämpeni mulle eikä Finelle tulomatkalla.. *slurps**nauru**nauru*
Nyt pitää kerätä voimia ens perjantaita varten. Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)
[/q]
Koira ei selvästikkään digannu musta.. :D
Mesta rokkas
Näytti kivalta ja kaikki oli kohdallaan.
Mesta tarjos soittajille ruuat jotka oli aika herkkuu
ja juomat sai kans joko talon piikkiin tai ainakin tosi halvalla *känni*
Ainoo huono puoli oli ihmisten vähyys
Mutta sillon kun joka ikinen paikassa oleva on tanssilattialla niin ei hirveesti fiilistä haitannu 
Kiitos oli kivaa 
Ps: Tiahille super kiitokset kyydistä, seurasta ja mustikkapaukuista (vai mitkä ne nyt oli joita juotiin varmaan 15 *ding*)
[q]T.Z.R., 4.2.2007 20:39:
Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)
[/q]
Jaa laitan kuvat kunhan vaan kerkiän
*hih*Jäitkö Stefu koukkuun?? Oli kyl aika hyvät mustikat jåå! Kiitos siitä talolle/tytöille.
Ja Tiah piti mut työkuntoisena juottamalla mua kohtuudella. Olin just hyvis kuoseissa lauantaina töissä. Onnex vast 11 töihin. Ja superkiitos kyydeistä. *känni**pepsodent*
Ja jos en ollu omasta takaa tarpeeks karvainen niin kiitos Rekun, nyt olen kuin karkeakarvainen virolainen.*kuolaa**justjoo**hihu*
[q]T.Z.R., 4.2.2007 23:02:
*hih*Jäitkö Stefu koukkuun?? Oli kyl aika hyvät mustikat jåå! Kiitos siitä talolle/tytöille.
[/q]
No jäin perhana... Sun syytä *grr**nauru*
[q]
Ja Tiah piti mut työkuntoisena juottamalla mua kohtuudella. Olin just hyvis kuoseissa lauantaina töissä. Onnex vast 11 töihin.
[/q]
Mä olin kyl niin *super**känni* Ettei hirveesti tehny mieli jumpata seuraavana päivänä 
[q]
Ja jos en ollu omasta takaa tarpeeks karvainen niin kiitos Rekun, nyt olen kuin karkeakarvainen virolainen.*kuolaa**justjoo**hihu*
[/q]
Vähän harmittaa kun en päässy yhtään leikkii Rekun kanssa kun olin etupenkillä molemmat matkat
Se oli hassu haukku
Joo, Jotenkin noi miehet ei kai lämpene finelle, mut onneks Porvoon tytöt sit sitäkin enemmän.. Rekukun on niin miehinen mies ;)
Imuroin muuten tänään auton, oli hitusen karvanen takapenkki :D
Stefu, sä voit leikkiä Rekun kaa joku toinen kerta,voin tuoda sen sulle hoitoon kun lähen ite bileisiin.. Jee,koiravahti :D
Nyt väsyttää ihan liikaa kun ei oo nukkunut ja tunnin päästä vasta alkaa Super Bowl..huah
Oisit soittanu Tiah niin oisin tullut kans imuroitavaksi..*joo* lol ..Kuulin Karzalta et joku tai itseasias jotkut oli kyselly missituomareita.. siis keitä ne pojat oli..*nauru* Löytyy suomi24 forumilta. (googletin: "porvoo missikisat") Ja mä kun luulin et ne tytsyt olis ollu pääroolissa.
Ah, kappas, kiitos fine :)
[q]Tiah, 5.2.2007 00:16:
-clips-
[/q]
yks asia ihmisvähyyden aiheuttanut asia on samaan aikaan helsingissä ollut danceteria. Jossa itse näin ainakin aika monta porvoolaista tuttavaani.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »