Postaa tänne kun masturboit;))

Back to tunkio O

valmis

Hei oikeesti! Ei täs oo järkee...pitäiskö mun ny kirjotella tänne 5-6kertaa joka stn pv? ...siitähä tulis jo tähä viestiketjuu 1825-2190 viestiä vuodessa!!! *whaat**eikä*

[q]mix, 26.9.2007 23:23:
pari h myöhäs
[/q]
no eihän se estä toistamasta tilannetta jotta voi postata tänne


[q]Wegez, 27.9.2007 11:06:
Hei oikeesti! Ei täs oo järkee...pitäiskö mun ny kirjotella tänne 5-6kertaa joka stn pv? ...siitähä tulis jo tähä viestiketjuu 1825-2190 viestiä vuodessa!!! *whaat**eikä*
[/q]
Sähän kuuluisit ohjelmaan "masturbointi pilasi elämäni" =P

*aamurunq*

Että teki hyvää tälleen krapulassa tuo äsköinen nopsa runq! Haluaisin kiittää itseäni siitä. Kiitos minä!

[q]sanmal, 18.10.2007 14:57:
Että teki hyvää tälleen krapulassa tuo äsköinen nopsa runq! Haluaisin kiittää itseäni siitä. Kiitos minä!
[/q]

miks jotenkin arvasin et sä postaat tänne

[q]Mellu-, 29.9.2007 10:14:
*aamurunq*
[/q]

Kiihottavaa kun tytöt myöntää runkkaavansa.

Vielä kiihottavampaa jos ne runkkaa jonkun kauniin tytön kuville.

Vielä kiihottavampaa jos ne kimpassa... hmm, BRB.

[q]spoinkel, 18.10.2007 15:33:
Vielä kiihottavampaa jos ne runkkaa jonkun kauniin tytön kuville.
[/q]

Itsehän asioin viimeviikolla Länskärillä kameran kanssa *joo**pepsodent*

Huoh.

[q]anniharha, 18.10.2007 15:39:

Itsehän asioin viimeviikolla Länskärillä kameran kanssa *joo**pepsodent*

Huoh.
[/q]

Pics or gtfo!

[q]spoinkel, 18.10.2007 18:19:
---
anniharha, 18.10.2007 15:39:
Itsehän asioin viimeviikolla Länskärillä kameran kanssa *joo**pepsodent*

Huoh.
---

Pics or gtfo!
[/q]

Toi huoh tuolla tuli siitä, että kassalle päästyä havaitsin tämän eräänkin paljonpuhutun tyttösen olevan töissä, ja menin niin kipsiin etten muistanut edes kuvaa ottaa. Nyt elän muistojeni varassa, yhyy :(

[q]anniharha, 18.10.2007 19:01:
Toi huoh tuolla tuli siitä, että kassalle päästyä havaitsin tämän eräänkin paljonpuhutun tyttösen olevan töissä, ja menin niin kipsiin etten muistanut edes kuvaa ottaa. Nyt elän muistojeni varassa, yhyy :(
[/q]

Ei ehkä oo paras tapa tehdä vaikutus kassatyttöön kysymällä "oot niin hottis et voisinks mä ottaa susta kuvan omaan käyttööni?" Saisit sen vaan avautumaan stalkkereista Asiakas on aina väärässä -ketjuun.

...

Mitä sen nimikyltissä lukee? ;)

[q]spoinkel, 18.10.2007 19:14:
Mitä sen nimikyltissä lukee? ;)
[/q]

Nimi varmaan Emmä oo pystyny lukemaan, mä en kykene ees maksamaan käteisellä kun se on niiiiiiiin söpö etten mä erota seteliä kuitista! Mä pakkaan tavaratkin ohi muovipussin!

[q]Wegez, 27.9.2007 11:06:
Hei oikeesti! Ei täs oo järkee...pitäiskö mun ny kirjotella tänne 5-6kertaa joka stn pv? ...siitähä tulis jo tähä viestiketjuu 1825-2190 viestiä vuodessa!!! *whaat**eikä*
[/q]


kas kun et viel tee niin että postaat tänne ennen kun alotat ja sit ku oot lopettanu
vaikka no,tokkopa tuo minkäänlaista innostusta muissa kanssakävijöissä herättäisi

Tänää, eilen, toissa päivänä jne...

Haha, vittu mikä topic. Rispect.

31 53150

O