Rush Presents: TIDY.com

Back to tapahtumat O

No voi tietty olla pois, mut ei kuulu mun tapoihin*tunnollinen työnarkki*mut pitää katella......;)hihih

Ois kyllä niin hienoo saapua paikallke, mutta taitaa jäädä nyt.. Tarttee mennä pokkaa tuliasiet mutsilta*joo*

Eli siis
Älkää tehkö mitä mä en tekis*pahis**vink*

Pakko jättää väliin...*nyyh*! Pääsiäinen imi kaikki voimat ja nyt pitää vähän keräillä ennen vappua + löytää rahaa jostain. Kaikki murut: Pitäkää oikein hauskaa ja vappuna nähdään!

Jätän väliin ja meen katsomaan SUOMI-ITÄVÄLTÄ ottelun kun sain ilmaiset liput*iloinen**iloinen*

saas nähdä pääseekö...
Haluaisin tulla, mut ei oo rahaa...

katellaan...

Waide:[q]Toi paikka vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ainoastaan hämää toi "Aktia Saliin mahtuu n. 300 henkilöä".

[/q]

... mahtuu yli 700, no hätä. 300 kun on pöydät salissa.

Hahaa, Teatro! Loistavaa. Tässähän tulee ihan nostalginen fiilis. Sen lisäksi, että siellä oli kipeitä esiintyjiä (mm. RMB tykitti omia biisejään), niin yksissäkin bileissä oli muistaakseni pleikkarit siellä alakerrassa. Mainio tapa tutustua muihin bilettäjiin

Kai sitä tänne on tultava*super*

Sapis:[q]APUMAU!Miten onkaan taas pitkäst aikaa hyvät kekkerit tiios, kun MÄ TIETENKIN OON duunissa!!!*mur*jaahas täytyy katella.....*vink*[/q]

Kyllähän sä nyt tulet!!!!*nauraa*

Tekis kyl mieli tulla... Hmm.. pitää kattoo.. jos rahat saapuvat ajoissa tilille niin mä oon paikanpäällä..*plur*

Mä tuun tänne kyl kisateltan kautta Tänään ostaa liput

trance moon:[q]saas nähdä pääseekö...
Haluaisin tulla, mut ei oo rahaa...

katellaan... *nauru*[/q]
Katellaan...
Joo mä tiiän mitä tässä käy.
Me ollaan teillä ja istutaan sohvalla ohrapirtelöt kädessä, toinen käsi palleissa ja kirotaan paskaa elämää*nauraa**suru*

Mieli tekis ... mutta kun tuppaa olemaan muitakin velvollisuuksia ..... *eiei**eiei**igor**eiei**eiei**mur**eiei**poks**igor**nuha**suru**nyyh**piru*

Jos joku kaipaa ennakkolippuja Lahdesta niin voi soitella 044 588 0002.

*nuha**nuha**nuha*

soittolista anyone?

enrg:
[q]Jos joku kaipaa ennakkolippuja Lahdesta niin voi soitella 044 588 0002.

*nuha**nuha**nuha*
[/q]

Joku muukin on vissiin kipeänä?

Plääh...

No ei, nyt täytyy vaan luottaa, että illalla on paaaljon parempi olo. <- koettaa vakuuttaa itsensä

idi:[q]soittolista anyone?[/q]

21-?.Sasha F
?-? Sebastian
?-? Proteus
?-? P.Maddox
?-? P.Glazby

Mää ainaki saapuu paikan päälle*joo* ihan mielen kiinnostakin oon jo tulos ku haluu nähä millainen paikka on kyseessä*ding* tällä kertaa raha tilanne antaa periks ni on kyl tultava*ökkö**ökkö*

Timce:[q]idi:soittolista anyone?

21-?.Sasha F
?-? Sebastian
?-? Proteus
?-? P.Maddox
?-? P.Glazby
[/q]

veikkasisin enemmän niinku
sebastian
sasha f
maddox
glazby
ja kyllähän se yleensä protsku heitetään vikaks mut toivottavasti ei tällä kertaa!

kaippa siellä vois käydä*joo* vaikkei sieltä nyt haittaisi niin paljon jos jäis poiskin. mielummin menen johonkin muualle jos on parempaa tarjoilla*nauru*

O