IDOLS-tukilinja
[q]ezzy, 5.4.2007 21:00:
VITTU miten idioottimaisia palkintoja...
[/q]
komppaan!!
ihana kristiina *sydän*
[q]ezzy, 5.4.2007 21:00:
[/q]
Mitä siel oli?
[q]yaya, 6.4.2007 19:35:
Vinkku kädessä
[/q]
Sama täällä*hihu*
[q]MiMoSa, 6.4.2007 19:34:
---
ezzy, 5.4.2007 21:00:
---
Mitä siel oli?
[/q]
Unohtumattomimpia esityksiä ja mieleenpainuvimpia esityksiä ja henkilöistä ja muuta turhaa...ne valinnat oli karseita.
Ei tohon ariin vaan näemmä saa stylistit pureuduttua :)
Itse tuloksen julkaisusta, eikö sitä mitenkään olisi voinut vielä venyttää, vaikka mainoskatkolla?
ari on pop!! *sydän*
sinne läks ääni arille!!!
arille!!!
molemmat vetäs vitun hyvin noi omatvalinnat!
anna on silti enemmän mun mieleen!
:)
jaa-a toi annan veto oli hyvä. mut sen ääni ei vaan kanna riittävästi. ja siks toi tulkinta oli monen mielestä vaan ihan ookoo. portugalissa se voittais kädet alhaalla mut täällä ei.
sensijaan ton skorpparin biisin tahdissa on 60% suomalaisista pussaillu joskus ja ne tulee myös äänestää. itekin soitellu sitä bänditreeneis. joten piti vääntää nuppia kaakkoon. kortteliraikuu toivottavasti kukaa ei soittanu kyttiä nimittäin nää loput soitan kans kovaa!! x)
Voi Ari. Itku tuli, voivitsit se vetää hyvin! *sydän*
[q]mayah, 6.4.2007 22:43:
Vittu että sitä mahtaa vituttaa laulaa tällasta paskaa ekana sinkkuna :D
[/q]
Mietin aivan samaa. Voi jumalauta mitä sontaa. :D
[q]mayah, 6.4.2007 22:43:
Vittu että sitä mahtaa vituttaa laulaa tällasta paskaa ekana sinkkuna :D
[/q]
kyl se vähän näytti pyörittelevän silmiään sitä vetäessään.
[q]yaya, 6.4.2007 22:51:
Oliks se Ibin pelleily tuotantoyhtiön typerää lööppitunarointia vai voiko paikalla olla oikeasti noin surkeat turvajärjestelyt
[/q]
Kuvaaja ei ainakaan ihan kerenny mukaan...
Ari hakkas Annan ihan kuus-muna!! JES!
Edelleenkin sitä mieltä, että suomeksi niiden olis pitänyt laulaa niin sais jotain selvää mussutuksesta...
Jes Ari!!!!111111 ja se still loving you *sydän* ai ai kylmiä väreitä ja karvat pystys
toi ibikusetus oli ylikpaska!
[q]Neko, 6.4.2007 22:50:
Itse tuloksen julkaisusta, eikö sitä mitenkään olisi voinut vielä venyttää, vaikka mainoskatkolla?
[/q]
Kyllä mun mielestä turhan nopeasti julkaistiin tulos. :( Eikös sen jännityksen pitäisi antaa tiivistyä ensin edes väääähäääään piiiiiiiiideeeeeeeemmmpppppäääääääääääännnnnn...?
Ari on hyvä, mut kyl Annan lattarisaundi ois ollu vieläkin ihanampaa. No saas nähdä kauanko tämä tuote pysyy "pinnalla". Ensimmäinen sinkkulohkaisu sai mut ainakin jo itkemään verta. :´(
[q]yaya, 6.4.2007 22:51:
Oliks se Ibin pelleily tuotantoyhtiön typerää lööppitunarointia vai voiko paikalla olla oikeasti noin surkeat turvajärjestelyt
[/q]
tulipa ihan sama mieleen...
OOOO!!! Arin Still loving you sai kyl sukat pyöriin mun jaloissa ja hokemaan "voi hyvä luoja sentäs"
Ihan täysin oikeutetusti Ari voitti!!!!