IDOLS-tukilinja
Kristiina on paras. Se biisi oli sovitettu tollee, tossa vaiheessa kisaa ne on veivannu aika monta kertaa noit biisejä ennakkoon.
voe voe tota kristiinan ääntä.... ja ripsiä xD
Olis nyt hiljaa toi Krisu. Yööööök!
arin eka veto *sydän*
ja nyt on kyllä pakko sanoo että Kristiina "munsuosikki" vetää tän aikas huonosti...
on se ihuna mut...
ohhoh..*whaat* Ari veti hyvin
Ari sais voittaa.
Kristiinan suomenkieliset biisit kuulostaa jopa ihan siedettäviltä. Mutta ennen kaikkea tykkään sen vaatimattomasta ja rauhallisesta olemuksesta. Ja nättihän se on kuin mikä.
Annassa taas on jotain semmosta mua pikkasen (tai paljonkin) ärsyttävää "teinipissis"olemusta. Ja nää suomenkieliset biisit mitä se on laulanut parissa viime osassa, ovat olleet jotenkin heikkoja. IMO.
ohhoh... annahan repäs...!! ja tuomarit on ihan liekeis...
Kristiinan 2. biisi *sydän*
American idolsissa on hassua, kun laulajat voi itse sovittaa itselleen biisistä version. Tuli pari mielenkiintoista versiota Diana Rossin biiseistä. Siinä on vaan aika todellinen klasariraiskauksen vaara, kuten tuli huomattua...
Pakko kyllä myöntää et Kristiina oli aika hyvä tossa toisessa biisissä. Mut kyllä mä silti sen tänään kotiin laittasin. Ehkä sit parin vuoden päästä vois kattoa uudestaan.
Ari veti tänää hyvin.
miten tää voi olla mahdollista??!? ammattilaulaja Nina Tapio selostaa silmät kirkkaina: "mä oon puhunutkin että sun ongelma on tekniikka ja epävireisyys blah blah, mutt teet jokaisesta biisistä oman näköisesi"
*whaat**whaat*
siis eiks se koko homman pointti ole: jos sulla on huono tekniikka ja epävireinen saundi, sä olet HUONO LAULAJA eikä sulla ole mitään tekemistä laulukilpailufinaalissa!!!!!!?!?!
ja toisekseen, mäkin osaan räpätä vaikka NWAn jonku räppibiisin, tehdä siitä täysin oman näköiseni mutt silti se kuulostais täysin PASKALTA.
Mä oon kohta aika varma, että idols formaattiin kuuluu jonkinlainen kilpailijoiden hehkutus ja palvonta tässä vaiheessa kisaa tuomareiden osalta. Koska mä en todellakaan tajua miten muuten vitussa Jone, Asko ja Nina voi hehkuttaa muuten tota täysin ala-arvoista esitystä!
Oishan se ymmärrettävää, ettei tässä vaiheessa enää voi formaattiin sopia oikein, että kilpailijoita haukkuttais kun suomen kansa sentää on äänestäny ne tähän asti.
Ja miks helvetissä noi tuomaroinnit aloitetaan kehuskelemalla ulkonäköä?!?!?!
ei voi edes maku mennä tästä touhusta ku se meni jo aikoja sitten.
mut Asko ei sanonu ollenkaan "hiljaa nyt lapset, setä puhuu"
:(
[q]Bio, 29.3.2007 21:28:
mut Asko ei sanonu ollenkaan "hiljaa nyt lapset, setä puhuu"
:(
[/q]
Totta! Paska jakso!
[q]Gini, 29.3.2007 21:45:
En olis ikinä uskonu sanovani tätä, mut toivon et Kristiina on finaalissa. Siis Arin kanssa.
[/q]
juuri näin!! annoin juuri ääneni kristiinalle !!
se on niin ihuna ja nätti ja ihana ääni söpis!!
Toivoin, että Kristiina tippuu mutta jotenkin tylsä nyt tuo parivaljakko finaalissa*ding* Tai siis oli jotenkin liian selkeää, että Anna ja Ari ovat siellä.. Mutta Ari voittakoon!!
En olis ikinä uskonu sanovani tätä, mut toivon et Kristiina on finaalissa. Siis Arin kanssa.
[q]Gini, 29.3.2007 21:53:
Joo siis, oon kuulunu tähän porukkaan "et mit.vit. se kristiina tekee siellä finaaleissa yleensäkään!!*grr*" mut tänään mun mielestä ainakin peittos Annan ihan mennen tullen. Loistavat kappalevalinnat omalle äänelle ja ihana lavakarisma!*joo*
[/q]
se on ollut mun suosikki siitä asti ku veti alkukarsinnoissa sen ruotsibiisin
ja joo oli annaa parempi ihan ehottomasti, varsinkin se toinen kappale oli ihan loisto veto!!
kristiina jatkoon!!!!! ja ari kans!!!
MÄ EN ALA!!!!!
[q]Super-Kerttu, 29.3.2007 22:24:
Mä voisin esittää tähän kohtaan kysymyksen, mikä on Kristiinan kohdalla kysytty useasti.. Mitä helvettiä toi Anna tekee näin pitkällä finaalissa? Esiintyminen on epävarmaa, jännitys kuuluu äänestä, äänenkäyttö taitamatonta.. Potentiaalia olis..mut se ei vaan vielä oikein tuu ulos tosta tytöstä.. kotiin kasvamaan!
[/q]
nii justii, ja vielä ponkas jatkoon!!! mä en tajuu mä en ala...
mun ääni kristiinalle ei siis riittänyt...