Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]kmmo, 3.4.2010 20:52:
hah, odotin tän suuntaista replyä.. ehkä just sulta ;)
[/q]

Joo, mä oon kyl tietoinen tästä :D


[q]
en mä nyt tätä mitenkään akuutin paskana pidä, mutta odotin ees
jonkinlaista kieroa huumoria.
[/q]

Kiitos Burtonin. Mut mä silti haluan pyrkiä siihen, että tämä tosiaan voi olla joidenkin lasten ensimmäisiä elokuvia, siinä mitä Neverending Story taisi olla mulle. Mä koitan pitää mielessä sen, mitä Steven Spielberg joskus sanoi, että (nyt menee lainaus vituiks) "pitää ajatella lapsen silmistä, kun heille tekee elokuvaa". Ja siinä tämä elokuva on varmasti aika "WTF-experience" :)

[q]epicuros, 3.4.2010 20:57:
---
"pitää ajatella lapsen silmistä, kun heille tekee elokuvaa". Ja siinä tämä elokuva on varmasti aika "WTF-experience" :)
[/q]

joo, toi on kyl ihan totta!
.. ja tosiaan ilman Burtonia tää olis varmaan ollut ankeempi.

mut vois kyl kattoo Neverending Storyn uusiks.. se oli ainaki sillon
joskus aika kova!

[q]epicuros, 3.4.2010 20:21:
---
kmmo, 3.4.2010 20:11:
ehkä tää on lapsille jees, mut ite petyin.. vaikka kyllähän tää
disneymeininki olikin odotettavissa.

---


Siis miten tän elokuvan kohdalla voi aikuinen ihminen pettyä?
- No mielikuvituksen puutteen takia ofc!
[/q]

hah, odotin tän suuntaista replyä.. ehkä just sulta ;)

kyllä mä joistain lasten elokuvista pidän, ja pidin paljonkin esim.
Burtonin Charlie and the Chocolate Factorysta.. mutta imo tää
Alice ei vaan ollut ollenkaan hauska, oli sitten lapsille suunnattu
tai ei. sekä se tuntu muutenki liian perusfantasialta.

en mä nyt tätä mitenkään akuutin paskana pidä, mutta odotin ees
jonkinlaista kieroa huumoria.

Riddickin aikakirja <3

Ja Alice in wonderland tuli kanssa tsekattua 3Dnä, ihastuin siihen kissaan *_*
Jokseenkin harmittaa kun 3d leffat ei hyödynnä sitä 3dtä niin paljon kun vois.. ne usein tekee sen yvennyksen kyllä muttei tuo mitään ulos valkokankaalta :(

[q]Metz^^, 4.4.2010 02:09:
Riddickin aikakirja <3
[/q]

Täs leffassa oli kyl munaa ja itseasiassa on niitä harvoja, mitkä voitti jopa ensimmäisen osan :)

X-Men Origins: Wolverine

3+ / 5

http://www.imdb.com/title/tt1212974/
Bitch Slap

Ihan hauska pätkä, kunhan muistaa olla ottamatta liian tosissaan. Olisi voinut olla huomattavasti parempikin, jos olisi tehty vähän enemmän tosissaan. Onelinerit lentelee koko leffan ajan, ja osa niistä oli vielä aika vitsikkäitä.

039 - 500 days of Summer
Kolmannen kerran jo ja on edelleen hieno leffa.

[q]epicuros, 4.4.2010 06:39:
---
Metz^^, 4.4.2010 02:09:
Riddickin aikakirja <3

---


Täs leffassa oli kyl munaa ja itseasiassa on niitä harvoja, mitkä voitti jopa ensimmäisen osan :)
[/q]
Nyt on kyl pakko olla eri mieltä...
Pitch Black on tunnelmallinen, omaperäisen twistin selvitymistarinaan tuova B-scifin klassikko. Tämä tekele taas on suuruudenhullu sekamelska scifiä, fantasiaa ja toimintaa joka ei pysy ohjaaja Twohyn hanskassa varttia kauempaa. Harmi, sillä halusin pitää tästä. Onneksi kolmososasta on taas vähän huhuttu, ehkä nähdään vielä kerran Vin Diesel parhaassa roolissaan.

[q]C-Hill, 4.4.2010 13:07:
Pitch Black --
[/q]

Hmm, okei no pakko myöntää, et taisin nähdä tän viimeks _leffateatterissa_, eikä vain tainnut tehdä suurempaa vaikutusta. Tän tokan muistan katsoneeni punq-päissäni ja siitä löytyi just ehkä sopivan verran scifi-fantasiaa, että yllätyin positiivisesti. Ehkä nää kännipostailut vaan tulee myös "vähän" liian impulsiivisesti ja tunnevoimakkaasti :D

The Fourth Kind

4,5 / 5
Kyllä, oli häiritsevä ...ja nyt unta kaaliin

040 - The Prestige
Piti kattoa tää uusiks, koska tää sattu silmään imdb:n top 250 listalla, eikä muistaaksenni ollu alunperin mielestäni ihan kauhean erikoinen. Täähän tuli samaan aikaan Illusionistin kanssa, josta taas tykkään iha hulluna.

Mut kyllä, tää Prestigekin oi ah, niin mahtava. Juoni oli rautaa ja näyttelijät kohdallaan. Turha ajassa pomppiminen tosin vähän rasitti, tää ois toiminu lineaarisempanakin aivan mainiosti.

Teatterissa tuli katsottua 3D:nä Liisa Ihmemaassa, josta en hirveesti innostunut, varsinkaan loppuratkaisusta *dissaa*, mutta menihän se silmäkarkkina, ja How To Train Your Dragon, josta tykkäsin paljon. Hampaaton on samanlainen luupää kuin oma koira!

Telkusta katsoin Riddickin aikakirjat, jonka olin toki nähnyt ennenkin, mutta.. *sydän* Vin Diesel!

Porukoiden digiboksin kätköistä katoin jonku korealaisen gore-pätkän, joka oli melko random, mutta ei sykähdyttänyt tarpeeksi, että ois esim. leffan nimi jääny mieleen..

Onneksi trailereiden perusteella näyttäis olevan tulossa vaikka mitä uutta katsottavaa. Can't wait!

[q]Metz^^, 4.4.2010 02:09:
ne usein tekee sen yvennyksen kyllä muttei tuo mitään ulos valkokankaalta :(
[/q]

Ömmm.. Tuopas?
Ainakin oma kokemus on, että jutut tulee nimenomaan kohti katsojaa, eikä suinkaan syvenny valkokankaan sisään, joten..
Ko. teatterin tekniikassa vika? Laseissa vika? Silmissä vika?

The Book of Eli
Fallout tunnelmissa reissailua länteenpäin.. ihan jees leffa.. ei mikään omg mutta ok.

[q]Cloudberry, 5.4.2010 12:11:
---
Metz^^, 4.4.2010 02:09:
ne usein tekee sen yvennyksen kyllä muttei tuo mitään ulos valkokankaalta :(

---


Ömmm.. Tuopas?
Ainakin oma kokemus on, että jutut tulee nimenomaan kohti katsojaa, eikä suinkaan syvenny valkokankaan sisään, joten..
Ko. teatterin tekniikassa vika? Laseissa vika? Silmissä vika?
[/q]

esim alice, trailerissa kissa tuli oikeesti muutaman sentin päähän sun naamasta, oikeessa leffassa ei mitää.. taistelukin oli vaa syvennetty laatikko :(
Avatarissa kyllä esim lentävät kivet tuli kohti mutta hahmot pysy aina ruudun sisällä..

[q]C-Hill, 4.4.2010 13:07:
---
epicuros, 4.4.2010 06:39:
---
Metz^^, 4.4.2010 02:09:
Riddickin aikakirja <3

---


Täs leffassa oli kyl munaa ja itseasiassa on niitä harvoja, mitkä voitti jopa ensimmäisen osan :)

---

Nyt on kyl pakko olla eri mieltä...
Pitch Black on tunnelmallinen, omaperäisen twistin selvitymistarinaan tuova B-scifin klassikko. Tämä tekele taas on suuruudenhullu sekamelska scifiä, fantasiaa ja toimintaa joka ei pysy ohjaaja Twohyn hanskassa varttia kauempaa. Harmi, sillä halusin pitää tästä. Onneksi kolmososasta on taas vähän huhuttu, ehkä nähdään vielä kerran Vin Diesel parhaassa roolissaan.
[/q]

mmm diesel... mmm... ei kässärillä niin väliä jos siin on vinkku!

Robin Hood (2010)

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O