Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Apleseed:in minä taisin katsella tossa viimeksi uudelleen.

[q]Medusa, 26.12.2006 14:35:
Henkien kätkemä, joka tuli juuri telkkarista. En pahemmin pidä japanilaisista animaatioista, mutta tuo on aivan ihana! Samoin kuin samaisen ohjaajan Liikkuva linna *sydän* Aivan uskomattomia hahmoja.
[/q]

Samojen tekijöiden Tonari No Totoro on vaan noin sata kertaa parempi! Suosittelen

Beavis & Butt-head Do America

Wrestler

Aijai Rourke oli kyl vedos... ja helvetti Marisa Tomei!!! Jeesus, että on toi mamma muten timmis kondikses! Monel parikybäselläkään oo tollasta kroppaa :)

Mongol

http://www.imdb.com/title/tt0416044/

Piti kyllä otteessa loppuun asti. Tykkäsin. Verihän tässä kyllä roiskuu kun homman nimi on pitkälti punttien tasaaminen ja kosto.

[q]akir0, 8.4.2009 10:47:
038 - Role Models
Jenkkikomedia perusnäyttelijöillä, mutta tää jakso silti naurattaa aika monessakin kohtaa huolella. Ei ollut juoneltakaan ihan sitä pahinta tuubaa ja oli jenkki-komediaksi yllättävän pitkä. Positiivinen ylläri siis.[/q]

Tää on kyl helmileffa. Seann William Scott on ihan ykkönen ja 'laadun' tae tän genren pätkissä

[q]Valandir, 14.12.2007 04:09:
Juuri sain katseltua loppuun Sergio Leonen Once Upon a Time in America -elokuvan. Erittäin hieno elokuva. Pituudestaan (219 min) huolimatta suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, jotka pitävät oikeasti hyvistä elokuvista.
[/q]

On kyllä mafiapätkien aatelia

[q]ezzy, 23.1.2009 18:02:
---
akir0, 23.1.2009 17:36:
011 - Tropic Thunder
Koska Ben Stiller ja etenkään Jack Black ei nappaa niin odotukset ei todellakaan olleet korkealla. Mutta piru vie, tässä kyllä muut tähdet ja etenkin Tom Cruise teki loistavan roolin. Muutenki leffa oli alun splätterimenoa lukuunottamatta harvinaisen jees Stiller-komedia.

---


tää tuli kans katottua ja tom cruise ja downey jr. oli kyllä riemastuttavia :D leffan sisältö tai lähinnä toteutus oli aika skeidaa, mutta tuli naurettua. Tom cruisen tunnistin vasta lopussa hieman ennen tanssikohtausta, jonka aikana tipahdin sohvalta
[/q]

On kyl Cruisen parhaita rooleja IMO En juuri muuten äijästä kauheesti perusta.

[q]coolcat82, 27.12.2006 21:00:
Joku outo ja erittäin vanha filmnetiltä vhs:lle nauhotettu mikä nimi sil nyt olikaan.. Joku kirurgiäijä tekee muijasta itelleen elävän torson ...kipeetä... kun se oli viel niin vanha leffakin. Miksei tollasia näytetä enää telkkarissa???
[/q]

vaikuttaa et olis Re-Animator.
se on klassikko

3096 Tage - 3096 päivää

Iloinen tositapahtumiin perustuva elokuva Natascha Kampuschista, 10 vuotias itävaltalaistyttö joka kaapattiin 8 vuodeksi kidnappaajansa kellariin. Väkivaltaa, hyväksikäyttöä, epätoivoa - kaikki ainekset nuoren tytön onnelliseen elämään ja pirteään elokuvaan aiheesta.

*tähti**tähti**tähti*

Sattumalta just nää kaks tuli katottuu eilen.

[q]Janisa, 1.3.2009 12:27:
Benjamin Button - en tiedä olinko jotenkin herkässä tilassa vai mikä mua vaivas, mutta olin pala kurkussa monessa kohtaa tässä elokuvassa. Käytiin elokuvissa eilen ja jotenkin vielä tänä aamunakin oon vaan miettinyt ton leffan juonenkäänteitä.

Jotenkin todella kaunis elokuva ja itse ainakin pidin valtavasti.
[/q]
Aika parisuhdedraamaahan toi oli, mut kieltämättä oikeen hyvä elokuva, vaikka vajaa kolme tuntii vois olla turhan pitkä ainki teatterissa istumiseen.

[q]RainChild, 1.3.2009 22:40:
Slumdog Millionaire

Suosittelen kovasti. Kaverin mukaan voittanut useamman oscarinki (oliko se nyt 8). Ehkä draama-action muilla mausteilla höystettynä olisi hyvä sana kuvaamaan :)
[/q]
Ei tosiaan yhtään huonompi tääkään. Etelä-Amerikan (oisko ollu brasilia) slummeihin sijottuva City Of God tosin on IMO realistisempi kuvaus köyhän nuoren elämästä, vaikkaki huomattavasti karumpaa menoa sisältävä.

[q]pirpeli, 2.3.2009 08:16:
Hellboy II- The Golden Army

Erittäin nautittavaa sunnuntain fantasiaa/toimintaa. Muutaman kerran sai vähän naurahdellakin, romantiikkaakin löytyi. Silmäkarkkia oli kyllä erikoistehosteet, paitsi nuoren Hellboyn kuminen naama nauratti :D
[/q]

Tää oli kyl mustakin hyvä ja viihdyttävä. HBn letkautukset on ihan ässiä =D

Redbelt

Oon aina tykänny David Mametin leffoista, eikä tämäkään ole poikkeus. Lisäkivana tämä sijoittuu taistelulajien maailmaan. Kuitenkaan leffa ei oo mikään silmille räjähtävä toimintapätkä (vaikka välillä väännetäänkin naama punasena ja niveliä taitellaan), vaan nimenomaan hahmojen ja juonen ympärille suht minimalistisesti rakentuva tutkielma taistelijasta/sankarista. Näyttelijät hoitaa hommansa perinteisesti vähin elein ja eri alojen asiantuntijat on hyvin aseteltu omiin rooleihinsa. Pientä juonen oikomista yhdessä kohdassa ihan selkeesti dramatiikan lisäämiseks, mutta menköön.

Vahva 4 tähtee tälle.

Dan In Real Life

Beisikki romppari, eli romanttinen komedia. Ihan jees, joskin ihan yhtä ennalta arvattava kuin 99% tän genren leffoista.

Dante 01. Ei mikään erikoinen, meinasin jättää kesken.

Wanted. Eipä tääkään mitään suuria ajatuksia herättäny, ihan sopiva darraleffaks.

[q]kimonoid, 2.3.2009 16:52:
---
Futurama -sarja on kuitenki aina
rokannut ja ollut noin miljoona kertaa parempi
ku joku väsynyt Simpsonit.
[/q]
Ostin just Anttilasta Complete Series-setin ja on kyl timanttista kamaa! Pitääkin katsoa noi leffat, vaikkei ne kovin hyviä arvosteluja ainakaan täällä ole saaneetkaan.

edit:typo

Matka Maan keskipisteeseen

Täyttä roskaa. Oli ehkä tarkoitettu lapsille tää leffa, mut silti oli roskaa. ROSKAA.

Little Miss Sunshine

Ihan hauska pätkä. Kauheesti vaan jäi mietityttämään et miten niiden tyyppien elämä jatkus leffan lopun jälkeen, mut kai se on vaan hyvän leffan merkki.

District 9

Suosittelen, ihan helvetin jees leffa, ainakin mun (ja about jokaisen mun kaverin :) mielestä.

The Soloist
http://www.imdb.com/title/tt0821642/

tää oli kyl odottamisen arvoinen! <3 koskettava ja
paikoiteillen hauska. Robert Downey Jr. ja Jamie
Foxx on molemmat loistavia rooleissaan.

suosittelen kaikille!

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

O