Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

The Number 23 (2007)
http://www.imdb.com/title/tt0481369/

Melkoisen painostava raina, ois ollu mielenkiintoista nähdä toi teatterissa. Onneksi sentään oli kerrankin onnellinen loppu

The Wrestler

Oikeesti en millään ymmärrä miten tämä leffa on saanut kriitikoilta ylistyksiä. Niin heikkoa näyttelemistä ja tarinan kerrontaa en ole aikoihin nähnyt.

Loppu ei ollut tunteellinen sitten millään vaikka sellaista siitä yritettiin tehdä.

En suosittele...

[q]opmdevil, 18.3.2010 15:19:
Burtnonin lissu ihmemaassa.

Ihan bui bien. Leffa kandee kattoo pelkästään Valkoisen Kuningattaren vuoksi. Aivan ihku ja ihana. Kaikin puolin söpö ja lutunen. Liikkuukin aika suloisesti.
[/q]

Muksut haluis nähdä tuon, mutta ei taida olla dubattua versiota leffoissa?

Kyllä noi leffat on pienes tinas huomattavasti enemmän tunne-voimakkaampia kokemuksia.

Eilen oli sellainen leffaputki, et huhhuh. Jokainen oli hyvä ja ihan omaa luokkaansa. Eikä sekään haitannut, et pari joutui yksin katsoo, kun oli niin hyvät safkat ja 3-litran viini-tönikkä sylissä :DD

The Devil's Advocate 9/10

Pride and Glory 8/10

Blade Runner (director's cut) 10/10

Aika win-fiilis eilisestä :))

Tuo Burtonin Alice in Wonderland tuli katsottua.
Aivan jees.

Before the Devil Knows You're Dead

Ei mikään jännäri, vaikka kuoressa niin väitetäänkin. Laadukasta melodraamaa, mutta hyvistä näyttelijänsuorituksista huolimatta ei onnistunut täysin kaappaamaan mukaansa. 3/5

No Country for Old Men

Laadukas ja viihdyttävä leffa töksähtävällä lopulla. 4/5

First Blood eli Rambo

Kun Stallone on kasarileffan parhaita näyttelijöitä, on jokin pielessä, mutta tarina nurkkaan ahdetusta, ongelmiensa kanssa yksin jääneestä Vietnam-veteraanista toimii kyllä vieläkin. 3/5

Milyang - Secret Sunshine

Leskeksi jäänyt äiti muuttaa pienen poikansa kanssa Soulista edesmenneen miehensä kotikaupunkiin kunnioittaakseen tämän toivetta vielä joskus palata synnyinsijoilleen. Uusi valtaisa tragedia saa tämän flippaamaan totaalisesti ja löytämään jumalan. Riittävästi uskoa ja totaalisempi flippaus. Masentavien korealaisdraamojen tapaan leffoissa ei tarvitse olla onnellista loppua, joskin tässä tapauksessa se loppu olisi voinnut tulla jo hieman aikaisemmin.

*tähti**tähti*½

[q]REivaaja, 18.7.2008 23:22:
Harold & Kumar.
Go to white castle
[/q]Tää on kyl hauska. Tuli itelläkin hirmunen himo hampurilaisten perään kerran kun katteltiin tätä -> oli pakko lähtee hakeen pari.

Outpost tuli katottua hiljattain. Sarjassamme "ihan jännä" eli potentiaalia olis ollu, mutta kaikkea ei vain oltu osattu käyttää hyväks. Tunnelmaltaan pätkä oli kuitenkin toimiva, eli kauhujännäri oli kauhea ja jännittävä, kun ei keskittynyt liikaa juonen aukkoihin ja epäloogisuuksiin. Pienellä varauksella suosittelen tylsän päivän välipalaksi.

ERIC BRESS & J. M. GRUBER: PERHOSVAIKUTUS

Höh!

Olen lukenut tästä elokuvasta lähinnä rutkutuksia ja kuullut rutinaa, mutta minusta tämä aikapomppailu pysyi ihan viihdyttävästi raameissaan ja jätti fiksusti jauhamatta puhki kaikkia niitä ajassa matkailun tuomia muutoksia jotka katsojille näytettiin ja jotka keskushenkilö joutui kohtaamaan.

Eihän tämä ihan niin tiiviisti ollut vyyhditetty kuin vähemmän harsoilleet Memento tai Juokse, Lola! , mutta ihan näpsäkästi homma keriytyi tässäkin yhteen loppua kohti tiivistyvillä kierroksillaan, enkä ainakaan minä osannut aavistaa sitä keskeisintä twistiä liian aikaisin.

Ihan kelpoa kesäillan viihdettä YLEltä.

Ghosts of Abu Ghraib

Huhhuh, oli aika rankkaa katottavaa tää dokkari. Käsittämättömiin tekoihin ihmiset pystyy.. kuvottavaa katsoa jenkkisotilaiden ottamia kuvia, joissa ne poseeraa peukut pystyssä kuolleiden irakilaisvankien vierellä.

Doomsday 2012 - Tuomiopäivä

Ihan B tai C- luokan elokuva. Markan tehosteet.
Toimintajännäri trilleri ja komediaa toivat tehosteet :D.

RockNrolla

Guy richien uusin, seuraa tiukasti Lock stock and two smoking barrels/snatch linjaa.

4/5 Diggaan tyylistä, hauska leffa, mut ehkä vähän liian samanlainen kun edellämainitut. Odottelen silti innolla jatko-osia tästä trilogiasta(?)!

Tasogare Seibei
(Twilight samurai)

4½/5

Kertoo vässypaska samuraista joka elää vaatimatonta ja köyhää elämää vaimon kuoleman jälkeen kahden tyttärensä ja seniilin äitinsä kanssa. Mielenkiintosta draamaa ja muhun iski eniten se miten hyvin/todenmukasesti Meiji eraa kuvaillaan, ja eritoten se miten hyvin toi kaikki klaanibyrokratia jne on iskostettu tähän elokuvaan. Kantsii tsekkaa jos aihe kiinnostaa!

094 - Gran Torino
Ei voi minkään, kyl Clintin uudistuotanto on vaan hienoa ja upeeta ja mahtavaa. Hienoa kuvausta, hienoa dialogia ja toimiva juoni.

095 - X-Men Origins: Wolverine
Edellisen loistopätkän perään sitten ihan armotonta kräppiä. Edelliset X-menit on olleet iha toimivia pätkiä, mutta tässä ny ei oikein toiminu mikään. Olihan se nätti ku tietokonepelitkin, mutta leffana ei toiminu sen paremmin juoni kuin mikään muukaan. Hugh sentään näyttää hyvältä, mut ei se koko leffaa jaksa kantaa.

096 - Fast & Furious
Jos edellinen oli vaan huono, niin tää nyt oli vaan täydellisen surkea. Originaali The fast and the furious oli sentään ihan viihdyttävä, tää oli vaan masentava. Juoni oli täynnä norsunkokoisia reikiä ja kaupanpäälle sekä autot, että ajelut oli tosi tylsiä ja rasittavia.

Benjamin Button - en tiedä olinko jotenkin herkässä tilassa vai mikä mua vaivas, mutta olin pala kurkussa monessa kohtaa tässä elokuvassa. Käytiin elokuvissa eilen ja jotenkin vielä tänä aamunakin oon vaan miettinyt ton leffan juonenkäänteitä.

Jotenkin todella kaunis elokuva ja itse ainakin pidin valtavasti.

[q]J Raninen, 11.5.2009 16:27:
---
Kon-tiki,
Ok. Mun makuun siitä vaan ei saa tarpeeksi hyvin kirjoitettua, että mä kiinnostuisin, tai sitten pitäis olla joku aivan tolkuton nobelisti kirjoittamassa.

---

Ja itse aiheeseen: Madagascar 2 tuli katsottua eilen. Harmitonta viihdettä, meni ihan mukavasti, joskaan ei mitään aah-ooh -efektiä ollut havaittavissa. Ilman pingviinejä olisi ollut pelkkää massakamaa.
[/q]

meinasin itte kattella viikonloppuna mut ei oo vielä saanut aikaiseks. eiköhän toi tuu katottua täs koht.

Just käytiin kattomassa Panin labyrintti, oli mun mielestä tosi hyvä. En ollut odottanut, että noin paljon siitä tykkäisin, ja olin kuvitellut, että se kenties olisi liian kauhea tai pelottava mulle (jostain syystä...?), muttei onneksi ollut.

Käytiin katsomassa sunnuntaina Apocalypto. Se oli sinänsä ihan hyvä, juoni oli kinnostava, mutta mun makuun kyllä ihan liian raaka :( Ois voinut vähän rajoittaa tota väkivaltaisuutta ja verellä mässäilyä. Piti pistää silmät kiinni vähän väliä. Toisaalta, ihminen osaa kyllä olla tosi julma toiselle ihmiselle, ja tokihan se on hyvä tiedostaa, mutta kuitenkin...

[q]Fornarina, 24.2.2007 20:12:
Kirjeitä Iwo Jimalta.
Erittäin ahdistava..
[/q]

Voi hitsi, meil on huomiselle varattu liput tohon, eikä kyl ahdistavuutta nyt kaipais...

yhdeksäs portti

oli aika... no, huono. :D voi johnny depp minkä teit...

the good humor man
no jopas oli vallan mielenkiintoinen :D öh en oikeen tiedä oliko tässä mitään ideaa?
ei tosin kai aina tarvii ollakkaan.

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

O