Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Tässä on lähiaikoina kattonut aika montakin leffaa, mutta vain muutama oli sellaisia jotka aiheutti astetta syvällisimpiä ajatuksia.

Yes Man (2008)
-Kiva humoristinen pätkä. Hauska opetus näppärässä paketissa. Jimi olisi voinut tässä leffassa jättää ne kumi naamat pois. Paljon parempi kuin mitä odotin ja mitä olin muilta kuullut!
3,5/5


Serenity (2005)
-Mahtava Scifi/seikkailu/trilleri setti! Ensimmäistä kertaa kun näen elokuvan missä avaruudessa ei kuulu ääniä :D Eihän siellä voi kuulua mitään kun se on tyhjiö Kun selitin tätä kauniimmalle osapuolelle niin ei tainnut ihan aueta.
4/5

The Man From Earth (2007)
-Tämä oli melkoinen pähkinä näin yömyöhään katsella. Ei tuu kyl uni ihan heti ton jälkeen. Herätti paljon kiintoisia ajatuksia. Suosittelen ehdottomasti kaikille!
4,5/5

Ice Age 3.
Söpöä! *sydän* Se olikin parempi kuin mitä odotin ja huvittais nähdä se uudestaan, heh. Oon nähny 1:n ja 2:n niin usein että osaan ne melkein ulkoa

[q]salò o le 120 giornate di sodoma
[/q]

Siinä on kyllä klassikko!
Leffan olen nähnyt ja kirjan luin melkein loppuun (alko olee sen verran rankka lopussa että piti lopettaa)
Markiisi de Saden muitakin kirjoja olen aktiivisesti lukenut,mm. Justine.

Pier Paolo Pasolinin ohjaama, ja Giovanni Boccaccian novelliin pohjautuva Il Decamerone on myös hyvä.*joo*

Män som hatar kvinnor *tähti**tähti**tähti**tähti*

En yleensä tykkää väkivaltasista trillereistä, mutta tämä oli kyllä mielestäni jotenkin hyvä elokuva. Tykkäsin päähahmoista, juoni oli ihan hyvä ja itseäni ainakin jännitti.

Tropic Thunder, suosittelen todella lämpimästi sotaelokuvien ja fiksujen elokuvien ystäville. Huumori oli briljanttia, terästettynä rautaisilla näyttelijäsuorituksilla napalmin tuoksuisten tuulten saattelemana. Rakastuin tarinaan sen hahmoihin ja kerrontaan, mikä soljui nopeiden kohtausten ja näpäköiden leikkausten avulla sutjakasti, jättämättä mielestäni turhan suuria aukkoja tai poltettuja siltoja. Iso Käsi Tom Cruiselle!

[q]Norb, 3.11.2008 10:29:
saw V. Ei ois taaskaan pitänyt nelosenkin kävin kattoo leffas ja teki mieli lähtee pois eka 10min aikana. Miks Helv. ihminen haluu kiduttaa itseensä näin
[/q]

Koska se on vain elokuvaa. Jos haluat itseäsi kiduttaa, lataa tämä:

http://www.mininova.org/tor/1008685

tai siis älä lataa. Oikeasti älä katso, ellet tunne itseäsi ja rajojasi. Olen tuon aina välillä katsonut ja joka kerta se kuvottaa minua sekä saa aikaan rinnassani oudon tuntuisen ahdistuksen ja mä sentään olen katsonut ne kaikki mahdolliset, pahimmat revittely -psykokauhut mitä on olemassa.

Erona on että elokuvassa se on "turvallista pahaa", koska se on vain elokuvaa.

Tässäkin pätkässä tosin on olemassa se punainen lanka ja raina toimiikin loistavana herättäjänä, jos nyt sen sieltä sattuukin löytämään sieltä suolenpätkien joukosta ja vielä jaksaa tämän jälkeen puhdistaa sen ylimääräisistä kallonsiruista. vielä kerran älä katso tai katso jos uskallat

[q]Norb, 4.11.2008 09:11:
---
Damien, 4.11.2008 03:23:
vielä kerran älä katso tai katso jos uskallat

---


En ole katsomassa..
[/q]

Jeah, ei varmaan kannatakkaan, tuo tosin toimii loistavana "reality checkinä" sellaista kaipaaville.

[q]Damien, 4.11.2008 12:07:
---
gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---
kauhee hypetys jostai kauheesta leffasta.
[/q]

Kertokaa nyt hyvät ihmiset leffan nimi! Ei töissä aukee noi laittomat sivut (*nauru*) ni en nää sitä nimeä ja halkeen mielenkiinnosta!

[q]gnomex, 4.11.2008 11:40:
---
Damien, 4.11.2008 03:23:
Koska se on vain elokuvaa. Jos haluat itseäsi kiduttaa, lataa tämä:

http://www.mininova.org/tor/1008685

---

Ei oo seedejä :(

Jos sulla on toi...
[/q]



Ooks varma kans?

[q]C-Hill, 27.1.2009 12:56:
Tango & Cash 2+/5
Montako huonoa one-lineria ja / tai vitsiä saa ängettyä yhteen leffaan?
Monta.

Silti menevä leffa, just sopiva tähän aamuun...
[/q]

haha toi on klassikko. antaisin ite 3.5/5

[q]yertle,
Kertokaa nyt hyvät ihmiset leffan nimi! Ei töissä aukee noi laittomat sivut (*nauru*) ni en nää sitä nimeä ja halkeen mielenkiinnosta!
[/q]

Bumfights -tuotantotiimin kasaama shokumentary: Terrorist, Killers and Middle-East Wackos. Kaikkea skeidaa mikä kameran linssiin tallentunut 1970-2000 -lukujen välissä.

[q]Damien, 4.11.2008 12:07:
---
gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---


Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!

---


Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta http://damien.pp.fi/X.rar

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.
[/q]

Tää on ehkä vähän väärä paikka jakaa tollasia. miten olis vaikka /b/ ?

[q]gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---


Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!
[/q]

Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta *Cencored*

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.

[q]ezzy, 4.11.2008 12:54:
---
Damien, 4.11.2008 12:07:
---
gnomex, 4.11.2008 11:48:
---
Damien, 4.11.2008 11:47:
---


Ooks varma kans?

---

Jep! I'm the sickest sonofabitch alive!

---


Hehe, ei tartte esittää, kuhan vaan tuplavarmistin :)

Totta kai mä autan tiedonnälkäisiä matkalla, eikä tuo aikuisia ihmisiä skitsoksi tee. . .
Pistääpähän vaan oikeasti puun ja kuoren väliin, selvittelemään tunteitaan ja omaa itseään. Voihan sen tahtiin kätevästi runkatakkin, itselleni tuo nekrofilia ei vaan koskaan ole ottanut eteen :(I)

Puol'kolmeen mennessä löytyy osoitteesta *Cencored*

Reilu pari tuntia menee megasella upatessa.

---


Tää on ehkä vähän väärä paikka jakaa tollasia. miten olis vaikka /b/ ?
[/q]

Ihan vaan uteliaisuudesta, öh tota miten niin? Eiköstä klubbarissa olla totuttu warettamaan, ainakin mitä musiikkiin tulee ja se nyt on jokaisen oma asia imeekö tota vai ei.

No offense, since none taken, just interested in...

edit: totta kai sen voi myös pistää suoraan privaan, musta on vaan hauskempaa laittaa houkutin näin julkisesti esille ja katsoa kuinka moni lankeaa

Woody Allenin uutuus Vicky Cristina Barcelona *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

[q]Lost-Soul, 20.6.2009 15:54:
Masters of the Universe ( http://www.imdb.com/title/tt0093507/ )

Tämähän oli melkein kuin Star Wars 4-6. Oli laasereita, lentäviä aluksia, paha "keisari" lopussa tippui johonkin kuiluun yms. Kohtalaisen koomista katsottavaa![/q]

Älä unohda Star Warsien eri kypäristä yhdistelemällä saatuja pahisten kypäriä (Darth Vader meets Death Starin henkilökunta) ja tutun kuuloista pahis-musiikkia!

Henk. koht. olen sitä mieltä, että leffa olisi voinut pahempikin katastrofi. Skeletor toimi pahiksena yllättävän hyvin, vaikka ulkonäöstä voikin olla montaa mieltä ja kamerakulmat ja kohtaukset tuntuivat ajoittain jopa moderneilta. Toki vastapainona oli sitten kliseitä, huonoa näyttelyä, halpoja efektejä ja huonosti kuvattuja kohtauksia lopputaistelun "tyhjä lava ja yksi spotti"-ratkaisua myöten, mutta niitähän nyt osattiinkin odottaa.

Traffic

Äijä suositteli leffaa joten päätin kattoo.. aluks meinannu tajuta mistään mitään mutta lopussa kaikki oli päivän selvää.. aivan mainio elokuva.. ei turhaa hypetty leffa..

4½/5

Kauhea Kankkunen - Harvemmin vaivaudun leffaan tsiigaa komediaa joka on saanu surkeet arvostelut mutta, oli ihan törkeen hauska. Koko sali repeili alusta loppuun saakka....*nauru**hih* Suosittelen!!!*joo*

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O