Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

stockholm boogie

http://sarakjellkvist.blogg.se/images/sma_stockholmboogie_1152105723.jpg

hyvä leffa, mut aika lyhyt :)

leffa kertoo aika perus nuorisoelämäst, menoo alusta loppuun asti.

2 päivää pariisissa olis tarkotus käydä illal kattomas, toivottavasti on hyvä :)

Pirates of the Caribbean: At World's End

http://www.imdb.com/title/tt0449088/

Eipä ollut kummoinenkaan. Pauketta ja räminää 2h 46min, eikä juuri muuta. Paljon efektejä jne, jos niiden mukaan leffoja arvostelee... Tosin BluRayna aika namia katseltavaa tykillä :)

Wedding Crashers

http://www.imdb.com/title/tt0396269/

Tykkäsin


-Vielä kun ihan puolivahingossa ko. leffan valitsin... Sillä satuin näkemään tämän maanantai-illan maikkarin ysin leffan, Love Actuallyn, vasta viime viikolla. Ja IMDB:ssa on tämä mitä mainioin .. "suositus -systeemi", vai miten sitä kutsuisi: Jos tykkää leffasta A, niin leffat B, C ja D voisivat myös toimia... Siitä listasta sitten ihan randomilla valkkasin tämän Wedding Crashersin, ja sehän toimi :)

[q]Samu*, 19.1.2008 23:15:
The Departed

http://www.imdb.com/title/tt0407887/

Olkoon kuinka tahansa remake "Infernal Affairs":sta, niin tämä oli kyllä ihan parasta Scorsesea näin semileffafriikin silmin. Erittäin, erittäin hyvä elokuva kaikinpuolin.

*tähti* *tähti* *tähti* *tähti* *tähti*
[/q]

Pakko vielä quotata tätä, että Jack Nicholson sopii tuohon leffaan pahan pojan rooliin IMO aivan täydellisesti ja suurelta osin hän "tekee" tämän elokuvan. Vähän samoin kuin Anthony Hopkins sopii psykopaatti jne -thrillereihin pahikseksi :)

"I dont want to be a product of my enviroment. I want my enviroment being product of me"


Niin joo, tulihan tuossa v-loppuna katseltua The Fracture:kin (http://www.imdb.com/title/tt0488120/). Ei ollut kyllä missään nimessä parasta Hopkinsia, mutta erittäin viihdyttävä parituntinen.

The man from earth - Muuten mukavan tunnelmallinen pohdintapätkä, mutta kun ei uskontojutut nappaa, niin meni maku.

The Invention Of Lying

Leffa kertoo maailmasta, missä kaikki sanotaan rehellisesti. Kunnes yhtäkkiä yks mies hokaseekin että hän pystyy valehdella.

Kumma kyllä leffasta ei oo tietoo, että tulis Suomeen teattereihin, joka ihmetytti mua ehkä vähäsen. Joo, tiiän ettei kaikki leffat ei tänne tuu mut .. No, ei voi mitään.

Leffa oli mielenkiintoinen ja naurattikin kivasti, juonen loppu oli ennalta-arvattava mutta kyllä mä viihdyin sen 1h 35min paikallani.

Minäkin sellanen henkilö, et toivosin et mulle oltais rehellisiä ja asiat sanottaisiin suoraan.. Ton leffan jälkeen aloin aatteleen et ehkä se kylmä totuus ei aina oliskaan niin kiva :D

Grand Theft Parsons :D

Toimiva leffa tähän sunnuntai-iltaan ja jumitukseen, oli kiva röhnöttää sohvalla ja naureskella välillä.

Ja Johnny Knoxville, AAAAAH

Mielipiteitä löytyy monelta, itse olin katsomassa Transformersin, ja pidin aika monta *sydän*

Suosittelen kyllä rohkeasti muillekin

[q]Sunshine^82, 27.11.2009 03:15:
REC (englanninkielinen) 4/5

Pitkästä aikaa tuli nähtyä hyvä kauhu/trilleripätkä. Parempi kuin Blair Witch Project, vaikka hyvä leffa sekin. Alkuperäisellä kielellä tämä tarvitsisi katsoa vielä uudestaan jatko-osaa odotellessa.
[/q]

Hyi se espanjankielinen on pppaaaaljon kamalampi :S Voi olla et johtuu myös siitä, että mulla aiheuttaa espanjan kieli kovaa ja nopeesti puhuttuna pienenmoista paniikkia koska en ymmärrä mistä puhutaan ja se kuulostaa maailmanlopun tuskailulta tms muulta paniikkipelolta :D

Tuli äsken katottua Emily Rosen Riivaaja.

Hmm. En ny tie oliko hirveen hyvä valinta yksinäiselle illalle ja varsinkin yksinäiselle sängylle, ja vielä kun siinä tapahtui asia, mitä oon pelännyt jo ennen kuin ton pätkän nyt si näin - sitä, et joku vetää peiton mun päältä.

Välillä hieman säikyttävä leffa, ja semmonen.. Et pisti miettimään jotenkin. Mielenkiintoinen. Antaisin asteikolla 1-10 8-.

Eilen tuli vuokrattua Tenacious D.

Kyl sille ny välil nauroi, mut sit se oli sellast.. Kyttäämist vaa. Tuijotin vaa ruutuu ja olin et "jee, leffa". Mulle ei kai si oo vaa auennu toi Jack Black ja sen jutut kunnol. Mut ihan ok. En vaa jaksa leffoja jos lauletaa koko aja :D

Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on

MARY & MAX

*tähti**tähti**tähti**tähti*½

Thank you for smoking.

Tykkäsin kyllä, ja sain nauraakin. Ensin vähän pelotti kattoa sitä kun aattelin että koko leffa on vaan sitä, että puhutaan kuinka jees tupakka on. No, leffassahan oikeestaan olikin pointtina, että jos kerran osaat puhua hyvin, niin tee sitä työksesi. Se, mitä osaat tehdä hyvin, tee sitä työksesi. Pitäähän se asuntolaina maksaa

Neljä tähtöstä tälle, ehkä miinuksellakin mutta ei ihan 3½. Mä oisin halunnu nähdä paljon väittelyitä ja älykkäitä selityksiä.

Tuli käytyy kattomas Blackout. Okei, mä tykkään Petteri Summasesta niin siitä täytyy tietty antaa pisteitä, mut Jenni Banerjee oli ainaki tos leffas nii rasittava ku se puhui sellasella kuiskekähinä-äänellä. Argh.
Juoni oli iha jees, oli mahkut aika hyväänki leffaan mut jotku asiat vaa vähä laski sitä tasoa.
Tavallaan itselleni koskettava pätkä joiltain osin, niin ahdisti semisti olla teatterissa mutta loppuun asti tuli kyllä katottua.
En mä tie paljo mä sille tähtiä antaisin, jotain.
Iha ok tollaseks suomileffaks.

Mä kävin just kattomas Saw IV.

"It's a trap" nauratti mua kumman paljon, voi olla että väsymyksellä osaa asiaan.


Tätä leffaa ja sen juonta mä jo pähkäilin heti kolmosen nähtyäni, mutta silti menin näköjään pieleen.
Pari kysymystä jäi auki. Jälleen.

Välillä oli tosi mielenkiintoisia leikkauksia, mut yks oli kyl ihan paska, et pisti silmään. Tuli sellane olo, et "tohon ois sopinu mainoskatko ku hansikas käteen". Iha jees, jos sellane siinä ois ollu, mut ku ei ollu ni se oli kyl tosi kökkö.

Mielenkiintoinen, pidin. *tähti* *tähti* *tähti* ½

[q]Sallakat, 28.10.2007 21:33:
black sheep, tosi huono.
[/q]

Mä kattoin tän kans hetken aikaa sit, ja sain kyl välil aika hyvät naurut :D Ei se siis kuitenkaa mikää helmi leffa ollu, vaan nii ylivedetty et nauratti :P

"Those baaaaaaastards!" :D

[q]LocoMode, 27.11.2008 23:47:
Katottiin pelastuslaitoksell saha 5. Hyvä leffa niiku edeltäjänsäkki., suosittelen
[/q]

"mmmm bloooood.. *kuolaa*"

Hmh, itellä toi leffa vielä katsomatta, ja pitäis sen takii vaa kattoo et ku oon nähny ne neljä edellistäkin. Vois yrittää joku päivä raahautua teatteriin.

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O