Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

The serious man

Perus Coenin veljesten leffa, eli laadukasta tarinaa mutta leffan lopetus jätti todella kylmäksi. Siis tälle tarinalle ei ollu mitään järkevää lopetusta tai sit mulla on menny jotain ohi ja pahasti..

[q]mariq, 19.4.2010 11:08:
Lauantain krapulaleffa: Couples Retreat *tähti**tähti**tähti**tähti*
Tähän tarkoitukseen ainakin hyvä valinta Ihan yllätti hauskuudellaan
[/q]
Katoin ton kans männäviikolla ja oli yllättävän hyvä. Vaikkei tossa leffassa suunnilleen mihinkään pystyny samaistumaan, niin viihdytti se silti. Huomattavasti parempi, ku moni viimeaikojen komedia.

Lauantain krapulaleffa: Couples Retreat *tähti**tähti**tähti**tähti*
Tähän tarkoitukseen ainakin hyvä valinta Ihan yllätti hauskuudellaan

Daybreakers

Ihan hyvä "aikuisten" vampyyrifilmi lopun gorekohtauksia lukuunottamatta.


Fast-track (The Ex)

Zach Braffin ja Jason Batemanin tähdittämä romanttinen komedia.. Aivan vitun hauska.

Ninja Assassin

Täytyypi sanoa, että aika hyvä kasvutarina oli. Leffa kertoi orvosta lapsesta josta kasvatetiin ninja palkkamurhauttaja. Suosittelen kattomaan. tietty joo loads of blood lentää mut se on toissijaista:)

The Internship

2 tunnin Google-mainos näppärillä lopputeksteillä ja ärsyttävillä näyttelijöillä.

*tähti**tähti*

The King of Kong: : A Fistful of Quarters

Dokkari amerikan maailman parhaista Donkey Kong -kolikkopelin pelaajista ja asshatista nimeltä Billy Mitchell.

*tähti**tähti**tähti*

[q]Ressiv, 11.6.2010 00:07:
Undisputed 3

yhtä ihana kuin 1 ja 2 - mainiota mäiskehömppää! *släp*
[/q]

Jep, samaa mieltä. just loistavaa aivot-off mäiskettä. Katos Unrivaled myös.

Noniin, koska makuunista on nyt tullut mun virallinen kantis, niin laitetaan nyt vähän leffoja mitä tullu viimeaikoina kateltua.

Jos Rakastat
Precious
Zombieland
Tie ( tosi huono, odotin niiiiiin paljon enemmän tältä )
Food, inc.
Roller girl
Avatar
2012 ( tosi hyvä, tykkään näistä luonnonkatastrofi jutuista )
Planeettamme maa ( tää oli kyl <3 )
The hurt locker
District 9
Sam's lake
Welcome to the jungle
Kuolleiden aamunkoitto
The others
Year one
Van Helsing
Freddy got fingered ( 10 vuotta sitte tää oli ihan älytön ja kyllä se oli sitä vieläkin )

Sit ihan teatterissä tuli katottua toi Sex and the city 2, tykkäsin :)

Kiss Kiss Bang Bang (2005)
http://www.imdb.com/title/tt0373469/
Val Kilmer ja R.D jr. vetää hyvät roolit

Law Abiding Citizen (2009)
http://www.imdb.com/title/tt1197624/
Jim Carreyn sanoin, it's goooooood!

Man of Steel

olipas kyllä aikas jees leffa vaikka paljon oli kliseitä ja paljon tuttuja näyttelijöitä mitkä sai välillä pikkasen naurahtamaan.. ja jopa yhdessä kohdassa oli tippa linssissä ( 3 sekunttia) mutta loppujen lopuks ei ehkä liian vakavasti otettava leffa :)

3/5

[q]J Raninen, 16.4.2010 18:16:
---

Ohoh! No, Marko Ahonenkin anto KSML:ssä tolle 5 tähtee ja sen makuun on yleensä luottaminen. Täytynee vääntäytyä leffaan siis.
[/q]

Joo tietty makuja on erilaisia, mutta mun mielestä/leffamakuun toi leffa oli nimensä veroinen. :)

Nowhere Boy *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Mahtavat näyttelijät, viihdyttävä pikku-elokuva - parasta brittilaatutuotantoa!

Lost in Austen.

Telkussa alko tämä minisarja ja oli ihan pakko ostaa ku kävi niin jänskäks. tiedän, että leffa on romanttista hömppää mutta jostain syystä tämä iski aika kovasti ja pitää aika varmasti katsoa uudelleen *^_^*

[q]tomii, 16.4.2010 18:00:
KICK-ASS
[/q]
Ohoh! No, Marko Ahonenkin anto KSML:ssä tolle 5 tähtee ja sen makuun on yleensä luottaminen. Täytynee vääntäytyä leffaan siis.

KICK-ASS

Voi jumalauta, että oli hyvä leffa!!!! Sarjis on ihan täyttä timanttia ja pelkäsin, että millanen on leffa... no v*ttu ihan täyttä timangia sekin! :DDD En ole varmaan tullut yhtä hymyissä suin leffateatterista ulos sitten Rambon, eli laatupätkä! :D

*sydän* HIT GIRL *sydän*

Tän vuoden paras mun listalla, ja luulenpa, ettei tätä pudota sieltä mikään tänävuonna. :)

[q]akir0, 29.5.2010 21:28:


060 - Saw II
Ygönen edelleen on voittamaton, kaikki jatko-osat aika rapaa. Tää sentään loppu hienosti.
[/q]

huononee vaan mun mielestä loppuun kohti mentäessä ja vimonen on ihan persiistä....

hot tub time machine.

yllätyin positiivisesti, sopiva "aivot narikkaan"-huumoripläjäys joka jätti hyvän mielen. suosittelen!

[q]Wolverine, 30.5.2010 17:25:
Scream.

mulle oli jääny mieleen että tää olis oikeesti ollu ihan pelottava joskus. nyt katoin uudestaan ja oikeastaan naureskelin koko leffan ajan :<
[/q]
Onhan se avauskohtaus ihan klassikkokamaa, vieläkin tehokas masterclass pelottelussa. Mutta ainahan tämä sarja on ollut komedian ja kauhun tasapainottelua, ihan siis tahallisesti... toisin kuin monet muut teinikauhuleffa, joissa komiikka on tahatonta.

Scream tuli aivan puun takaa 1990-luvulla ja herätti jo kuopatun slasher-genren uuteen nousuun upealla tavalla. Leffa toimi itsenäisenä kauhupätkänä loistavasti, mutta siitä sai kauhufriikkinä irti vielä huomattavasti enemmän kuin random-katsoja... viittaukset genren klassikkoihin, lainaukset repliikkien, kuvakulmien ym osalta tekivät mun katsomiskokemuksesta yhden koko vuosikymmenen parhaista. Moniko esim. bongasi koulun siivoojan pukeutuneen Freddy Kruegerin vaatteisiin?

BTW, Scr4am eli Scream 4 tulossa. Originaalistaroja mukana ainakin kolme. Toivottavasti tää jatko-osa on parempi kuin tehoton Scream 3.
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=28004

Scream.

mulle oli jääny mieleen että tää olis oikeesti ollu ihan pelottava joskus. nyt katoin uudestaan ja oikeastaan naureskelin koko leffan ajan :<

O