Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]opmdevil, 10.7.2009 23:49:
Bruno
Haastattelu Harrison Fordin kanssa oli just sellainen jollaisia mulla on ollut tosi monen muijan kanssa.
[/q]

*nauru**nauru*

Käytiin eilen ja täytyy sanoa, että joidenkin kohtausten aikana mulle oli täysi mahdottomuus katsoa, sormet oli oltava tiiviisti silmien peitossa koska nolous ja myötähäpeä olivat niin vahvat! Mun makuun oli jopa liikaakin genitaalihuumoria ja S B-C:n piilokameratemput on nähty jo hyvin monta kertaa, mutta mielestäni toi oli silti ehdottomasti katsomisen arvoinen filkka. Niin monta niin ala-arvoista mutta naurattavaa kohtaa leffassa, joka periaatteessa oli pelkkä sketsikimara - mutta spedeleffakansana me suomalaisethan ollaan vähän kaikki kasvettu sketsikimaroiden kanssa.
3 1/2 / 5 *tähti*

Erityisesti nautin kohtauksesta, jossa

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Eipä ollut mitenkään erikoinen leffa. Sama juoni, samat vitsit. Visuaalisesti ihan jees, mut siihen se sit jäikin.

Hancock

Oli kyllä ihan erilainen leffa mitä luulin, hyvällä tavalla. Kerran katottava leffa ja hyvää ajanvietettä.

The Forbidden Kingdom

Tää oli kyllä niin paska leffa. Vähän niin kuin Karate Kid, mutta paljon huonompi :D Piti kelata n. puolet leffasta kun ei jaksanut kattoa :D

August underground

http://contaminationmagazine.com/images/affiche/affiche_augustunderground.jpg

*tähti**tähti*

Death proof seuraavaks.

Mexican

Tämä oli yllättävän kiva! Odotin jotain aivan erilaista, ja vaikka tämä romanttinen action-komedia (?) olikin vähän all over the place, viihdytti se koko ajan ja jätti hyvän mielen leffan päätteeksi. Vaikutti kyllä vähän liikaa siltä että koitettiin jollain tavalla miellyttää kaikkia katsojia vuorotellen. Viihdytti eka kerralla ja luulen että jos tämän toistekin näkisi niin ei silti olisi tylsä.

*tähti**tähti**tähti**tähti*- / 5

[q]Timce, 28.9.2009 11:32:
The Haunted World of El Superbeasto
http://www.imdb.com/title/tt0419724/

Jos pitää Ren & Stimpy tyylisestä sekoilusta, niin tämä on juuri sinun leffasi. :)

****/*****
[/q]

Kiitos kiitos kiitos, tulin näin ja rupesin imuttamaan. :()

EDT: Itse katsoin tuossa juuri Monsterit ja Alienit, ei voi kuin iloita leffan vuoksi. Hauska, nokkela, sopivan mittainen, nätti, siinä niitä adjektiiveja. Leffasta spottaili kans kivasti vaikutteita sci-fi pätkistä yleisesti.

Duplicity, 5/5

Clive Owenin ja Julia Robertsin tähdittämä yritysvakoiluun keskittyvä mysteeri-juonenkäänne-jännäri.
Loppua tai parhaita juonenkäänteitä pahemmin paljastamatta on vaikee kuvailla leffan kulkua, mutta Rehellisesti yllättävät käänteet, sekä hyvä juoni veti tän filmin omien lemppareiden kärkisakkiin!

:: Madagascar 2 (orig) ::

Katsoin pari päivää sitten kolmannen kerran Madagascar 1:n ja toimi edelleen hyvin. Jatko-osalta odotin paljon.. ja sain paljon! Aivan hillittömän loistava jatko, jossa Pingviinit ja Julius (puoliapina, mikä onkaan) kilpailivat rintarinnan tämän "shown" kuninkuustittelistä (Paitsi, että ainoa kuningashan on Julius:D). Eka vartti sai jo kyyneleet silmiin (naurusta siis), kunnes leffan tekijät vähän ajattelivat kertoa juontakin:) Mielenkiinto pysyi koko leffan ajan ja kohtaukset jaksoi naurattaa! Aivan loistava leffa.. Toimi mulle, suosittelen! *tähti**tähti**tähti**tähti*1/2

ps. hihittelen itsekseni vieläkin ajoittain niille kohtauksille.. :D

Disaster Movie - Ihan hirvittävää kuraa. Miks kukaan on edes tehny tälläsen leffan. Sen ilmeisesti pitäs olla jotenkin hauska taijotain, mut en kyl löytäny siit mtn hauskaa...tai sit mä vaan oon jotenkin outo...*ding*

Leffassa The Mammoth, mikä oli kyllä aika - no ehkä omalla elämäntilanteella oli jotain tekemistä asian kanssa - telkkarista MIB *pepsodent*. Rajottaa vähän elämää tällä hetkellä kun ei oo telkkaria eikä toimivaa kelkkaa läppärissä - no tuskin tää romu mitään leffaa jaksaisi edes enää pyörittää..

Yes man

Kyllä! Hyvä leffa oli. Hauskakin. Loppujenlopuks kuitenkin rakkausleffa, mut muuten leffan idea oli hyvä. Kyllä!

The Bucket List

Tämä oli myös yllättävän hyvä leffa. Tuli tää vaan extemporena otettuu makuunista mukaan ja hyvä että otin. Mukavaa ajanvietettä.

eile tuli telkkarist Sin City katottuu

[q]astaroth, 25.7.2009 04:28:
die hard 4.0
[/q]

Rakastan sua. *sydän*


Voisin kattoa sen kunniaksi taas The Pianon.

[q]opmdevil, 26.7.2009 16:22:
Katsoin kaksi ehkä kaikkien aikojen hauskinta komediaa eli:

- Rambo 4
- Shindlerin lista
[/q]

haha putosin. win

satuin katsomaan Moonrakerin eilen, väittäisin että paras Bondeista. on toi roger moore vaan äijä!

Pride & Glory

Siinä missä Deniro & pacino epäonnistui(no ehkä käsikirjottaja&ohjaaja enemmän) Tuoreemmassa hyväkyttä-pahakyttä rainassa ..
..Tämä onnistuu upeasti! Hurja näyttelijäkaarti pitää huolen hyvän juonen ylläpitämisestä, Ja tarina kuvataan yllättävänkin raa-alla kädellä (lue, ei turhaa moraalinsäästelyä).

4/5

Eilen katsoin vaikka kuinka monta leffaa! ..mut viimesin tais olla Watchmen :> Ihan älyttömän hyvä elokuva!

Legend

Tom"syön istukkoja"Cruisen tähdittämä fantasialeffa vuodelta 1985. Varmaan siihen aikaan oli visuaalisesti hieno leffa, mut eipä siin mitään muuta hienoa pahemmin ollut. Piti kattoo ku ei oo ennen nähny. En kato enää.

28 weeks later

http://www.themonitor.com/pictures/1178834177-28weekslater.jpg

Jatkuu siitä mihin 28 days later jäi.

Edellisestä viruskuolemasta on 6kk aikaa...

Loistava leffa näin sunnuntaille, kun ei oikein huvita mikään ja aivot on hiukan jäässä valvomisesta.
Oli raaempi, kuin odotin ja siitä plussaa. Hyvää kauhua.


Enemmän haluttais kirjoitella, mutta se taitaa spoilata liikaa joten eiköhän ne ollu siinä.
Jos diggailit 1. osasta, pidät myös tästä. (Vaikka jenkit ovat tulleet kuvioihin ramboiluineen.)

katselin tämmöisen kuin:

Walk Hard - The Dewey Cox story

Oikein mukava parodiointi Walk The Linesta ja muista elämänkertaelokuvista. Tykkäsin

3,5 / 5

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O