Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

I Robot.

Pitkästä aikaa tuli vilkaistua tämäkin.
Loistava elokuva, täytyy myöntää. Sci-fiä, draamaa ja ripaus huumoria.

Diary of the Dead - Romeron jatkoa saagalle...ehkä vähän mennyt alamäkeä, mutta ihan viihdyttävä pätkä juonetonta örinää.

No nyt tuli katottuu "Hancock"
Mun mielest yks paskimmist leffoist mitä vähää aikaa nähny *eiei**grr*

The Happening

Ei mikään paras leffa Shyamalanilta, mut ei huonoinkaan. Suht raaka joissain kohdin (etenkin se yks klippi dvd-extroissa), mut siitä leffasta haluttiinkin tehdä K18:n tapainen luokitus. Leffan idea oli kiinnostava ja hyvin se ihan toteutettiinkin.

Snakes on a plane

Ei voi tajuta miks joku on tehny tosissaan tämän leffan :D Ja miks Samuel L Jackson on menny tähän? Onko ollu rahat loppu? MIKSI!?

No paras kohta oli Samuel L Jacksonin lause: Enough is a enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! I'm about to open a few fucking windows :DD

Nii ja näkys tissitkin viel! Eli ei ihan mikään turha leffa!

The Haunted World of El Superbeasto
http://www.imdb.com/title/tt0419724/

Jos pitää Ren & Stimpy tyylisestä sekoilusta, niin tämä on juuri sinun leffasi. :)

****/*****

Crash.

Mä oikeesti pidän, tykkään, ja kaikkee tosta elokuvasta ihan hirveen paljon! Se on niin sellainen koskettava, älykäs, ja samalla kantaaottava. Kaikki hyvällä tavalla.

Voi nyyhkis taasen :')

*tähti**tähti**tähti**tähti*

Vältän antamasta viittä tähteä, mutta toi kyllä oikeesti olis aika lähellä. Just sellainen elokuva minkä oon aina halunnut nähdä.

Lesbian Vampire Killers
*tähti**tähti**tähti**tähti*

Omaan makuun juuri passelia huumoria

Mallrats vuodelta 95. long live Jay and Silent Bob =)

Hancock

Odotukset eivät olleet todellakaan korkealla tämän elokuvan suhteen, koska olin käytännössä kuullut pelkkää paskaa kyseisestä pätkästä. Ei tämä nyt niin huono ollut mitä jotkut antavat ymmärtää, omasta mielestä ainakaan.

Kyseessä siis hieman erilainen supersankarielokuva, pääosassa rappioalkoholisti John Hancock (Will Smith), joka ei varsinaisesti nauti kansan suosiota. Kaveri kun tuntuu urotekojaan suorittaessaan pistävän omaisuuksien arvosta tavaraa rikki, poikki ja pinoon. Eräänä päivänä Hancock kuitenkin pelastaa erään PR-kaverin hengen, joka päättää laittaa sankarin julkisuuskuvan kuntoon.

Okei.. Juoni olisi tottakai voinut olla parempi, samaten toteutus, mutta ihan käypää viihdettä tämä silti oli. Itse asiassa mä jopa tykkäsin tästä. Sellanen semitraaginen tarina pienellä koukulla yksinäisestä supermiehestä, jolla ei elämä mene ihan nappiin.

3/5

there will be blood

ei se nyt ihan huono ollut mut ei niin järin hyväkään. pitkästyttävä ja aika tylsä

3 / 5

batman - the dark knight

kyllä, näin leffa pitää tehdä - sopivasti vauhtia, hieno musiikki ja upea visuaalinen kerronta. tykkäsin, kovasti. voin suositella ehdottomasti

4,5 / 5

[q]Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa! Tietenkin olisi voinut olla vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa, mutta kyllä tuo noinkin toimi niin hyvin, että aion kyllä poistaa dvd:n omaan hyllyyn sitten kun se joskus ilmestyy. Ja olihan siellä sitä silmäniloakin tarjolla: Peter Facinelli (Carlisle Cullen), Robert Pattinson (Edward Cullen) ja Cam Gigandet (James) :P Mutta tosiaan, jatkoa odotellessa ja sillä aikaa taidankin lukea tuon kirjan



[/q]

Toi on hyvä katsoa ku haikailee Robert Pattinsonin perään, hitto että repeilin :D

http://video.aol.com/video-detail/twilight-the-tonight-show-with-jay-leno-robert-pattinson-funny-interview-petition-against-rob/1479283311/?icid=VIDURVENT01

Rush Hour 3

Jackie Chan ja Chris Tucker potkivat triadeja päähän Pariisissa. Oivaa viihdettä. Humalassa siis Ei tätä selvänä luultavasti olisi jaksanut katsoa. Parit hyvät naurut saatiin kavereiden kanssa.

2/5

Das Boot. 5/5

Paras sukellusvene-elokuva kevyesti. Paras sotaelokuva? Ainakin top kolmoseen heittämällä. Katoin täyspitkän (4 h 42 min) version, viimeks kattonu teeveestä jonkun version noin 10 vuoden vanhana.

Aika uskomattoman kovaa kamaa. Hieno musiikki kruunaa kokonaisuuden.

http://www.imdb.com/title/tt0081834

Dream girls - ohimennen katselin. OK pätkä vaik eka luulin, että on jostain oikeasta ryhmästä kyse. Ärsytti ajoittainen musikaalisuus kun piti alkaa laulamaan johonkin näyteltyyn tilanteeseen liittyen. Mutt olihan se ihan hyvän kuuloista laulantaa, eihän siitä yli pääse.

Miss March - perus jenkkikomedia. Eipä siitä muuta sanottavaa.

Observe & Report - itse asiassa olin kuvitellut tän olevan ehkä vähän parempi kuin oli. Jännä nähdä Seth Rogen tollasen nihkeän natsin rooleissa ku normaalisti se on leppoisa pajauttelija tms. Mutt ihan OK pätkä kaiken kaikkiaan.

Bangkok Dangerous leffa tuli viimeks katsottua.*nauru*

RoboCop 1, 2 ja 3

Oli pakko katsoa kun en muistanut kuinka paskoja ne on..

Seuraavaksi voisi katsella jotain oikeasti kehittävää, harmi vain kun leffaseura puuttuu.

This is Spinal Tap *sydän*

Tää on wanha ja nähty ja kaikkee mut aivan vitun loistava

"These go to eleven!"

Batman kyllä lunasti odotukset. Todellista laatu-actionia ja draamaa, 4/5.

[q]JasonX, 13.8.2008 20:16:
---
fOOga, 13.8.2008 20:10:
10000 BC oli hyvä elokuva, suosittelen!!!

---


Kuin myös, ihan mukava pläjäys oli
[/q]

Jos tästä piditte niin voisi olettaa, että rakastatte Narniaa :)

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O