Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]akir0, 12.2.2009 08:04:
020 - Smother
Jotenkin ollu surkeiden komedioiden kausi mulla menossa. Tosin tää leffa parani kyllä merkittävästi viimeisellä puolituntisella. Alkupuoli oli vaan typerää kohellusta.
[/q]

Meillä kotona katottiin eilen päinvastanen komedia eli You, Me & Dupree

Ihan hyvä törmäilyleffa hyvillä näyttelijöillä (Owen Wilson, Matt Dillon, Kate Hudson, Michael Douglas) mut vikan puolituntisen aikana leffan taso laski ja taisin ottaa nokoset ja avata silmät just ennen loppua. Muutamat naurut tost silti sai 3/5 *tähti*

Beverly Hills chihuahua - tappakaa mut nyt.

Wolverine - ihan ok jos olisi kännissä. Selvinpäin alkoi vähän arveluttamaan.

wall-e jo toisen kerran... kyllä tossa leffassa ääni ja kuva on yksinkertaisesti sanottuna järisttävän hyvällä tasolla... ja tarinasta jää kyllä hyvä mieli :)

Tha changeling.

..ei nyt ollut kauheen hyvä.

pikkusiskon kanssa käytiin katsomassa toissapäivänä narnian tarinat - prinssi kaspian. oli aikas hyvä itse kun muutenkin noita fantasiajuttuja diggailen. ja kirjan tietty lukeneena...

[q]Muhvi-, 14.2.2009 12:32:
Tha changeling.

..ei nyt ollut kauheen hyvä.
[/q]

Erikoista. Musta toi oli pitkään aikaan parhaita leffoja mitä oon nähny! Tykkäsin. Mukavasti mielipuolista touhua mulle.

[q]Mai, 14.2.2009 12:36:
---
Muhvi-, 14.2.2009 12:32:
Tha changeling.

..ei nyt ollut kauheen hyvä.

---


Erikoista. Musta toi oli pitkään aikaan parhaita leffoja mitä oon nähny! Tykkäsin. Mukavasti mielipuolista touhua mulle.
[/q]

Joo, mutta odotin jotain ihan muuta juonelta. :) En sekopäisiä etsijöitä.

[q]Muhvi-, 14.2.2009 12:37:
---
Mai, 14.2.2009 12:36:
---
Muhvi-, 14.2.2009 12:32:
Tha changeling.

..ei nyt ollut kauheen hyvä.

---


Erikoista. Musta toi oli pitkään aikaan parhaita leffoja mitä oon nähny! Tykkäsin. Mukavasti mielipuolista touhua mulle.

---


Joo, mutta odotin jotain ihan muuta juonelta. :) En sekopäisiä etsijöitä.
[/q]

Eikai ny leffaa rankata sen perusteella mitä odotti juonelta, vaan sen perusteella millanen juoni oli, millaset näyttelytaidot ja ohjaus jne.*vink*

[q]C-Hill, 19.7.2008 02:10:
WHAAAAAAAAAAT
perustelut! *igor*[/q]

No tulihan se sieltä! Ihmettelin, kun kukaan ei älähtänyt. Blade Runner on toki minunkin mielestäni monella tapaa ansiokas elokuva ja director's cut on tullut katsottua useampaan otteeseen. Viihdyttäväksi en kuitenkaan elokuvaa lähtisi kutsumaan. Kerronta tuntuu jotenkin laahaavan ja katsoi elokuvaa sitten syvällisenä sci-finä tai sci-fi-jännärinä, niin Scott ei oikein onnistu luomaan kumpaakaan näkökulmaa tukevaa fiilistä. "Before the Devil Knows You're Dead"-elokuvan ekstroissa eräs näyttelijä kertoo kuinka 90% elokuvan onnistumisesta on kiinni juuri oikean sävyn löytämisestä. Jos kuvaat tämän kohtauksen näin, se saattaa näyttää koomiselta, vaikka kohtauksen on tarkoitus olla dramaattinen. Jos taas näin, niin saatat korostaa dramatiikkaa liikaa. Scott onnistuu Blade Runnerissa(kin) monesti löytämään juuri sen kuivan tavan kuvata kohtaukset, johon katsoja ei muodosta kummoista tunnesidosta. Mutta hei, eihän Blade Runner ole viihdettä, vaan taidetta.

Dirty Dancing

Tää on kyl ihan klassikko, melkein jopa voisi sanoa että tämän näkeminen kuuluu yleissivistykseen. Vähän hidastempoinen mutta lämmin ja ilahduttava leffa, ainakin jos pitää tanssista ja musiikista.

*tähti**tähti**tähti*½ / 5

Sinkkuelämää*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*- oli kyl niin huippu ku osasin oottaaki. Suosittelen.

[q]peikkolapsi, 23.5.2009 15:06:
twilight.
[/q]

Onko tällä elokuvalla yhtään mitään antia hyvännäköisten miesten lisäksi?

[q]ezzy, 10.11.2009 20:17:
Pixarin UP - oli mainio ja kekseliäs ja hauska ja nätti ja koskettava ja...mitäs viel :)

*tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]

attelin käydä kattomassa viikonloppuna

One eyed monster

Silkkaa rautaa koko leffa. Tästä sopiva kuherteluleffa, vaikka ensitreffeille.

*****/*****

Day of the dead (2008 remake)

Odotin edes jonkinnäköistä yritystä Dawn of the dead remaken mainingeissa, mutta ei. Kehno CGI, huono näyttely, kökkö käsis ja täydellinen yllätyksettömyys piinas tätä pätkää. Bodycountti oli varsin korkee, mutta kun roiskuttelu lähinnä toisti kaavamaisesti itseään, niin eipä siitäkään mitään iloa irronnut. Kyllä tän kelailematta loppuun katto, mutta siinäpä se sitten olikin. Originaalista ei ollut oikeastaan mitään oleellista jäljellä, lähinnä joitain pikkujuttuja mukamas "kunnianosoituksena".

Joutava pätkä kaiken kaikkiaan.

twilight.
mjoo, aika eri kaliiperia ku ajattelin, hyvässä mielessä. kattoisin toistekkin

Tänään käytiin kattomassa "Pihalla". Todella hyvä, hyvin kyllä samaistuin siihen pääosanäyttelijään Lauraan. En tosin oo muuttanut ulkomailta vieraaseen maahan, mutta itellä kyllä ollut aika samanlaisia fiiliksiä kuin sillä. Suosittelen kyllä katsomaan, vaikka Leppilammen kajalit olis voinut jättää vähemmällekin :P

madagascar 2...ei niin hyvä ku yköne mut silti aiva loistava

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O