Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Pääsiäislomalla käytiin vuokraamassa aika paljon leffoja, siel oli tarjous 7 leffaa, 7 päivää. Kaikki leffat kauhua.

Ollaan ehitty katsomaan "Painajainen Elm Streetillä 3", "Omen" ja "Freddy vs. Jason".
Vielä on katsomatta "Silent Hill", "Omen 2 ja 3" ja yksi Dario Argenton leffa.

"Omen" oli hyvä, vaikka olikin uusi versio, eikä alkuperäinen.
"Painajainen Elm Streetillä 3" on klassikko, elokuva oli vuodelta 1987 joten ehkä enemmän koominen kuin pelottava. Perus Freddy Krueger vainoilua.

"Freddy vs. Jason" oli ihan hyvä, omasta mielestäni ei tosin ollenkaan pelottava. Siinä seikkaili Friday 13th tuttu hahmo Jason ja Pain.Elm Streetin Freddy.
Freddy käyttää aluksi Jasonia hyväkseen, jotta ihmiset alkaisivat taas muistamaan Freddyä, mutta Jason innostuu lopuksi tappamisesta ja sankarit taistelevat lopuksi vallasta.

Sex and the city
Oli kyl huippu!
En ole romanttisimpia ihmisiä maanpäällä, mutta tässä kyllä joutui herkistymään

Suosittelen kanssa sarjaa seuranneille ( ja miks ei muillekkin), romanttinen pläjäys, huumorilla höystettynä!

Soylent Green. Oli kyl hyvä filkka. Vaik siin oli Charlton Heston.

Maailmojen Sota tais tulla Neloselta vähän aikaa sitten: ihan järkyttävää sontaa koko raina.
Sen sijaan katsoin Palindromesin Showtimelta ja täytyy sanoa että todella hieno ja ajatuksella tehty elokuva, jossa käsitellään erikoisella tavalla aika rankkoja aiheita, mm. lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Suosittelen.

Viime yona kaytiin kattoo animaatio Kung Fu Panda ja animaatioiden ystavana ei savayttanyt mua nyt niiiiiiiiiiin hirveasti. Oli ihan ok ja katsottava muttei saanu mussa aikaan sen suurempia naurunvareita.

Sex and the City
*sydän**sydän**sydän*
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

[q]pirpeli, 11.6.2008 21:20:
Sex and the City
*sydän**sydän**sydän*
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]
Sama! Oli tositositositosi hyvä *hihu*!!

Monsters inc. tuli katottua pitkästä aikaa uusiks, kiva oli =)

Lentävät luupäät

Ainoa, mikä tässä huonossa suomalaisessa elokuvassa nauratti, oli kolkki sekä line "Jännä mies, minä haen lisää".

Totesin myös, että Simo Salminen ja edesmennyt Spede ovat ärsyttäviä tyyppejä. Riitta Väisäsen "luonnenäytteleminen" sai myös kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä.

Elizabeth: The Golden Age

Ei niin hyvä kuin ensimmäinen, mutta ehkä se olisikin ollut liikaa pyydetty - ensimmäinen on nimittäin yksi lempielokuvistani! Leffan tapahtumat tuntuivat hiukan irrallisilta, tuntui ehkä hiukan liikaa siltä että elokuvan tekijät yrittivät saada mukaan mahtumaan mahdollisimman monta historiallisesti tärkeää juttua sen lisäksi että Elisabethin elämässä tapahtui hänelle itselleen tärkeitä juttuja, joten kokonaisuus päätyi kärsimään.

Olihan tämä hieno - pukuja ja linnoja riitti ihailtavaksi jos tarina ei sillä hetkellä tuntunut kulkevan mihinkään, ja pidän kyllä Cate Blanchettista myös tässä roolissa. Jos pitää historiallisista pukudraamoista on tämä varmasti katsomisen arvoinen, mutta jos ne eivät kiinnosta niin tästä saattaa jäädä sellainen olo että niille parille tunnille olisi varmasti keksinyt parempaakin tekemistä.

*tähti**tähti**tähti*1/2 / 5

[q]Sinza, 15.6.2008 17:01:
Stephen Kingin The Mist. Täysin paska, en voi suositella kenellekään *eiei*.
[/q]

mika siis teki "taysin paskan" .. perus hollywood leffa ja kauhuaiheesta. ei hyva ei huono. mut jos sanot et se on tosi paska niin et oo nahny kyl elokuvia tarpeeks

[q]gnomex, 15.6.2008 13:24:
The Happening

Pettymys. Ei ollut sitä vanhaa kunnon Shyamalan-laatua.[/q]

samat sanat!

lauantaina käytiin tennispalatsissa kattomassa the happening, pienessä pöhnässä.
aikas paska
kasvit on vihasia jne.

perjantaina koetin katsoa himassa henkien kätkemää mut eihän siitä mitään tullut

[q]Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
[/q]

En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.

[q]pirpeli, 11.6.2008 21:20:
Sex and the City
*sydän**sydän**sydän*
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]

Kyllä kyllä! Siinä sai itkeä ja nauraa!

[q]larzizi, 15.6.2008 21:44:
---
Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
---
En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.
[/q]

Täytyy kyllä yhtyä näihin. En mä toisaalta juuri mitään odottanutkaan vaikka sarjasta tykkäsinkin kovasti. Juonenkäänteet oli täysin ennalta-arvattavia enkä mä edes kertaakaan nauranut kunnolla. Oon toki huonompiakin leffoja nähny eikä mulla varsinaisesti tylsää ollu - toi meni just sellasena "tyttöjen illan" leffana. Ja kai se sit joihinkin uppoaa ihan täysillä, koska kyllä munkin tyttöseura itki kolmesti

Definitely Maybe

Oli varsin onnistunut rom.kom. tyylinen tapaus. Pääosanesittäjät vetivät hyvät roolisuoritukset ja tarina oli varsin mukiinmenevä vaikkakin ehkä hieman kliseinen. Nyt vaan pitäis löytää ittelle oma Isla Fisher :)

3,5 / 5

Uus Futurama-leffa oli kyllä aikamoista paskaa sarjaan verrattuna...kuten edellinenkin

negatiiviset 5 tähtejä. Ei enää näitä.

[q]kimono, 16.6.2008 09:25:
The Happening

voi vitun M. Night Shyamalan! :D vois seki lopettaa ajoissa tän
väsyneen ja tylsän skeidan vääntämisen. täysin epäjännittävä,
epäkiinnostava, epäkoskettava ja epähyvä elokuva ku ihmiset
alkaa isommissa kaupengeissa mystisesti listimään itsejään.

Mark Wahlberg on superkiltti ja superfiksu opettaja, joka lähtee
kestohämmentyneen tyttöystävänsä kanssa pakoon itsariaaltoa
jonneki maaseudulle.... elokuvassa ei tapahdu oikein mitään ja
mitään ei selitetä (ei sillä, että kiinnostais edes tietää).
ja yhdessä
kohdassa näkyy mikrofoni kuvan yläosassa.

en muutenkaa ole Shyamalanin tuotosten fani, mutta tää alitti IHAN
KAIKKI rimat. paskin elokuva minkä olen pariin vuoteen nähnyt!

en suosittele!
[/q]

Kuulostaa ihan Cloverfieldiltä...

[q]pirpeli, 15.6.2008 00:42:
Lentävät luupäät

Ainoa, mikä tässä huonossa suomalaisessa elokuvassa nauratti, oli kolkki sekä line "Jännä mies, minä haen lisää".

Totesin myös, että Simo Salminen ja edesmennyt Spede ovat ärsyttäviä tyyppejä. Riitta Väisäsen "luonnenäytteleminen" sai myös kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä.
[/q]

Oot niin väärässä. Tää on aivan klassikkoleffa. "salanen agentti juu nou"

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O