Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

borat ja deja vu. tuli katottua, ku ei sitä helkkarin departedia tunnu saavan IKINÄ vuokralle...
-borat ei ollu niin hauska, mutta toisaalta ei mulla niin suuret odotuksetkaan leffasta ollut.

-deja vu oli ihan viihdyttävä, mutta meni mun makuun ihan överiksi se touhu. ja mä en ymmärtänyt sitä loppua.

maanantaina iski johonkin hermoon siinä olotilassa Kung Pow

[q]Sssan*, 7.5.2007 13:09:
Jani-petteri
[/q]
Janne-Petteri *igor**nauru*

[q]domi, 11.5.2007 01:53:
---
Sssan*, 7.5.2007 13:09:
Jani-petteri

---

Janne-Petteri *igor**nauru*
[/q]

Onko muka...nooh..voi olla, mulla ei oo kyllä mikään maailman paras kuulo..*pepsodent* (valikoiva kuulo) mut kuiteski!!

epic movie.. kelasin 15min:ssa. niin paskaa se oii

[q]haidi, 8.5.2007 22:33:
battle royale 2. vähän oli sellanen emo feelis siinä mutta kyllä ne japskit osaa silti
[/q]
eiku kyllä todellakaan ollut mun mielestä niin hyvä kun ensimmäinen

Capoten ja myöskin hänen aikaisemman Kylmäverisesti, molemmat putkeen ja olen sanaton, nerokasta!!! Myös hänen kirjansa kolahtavat

Katottiin Are you scared? ja Kauna 2.

Are you scared oli jotai niiiin naurettavaa, et en ees pysty antaa muutaku yhen tähden, ja sekin hyvistä nauruista.

Kaunan kakkososakin oli aika.. Ymh. Kyl siin välil säikähti mut ei se silti oikee sävähdyttäny yhtään.

054 - Taken
Liam Neesonin tähdittämä action-pläjäys, josta en ennen katsomista tienny kyllä yhtään mitään. Ihan oivallinen pätkä, mutta tappamista tässä oli kyllä roimasti liiaksi. Ois toiminu paremmin, jos ois koitettu pitää vähän realistisempana tota menoa. Mutjoo, melkoista ramboilua olikin sitten jo loppupuolella..

Charlie and the Chocolate Factoryä DVD:ltä kunnes nukahdin sohvalle. No, se siitä - piti kirjoittaa seuraavasta:

Inland Empire
Mua oli jo jonkin aikaa kiinnostanut käydä tsekkaamassa, että mitähän se Lynch on tällä kertaa saanut aikaa, joten pitihän tää nyt sit käydä katsomassa. Ei olis pitänyt. Vaikka odotettavissa olikin aika erikoista settiä, niin 3 tuntia sekavaa kerrontaa ja väliflipautuksia alkoi piisaamaan siinä puolivälin kieppeillä. Vähän yli kahden tunnin kohdilla alkoi jo hieman hatuttaa eikä kokemusta enää mitenkään pelastanut se, että tarinan piuhat vedettiinkin jotakuinkin kiinni viime hetkillä ja punainen lanka ei jäänyt täysin puuttumaan.

Jotenkin jäi sellaiset vibat, että Lynch on ruvennut sekä osin ali- että yliarvioimaan katsovaa yleisöä. Ei, edes tietoisesti Lynch-leffaan menevät ihmiset eivät pysy kärryillä tällaisessa trippailussa ja omaa egoa hierovassa taiteilussa. Ei, ihmiset eivät ole niin tyhmiä että paskaa kuvausta (josta saa orastavan päänsäryn silmien hakiessa kaiken aikaa) jaksettaisiin pitää loputtomiin tyylikeinona ja ei, ihmiset eivät myöskään ole niin tyhmiä että kaikkea todellisuudesta irtautuneen vanhan miehen päästään pullauttamaa skeidaa pidettäisiin nerouden uutena tasona.

Dorkaa ja karmeeta. 2 bojoo. Ehkä nää nykyskidit sit tykkää tällaisesta kun ne voi leffan jälkeen lattejensa ääressä analisoida deepisti ja loistaa samanhenkisten palikoiden silmissä, mutta elokuvien suhteen suht vaativana henkilönä mä en pidä paskaa konvehteina - oli se paska sit kenen tahansa paskaa.

[q]astaroth, 17.5.2009 21:19:
---
akir0, 14.5.2009 17:16:
Actionissa ärsytti kuitenki kaikkein eniten se, että oltiin valuttu tähän nyky-tyyliseen liian nopeaan leikkaukseen, josta itte en vaan tykkää.

---

toi on kyllä ihan anaalista. tää jätkä kiteyttää samasta aiheesta pointin ajassa 5:13:


näin se pitää tehdä:

[/q]

Aika tiukka toi tappelukohtaus :)

Alla tuo Old Boyn (hyvä leffa btw) tappelukohtaus minkä tuo tyyppi mainitsee tuossa ekassa pätkässä jonka astaroth laittoi:

CRANK *sydän*
loistava leffa! meni suoraa TOP johonkin meitsin listalla. Parasta huumoria ja kunnon menoa. Plus täydelline casting!

Rose Byrne jo pelkästään tekee tuosta '28 viikkoa myöhemmin' -elokuvasta katsomisen arvoisen Mutta joo, munkin mielestä ihan loistava elokuva.

Zeitgeist movie

http://www.zeitgeistmovie.com/

HUhhuh...

Epic Movie.
Piti kattoa se miehekkeen kanssa, lopputuloksena rakas avokki nukkui ennen puoltaväliä (tapansa mukaan*sydän*) ja itse nauroin katketakseni:)

Kiva "aivot narikkaan"-leffa ja loistavaa parodiaa :D

[q]Sallakat, 11.5.2007 10:39:
maanantaina iski johonkin hermoon siinä olotilassa Kung Pow
[/q]

Tää pitäisi taas katsoa. :D
WIUIUIUIUIU! GROAR! WIUIUIUIU!

[q]Yoni, 11.5.2007 21:40:
Flags of Our Fathers! Ja oli hyvä leffa!
[/q]

Kannattaa tsekata samalla Letters from Iwo Jima.. Kertoo saman saaren tapahtumia japanilaisten kantilta katsottuna

[q]thomas, 11.5.2007 10:22:
epic movie.. kelasin 15min:ssa. niin paskaa se oii
[/q]

et vaan osaa ;)

Eilen illalla tuli tsekattua Spiderman 3. Kylla me tytot vaan tykattiin siita namu-Harrysta...

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O