Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Tombba, 4.3.2009 21:23:
Saw V katottiin eilen frendin kanssa. Aika sekava pätkä, ihan ok kuitenkin ja raakoja kidutuskohtauksia riitti.. Ehkä vaatis toisen kerran, jotta tajuais sekavan kerronnan. 2½/5
[/q]

Joo, nää pitää kyl melkein kattoo putkeen että tajuaa juonen kunnolla. Varsinkin Saw 4 oli ihan uskomattoman sekava kun molemmat päähahmot vielä näyttivät melkein identtisiltä niin ota nyt siinä sit selvää mitä tapahtuu :P mutta ihan hyviä elokuvia nää kyllä on.

The Prestige

Oli vähän huono valinta darrapäivän leffaks, vaati liikaa keskittymistä ja hidastempoisuutensa takia vaivutti lyhyeen uneen tunnin katselun jälkeen. Pakko kyl tsiigata uudestaan mahdollisimman pian että sais kaiken hienouden irti, kehuttu pätkä kun on.

Juno ja tykkäsin todella paljon siitä *sydän*
Dialogi ja tarinan kerronta oli aivan loistava

Ice Age: A Mammoth Christmas

On nää aika vekkuleita ei voi muuta sanoa.

Spaceballs (1987)

Ihan paras filkka.

[q]RFD, 8.12.2007 12:04:
---
JR Ewing, 1.12.2007 22:28:
Anton Corbijnin 'CONTROL' suosittelen

---


Tuli itse myös tarkastettua tämä. Hyvä rock-elokuva ilman turhaa idolisointia. Propsit näyttelijöille että ne veti oikeesti noi Joy Divisionin biisit eikä mitään playbackiä.
[/q]
Todella! Tykkäsin ihan hulluna. Kuulin sit leffan jälkeen tyttökaveriltani, et joku oli valittanu naisten vessassa tälleen "oh I don't like sad movies, I like PRETTY movies. An he was so weird!"
Huh, luulis, et jos joku menee kattoon Joy Divisionista kertovaa leffaa, et tietää siitä edes jotain. Vähän niinku menis kattoon Titanicia ja olis järkyttyny, kun laiva uppoaa kyl ne tääl jenkeis osaa!

Bourne Ultimatum

Lunasti kyllä kaikki odotukset, erinomainen katselukokemus. Suosittelen lämpimästi.

ja Julia Stiles <3

Knocked up
*tähti**tähti*

Kävin kattoo ton Pölösen uusimman Lieksa! -elokuvan... Kannattaa käydä kattomassa. Ois voinu olla paskempiki! Suomielokuvaa parhaimmillaan
*tähti**tähti**tähti*

Joulutarina

Suomalaiseks leffaks ihan hyvä. Kyllä siinä ehkä hieman joulumielelle tuli. Loppus sillee yhtäkkiä.

[q]ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?
[/q]

Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!

28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..

[q]VicTor miKe, 23.9.2009 16:23:
---
ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?

---


Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!
[/q]

Anime kolahti vaan idealtaan ei toteutukseltaan mulle. Noi IRL-leffat on kyl mainioita. Toi vika "L" oli ehkä jo vähän paksua

300

arvosana: 3,5/5

hyvä elokuva! katsoo kyllä uudestaankin..

Kummeli Jackpot

:DDDDDD

[q]ezzy, 23.9.2009 16:28:
---
VicTor miKe, 23.9.2009 16:23:
---
ezzy, 22.9.2009 18:29:
---
VicTor miKe, 22.9.2009 18:06:

Death Note - Live-Action: 3,5 (Fanitan Death Notea, joten.. :))

---


Ootko huomannu, että noita leffoja on 3 kpl?

---


Jeps, tiedossa on, II "The last name" ja L "Change the world". Tän ekan oon vasta näistä leffoista nähnyt. Animen oon jo katsonut aikaisemmin ja se kolahti ihan kympillä, varsinkin eka-tuotanto!

---


Anime kolahti vaan idealtaan ei toteutukseltaan mulle. Noi IRL-leffat on kyl mainioita. Toi vika "L" oli ehkä jo vähän paksua
[/q]

Menee vähän offtopic, mut mulla taas se Animen toteutus kruunas kaiken. Soundtraciktkin löytyy ja se mailma on vaikuttanut kans omiin grafiikoihin jne. Ne tunnarit tosin on ihan turahakkeita.

It's all gone Pete Tong.

Prisman alelaarista 2. Ei paha, ei paha...


Badger, badger, badger...

Shrek 3
-ihan katsottava, hauskinta oli kahden henkilöhahmon "osien" vaihtuminen*nauru*ihan hervoton.
*tähti**tähti*/5

Alpha dog
-alussa ajattelin, et ei hitto, jos koko leffa on sitä samaa kuraa(=dokailuu, uhoomista ja sikailua),
mutta sit homma lähti liikkeelle(=juoni alko selviimään) ja lopussa vierähti kyynel..*nyyh* i hate sad endings..
*tähti**tähti**tähti*/5

Paholainen pukeutuu Pradaan. mulle kehuttiin sitä, meryl streepin takia ostin sen ja tänään sit katoin sen.. Suuuri pettymys!
Perus tyypillinen tarina, piru pomona,asiat menee perseelleen jne jne, diipa daapa.. en kerro enempää, katsokaa ite.. Mut muistakaa, mä varoitin teitä

Ai niin ja..
Finding Neverland oli hyvä mutta Naapurini Totoro oli viel parempi

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O