Saatanan epäsivistynyt sika!

Back to häröily O

Mä olen varmaankin niitä ihimisiä, joiden kuuluisi vastata tähän topikkiin.

[q]Kauluspaita, 18.12.2006 05:30:
-Olen hakannut satamassa korealaisturisteja pinkillä dildolla.

-Olen pistänyt juopon punnertamaan ja heittämään kuperkeikkoja oluesta.

[/q]

Nää oli kyl ehdottomasti parhaat Voin vaan kuvitella ne turistit *hih**nauru*

[q]hallucinogen, ois voinu johtaa parempaan käytökseen =D
[/q]

Haha, joo ja viel julkinen kuritus oikeen :D

Anselmi, 18.12.2006 11:15:
-klips-

Haaha, oot vaan kade koska oon vitusti hauskempi jätkä kuin sä

[q]Kauluspaita, 18.12.2006 17:18:
[/q]

epäilen suuresti.

-klips-

[/q]

Topicin nimen perusteella Anselmi olis luultavammin kade koska olet enemmän 'Saatanan epäsivistynyt sika!'

[/q]
mulle tuli tästä paha mieli :( voi olla, että tuo on ollut "hauskaa" joskus räkisteininä, mutta toivottavasti et koskaan paukuttele henkseleitä tuolla

itse menin teininä kavereiden mukana monenlaiseen sikailuun, urpoiluun ja ilkivaltaan, joka on hävettänyt aivan jumalattoman paljon jo muutaman vuoden ajan - jopa siinä määrin, että ylipäätään on todella vaikeaa myöntää sitä itselleen, saati julkisesti muille. eipä minua juuri mikään ole jälkeenpäin naurattanut, onneksi varttuminen toi vähän todellisuudentajua

Mainio "postaa millainen kusipää olet"-threadi, se on hauskaa miten näissä aina erottuu huumorintajuset, pilanteosta ymmärtävät ihmiset ja yksinkertaisesti mulkut toisistaan.

Esim. palosammuttimien varastaminen ei KOSKAAN ole hyvä vitsi. Ei ikinä.

[q]Ana-5000, 18.12.2006 19:08:
Mainio "postaa millainen kusipää olet"-threadi, se on hauskaa miten näissä aina erottuu huumorintajuset, pilanteosta ymmärtävät ihmiset ja yksinkertaisesti mulkut toisistaan.

Esim. palosammuttimien varastaminen ei KOSKAAN ole hyvä vitsi. Ei ikinä.
[/q]

Juuh, jos jotakin näistä pitäisi ottaa takaisin, olisi ne juurikin palosammuttimen lainaaminen ja pesukoneeseen virtsaus. Mutta tehty mikä tehty.

-klips-

[/q]
Jos hauskuus mitataan tuolla, niin mä oon sit ihan vitun tylsä jätkä.

....tai sit sulla on jäänyt pari lusikallista syömättä vuosien varrella.

[/q]

vähän repesin tälle! :D
[size=4]joo... tiedän kyllä, ettei toi oo oikeesti hauskaa ja
kaikinpuolin väärin muutenki, mut ei voi mitään.[/size]

itse en onneksi ole pahemmin sikaillut... paitsi
ehkä verbaalisesti, mut jotain niistäkin olisi voinut
jättää sanomatta.

liian pitkä lista..
kirjottamisessa menis toinen puolisko elämästäni*nauru*

Heitin kaveria lauantaimakkarapötköllä kaupassa...

Näitä juttuja olis vaikka kuinka helvetisti :)

[q]Indigo, 18.12.2006 08:15:
---
Kauluspaita
---
RiD
---
Claquesous

---

Tuotanoin. Tuli vähän sellainen fiilis kuin pojat olisivat jopa ylpeitä ihmisille aiheuttamastaan mielipahasta. Ei siinä muuta ikävää olisi kuin että sen tason huumori on pikkasen yläasteikäisen tasolla...

Joojoo, myönnän että olen myös saattanut joskus teinissä kännissä ördätä ja sekoilla pahasti ja siinä sivussa kusta eteisen lattialle mutta en kuitenkaan menisi rehvastelemaan sillä :(

Ja sori että olen tällainen yhyy-yhyy-humanisti-hippi paitsi että en ole. Tulin vaan yksinkertaisesti pahalle tuulelle noista posteista.
[/q]
Sama.

Ja sori että olen tällainen yhyy-yhyy-humanisti-hippi paitsi että en ole. Tulin vaan yksinkertaisesti pahalle tuulelle noista posteista.
[/q]

Sama homma. Ensin ihmetyttää ja sitten vituttaa. Mikä pistää ihmisen tekemään noin? *toktok* Toki kaikenlaista pikkujäynää on tullut aikoinaan tehtyä itsekin, mutta nekin on ollu kaukana noista tempauksista. Toivottavasti tekijät ovat kasvaneet noista ajoista.

*klips*
[/q]

Kaikkee uutta sitä vanhasta naapurista näköjään oppii :D Huhhuh mitä settiä.. *whaat**justjoo**eiei*

Tää topikki edustaa kyllä interwebin parhautta. Ihmiset tunnustaa yhteystietoineen ja valokuvineen millasia totaalisia imbesillejä ja pikkurikollisia sitä ollaan.

Onnea valitsemallanne tiellä! *toktok*

En edes kehtaa kertoa. Eipä ne mitään ylpeilemisen arvoisia ole.

Tuotanoin. Tuli vähän sellainen fiilis kuin pojat olisivat jopa ylpeitä ihmisille aiheuttamastaan mielipahasta.[/q]

pojat on poikii ja jotkut pojat on tyttöi.

Justiinsa juu... Täytyypä vaan sanoa tähän topiciin, että nyt se on tosiaan viimeistään todistettu että joillain ihmisillä viiraa ja pahasti, kun

a) tekevät sitä mitä tässä topicissa on kerskuttu, tarkoittaen lähinnä toisiin ihmisiin ja/tai materiaan kohdistuvia, VAHINKOA tuottavia tekoja joita ei voi tod. sanoa harmittomiksi pikkupiloiksi,
b) eivät näköjään edes tunne katumusta kyseisistä teoista vaan ennemminkin kerskailun tarvetta,
c) eivät ota opikseen teoistaan (vertaa kommentointiin tyyliin "tässä vain osa teoistani"),
d) tunnustavat tekonsa täällä ja tekevät itsensä naurunalaiseksi.

Hyvähyvä, näin juuri! Tuollaisella asenteella ja teoilla päästään tässä maailmassa pitkälle.

Tais tulla vähän kärkästä tekstiä nyt joulun pyhien kunniaksi, ei kylläkään ollut ihan ensimmäinen tässä topicissa - tuskin viimeinenkään.

-a-

O