Postaa tänne ku heräät.

Back to tunkio O

Heräsin... ja sit vaatteet päälle ja samantien heittää siskoo asemale kun se oli nukkunu pommiin!

Huomenta

hyvää musaa soimassa ja kohta salille.. *sydän*

Mmmmmhuomenta, onpa ihana aamu. <3

vaihteeks sangen paska herääminen.. tos haaveilin kerkeeväni ajoissa töihin ja pistin kellonki soimaan puol tuntii aiemmin... noh heräsin ja totesin et kissa on oksentanu olkkarin matolle, lattialle sekä säkkituoliin... *senkin**dissaa**grr* tästä siis siivoomaan ja meni aamu sitä siivotessa ja vikalla dösällä töihin ja taas myöhäs... huoh...

Näin juuri unta Sauli Niinistöstä, joka istui vieressäni kahvilan pöydässä ja riisui jostain syystä housunsa. Saulilla oli jalassaan Karvis-kuvitetut bokserit.

Onpa vieläkin vähän epätodellinen olo...

Hetki sitten.
Eipä kauheesti saanut nukuttua koko yönä, pelkkää pyörimistä ja heräilyä.
Tiiän melkein syypäänkin. Hemmetin kahvi! Tietty sitä on pakko juoda töissä, vaikkei se tosiaankaan sovi mulle.

Aina kun kello soi, mä viivytän nousemista, koska mua ei siin unensekasena vois vähempää kiinnostaa oonko ajoissa vai en. Sit kun nousen jo myöhässä, haluiskin ollaajoissa mut ei enää pysty *toktok*

Heräsin tos tunti sit ja tuntuu et oon vieläkin puoliunes.. just pääsin töihin.. Taas tuli nähtyä jotain ihmeunta johon liittyy metsä, hajoittaminen, ihmisritsa :D

VITTU ET VÄSYTTÄÄ!!

Heräsin tossa 5 min sitten, vieläkään ei oikein ajatus toimi...

Huomenta....*hmph*oli vapaa aamu mutt silti heräny niin aikaisin*uuh*

Gaaaahh.... Tahtoo kofeiinia suoneen...Ei voi olla näin vaikeeta herääminen

mä nukuin pommiin niin en keriinny postaan,
mut nyt oon jo koulus. jei. oli kauheeta nousta ylös, hyi .



Just heräsin ruotsin kirjan ja monisteiden keskeltä.
Ei selvästikään ollut parasta iltalukemista, vaikka
tänään tentti.

heräilin joku aika sitten naama ihan tukossa. kuumetta ei ole vielä, mutta lepäilen himassa tämän päivän. jos vaikka huomenna ois jo kunnossa menemään töihin.

Ois aika kiva jos nyt vois vaan palata tonne peiton alle..

postail*
nyt mahtavaan aamupalapöytään!
HUOMENTA!
:)

Kyl tää tästä... kai... vittu lisää mehua naamariin ni kyl se siit.

O