Alek Szahala - The Last of the Mohicans remix

Back to biisit ja remixit O

http://www.americanartarchives.com/wyeth_last_mohicans1919.jpg

Trevor Jones: The Last of the Mohicans (Title): Alek Száhala remix.

Vähän saa vielä säätää ton kanssa.

Terveisiä Chingachgookille!
freeform, hard trance, trance

lisätiedot - kuuntele

Tää on kyl niin ihuna biisi Vei sydämen jo Lahdessa *sydän* Kiitos!

kunhan saan suhinat veks tuolta ja balanssiin noi saundit ni pistän tän 320kbpssänä jakoon.

laatutavaraa perkele!

Voi helvetti... Aika tykitystä.

aivan loistava!

Kyl ehdottoman loistava tuotos eipä tohon voi muuta sanoa

No jöö. Mun mielestä se on aina vähän eeee kun leffatunnareita tms. lähdetään raisk- eiku remiksaamaan polkaksi. Mutta vaikuttaisihan tässä soundit olevan hyvinkin jees (sen mitä tuosta 96k kuulee) ja tuotantojälki sitä samaa mitä teikäläiseltä on tottunut kuulemaan, eli erinomaista.

Tää on varmaan just niitä biisejä mitkä aiheuttaa tanssilattialla spontaaneja riemunkiljahduksia ja alushousujen kastumisia, ja muutenkin uponnee polkkajengiin kuin rasvattu nyrkki anukseen. [size=4]Itse tykkäsin enemmän niistä räkä/goa/c64 -rutinoista[/size]

[q]Juhgu, 10.12.2006 18:42:
No jöö. Mun mielestä se on aina vähän eeee kun leffatunnareita tms. lähdetään raisk- eiku remiksaamaan polkaksi. Mutta vaikuttaisihan tässä soundit olevan hyvinkin jees (sen mitä tuosta 96k kuulee) ja tuotantojälki sitä samaa mitä teikäläiseltä on tottunut kuulemaan, eli erinomaista.

Tää on varmaan just niitä biisejä mitkä aiheuttaa tanssilattialla spontaaneja riemunkiljahduksia ja alushousujen kastumisia, ja muutenkin uponnee polkkajengiin kuin rasvattu nyrkki anukseen. [size=4]Itse tykkäsin enemmän niistä räkä/goa/c64 -rutinoista[/size]
[/q]

Aistin pientä polkkajengin halveksuntaa, mutten puutu siihen tässä sen syvällisemmin.

Siitä olen samaa mieltä, että valtaosa elokuva- (tahi klassisen) musiikin remikseistä on ihan saatanan paskoja, mainittakoon nyt nimeltä K-Complexin ja Tiëston Adagio-remiksit, joista ensimmäinen on luvattoman huono, plus tietty KAIKKI Brave Heart-remiksit artisteilta x ja y. William Orbit on toistaiseksi ainoa kaveri joka on saanut klassisen musiikin kuulostamaan hyvältä teknon tahtiin.

Itse irtsisanoudun tosta raiskaussyytteestä tän biisin osalta, itse olen pahuksen tyytyväinen (kerrankin) tähän remiksiin ton mohikaaniosuuden osalta (mm. uudelleenrytmitykseen), muu tässä onkin täyttä massahuttua.

Toivotaan että ees pari tyyppiä ostaa (tai warettaa) Mohikaanin tahi sen soundtrackin tän remiksin innostamana/tuohduttamana. Saa Chingachgook teostomasseilla uuden tomahawkin ja pari ruutisarvea.

Edit: Tosiaan vielä, jos nyt muistan ihan oikein, alkujaan ton koko leffan soundtrackin piti olla elektronista musaa, Randy Edelman (tuttu mm. MäcGyveristä) oli yks ton leffan humppien säveltäjistä. Kuitenkin koko soundtracki tehtiin uusiksi klassiseen tyyliin.

Loistava kirja, loistava leffa. Eikä huonompi biisi. Ehkä vähän liian nopea, mutta muuten todella hyvä! Jos joskus niihin tempoihin setissäni enää pääsen, soitan takuuvarmasti.

P.S - Ostin leffan. ;)

[q]Juhgu, 10.12.2006 18:42:
Tää on varmaan just niitä biisejä mitkä aiheuttaa tanssilattialla spontaaneja riemunkiljahduksia ja alushousujen kastumisia[/q]

ainakin vastaava psyremixi sai tytsyjen pöksyt märiksi :D
toimii kerran pari sit menee liian juustoks :D

pitääpä pistää illalla kuunteluun

tää oli kyl ihan megaläski. Introtörinät ei ehkä ollu kaikista kivoimpia, mutta muuten koko biisi.. fat motherfucker. Täytyy vielä joku päivä soittaa silleen että naapurilta tippuu taulut seiniltä niin kuulee paremmin :)

Ainoa miten polkkaukko voi raiskaa jotain on tekemällä polkkaversion jostain hardcorebiisistä ;)

Tää muute ON hyvä, kiitti!

PS.
Tämmösen polcca-version vois tehä myös Kauriinmetsästäjän (paras deNiron leffa ikinä) kuolemattomasta Cavatina :sta..! <3

Viimeisen mohikaanin soundtrack on muuten helkkarin kova... mutta..

Tää remiksi ei nyt mielestäni toiminut ollenkaan. Yleisesti Alekin biisit maistunu kuitenki ihan hyvin.

Ihan kiva, mut tosta itse päämelodiasuvannnosta puuttuu kyl kaikki muna, elävät elementit jne. Tuntuu et vedetty yhdellä soundilla koko homma kasaan. Huomattavasti enemmän erilaisia stringejä, droneja, eläviä soundeja ja orkestraatiota kehiin (Reasonin oma orchestration-pakki on helvetin hyvä, kantsii tsekkailla). Hiukan jotain intiaanilaulua viel taustalle, ni tää on hyvä.

odotukset oli ja ne täytty. *plur**aplodit**jiihaa**tanssittel**hali*

sangen miellyttävä laulu

Veikiän kuulone viisu kyllä :) itse en muista kyllä orkkisbiisistä juuri nimeksikään mitään .. eli

tää pitää varmaa kyl pari kertaa kuunnella (putkiaivot) ennen ku aukee kunnolla

ei oikeen toiminut mulle.
olisi ollut kiva kun sitä melodiaa ois hyödynnetty läpi koko biisiin.

nyt tää vähän tuntuu sellaselta et laitetaan se kiva renkutus tohon suvanto kohtaan ja muuten väännetään perus polkkaa

siis diggaan ihan teikäläisen teoksista, mut hitto aina sama huono viba tullut LIIALLISESTA nopeudesta...jatka kuitenkin samaan malliin...saundit ja melodiat on aina ollu kohdallaan.

[q]polly, 15.12.2006 11:13:
ei oikeen toiminut mulle.
olisi ollut kiva kun sitä melodiaa ois hyödynnetty läpi koko biisiin.

nyt tää vähän tuntuu sellaselta et laitetaan se kiva renkutus tohon suvanto kohtaan ja muuten väännetään perus polkkaa
[/q]

Joo aika sama fiilis tuli mullekin. Ja niinku aina, nää freeform tjsp biisit tuntuu mun mielestä jotenki siltä että 33rpm levyä soitetaan 45rpm:llä, mut enhän mä tästä genrestä mitään tajuakaan.

O