Pacifique 007?

Back to tapahtumat O

tyypit lässyttää :D

ei se mitään, hyvistä bileistä sopii höpötellä!

[q]lohikarme, 29.11.2006 22:24:
---
Indiboi, 29.11.2006 22:18:
---
lohikarme, 29.11.2006 22:06:
IMHO en usko et tulee.

vrt. mihin aikaan edellisiä ryhdyttiin mainostamaan. Kuitenkin aika isosta rojektista kyse.

---

Mutta tarviiko näitä enää niin mainostaa? Meinaan siis, että kun hype on valmiina ja käsittääkseni myös ei niin aktiivi-klubbaajien joukossa. Siis totta kai mainostaa pitää, mutta siis tätä ideaa vesipuistobileistä Serenassa ei tarvitse enää erikseen "myydä" ihmisille, kun kaikki tietää mistä on kysymys aiempien vuosien pohjalta. Toki isosta tapahtumasta on kyse, jonka yleisöodote on luokkaa: iso, että ihan ei kai kannata ihmisten muistiin luottaa. Äh, tämäpä varsin kiusallista, kun ei tiedä mik´on lopullinen totuus bileitten kohtalosta.

[size=7]siis toi ylläoleva on silkkaa arvailua, älkää ottako sitä vakavasti [/size]

---

Silti ei kannata jättää sitä sen varaan et "kyl ihmiset tulee".
Oon ollu kaikissa mukana, ja on niitä aina hyvissä ajoin ruvettu promoamaan!
[/q]
Niin noh, totta tuokin. I withdraw what I said, your honour.

ootteks miettiny että tää teidän aloittama threadiha toimii hemmetin hyvänä hypenä.

Pacifique 007 - Lisence to kill!

[q]as, 29.11.2006 22:45:
Lisence to kill!
[/q]
...to drown

Serenaanhan voisi soitella ja kysellä mahdollisuutta järjestää joku yksityiskekkeri allasosastolla tuossa maaliskuun ekana lauantaina...

pissaa altaaseen!

Tulee jos on tullakseen .. toivottavasti tulee

serena on kyl iha perseestä. mieluummi vois olla jossaa muualla

[q]typ0, 29.11.2006 23:19:
serena on kyl iha perseestä. mieluummi vois olla jossaa muualla
[/q]
Volumessa?

Voidaanko perustaa oceania - battery club cruise, 2007 threadi ...??? Se ois huippuu!

[q]Twist, 29.11.2006 23:36:
Voidaanko perustaa oceania - battery club cruise, 2007 threadi ...??? Se ois huippuu!
[/q]

Kannatetaan!! *pepsodent*/

[q]Steven Hoaks, 29.11.2006 12:58:
---
MesMeRise, 29.11.2006 12:38:
Toi on mun taktiikka seuraavissa jos niitä tulee

Annan takas viime vuoden perseen puristelijoille.

---

Saaks kysyy lupaa eka
[/q]

Ehkä tämän kerran

Ehkä tulee, ehkä ei, so not.

[q]Indiboi, 29.11.2006 23:19:
---
Volumessa? *joo*[/q]

Vessassa voi uida ja laskea liukumäkeä

[/q]

No tässä olisi ideaa....

Rankkaan edelleen club cruisen parhaaksi bileiksi missä olen ollut. Hyvää safkaa, kaikki kaverit, 24h, palkintojenjako, laaja valikoima halpaa viinaa ja minipacifique, jossa porealtaassa oli tilaa....

Jos pitäisi valita pacifique vai oceania, niin eihän pacifiquella olisi mitään mahdollisuuksia...

[q]sts, 29.11.2006 22:39:
ootteks miettiny että tää teidän aloittama threadiha toimii hemmetin hyvänä hypenä.
[/q]
Je. Hypenä juorulle.

[q]ville, 30.11.2006 09:31:
No tässä olisi ideaa....

Rankkaan edelleen club cruisen parhaaksi bileiksi missä olen ollut. Hyvää safkaa, kaikki kaverit, 24h, palkintojenjako, laaja valikoima halpaa viinaa ja minipacifique, jossa porealtaassa oli tilaa....

Jos pitäisi valita pacifique vai oceania, niin eihän pacifiquella olisi mitään mahdollisuuksia...
[/q]

joo itekin lähtisin suorilta ennemmin oceaniaan ku pacifiqueen. jokasessa serenasetissä oon ollut ja täytyy kyllä todeta ettei se enää jaksaisi viehättää tarpeeks ellei jotain oikeesti uutta & mullistavaa keksitä.

[/q]

Yksi ääni Oceanialla. Voi luoja mitkä bileet. Huokaus...Se fiilis lähtöaulassa. <3

Järjestetäänköhän ensi vuonna paceja lainkaan?

Kävin taannoin serenassa kun pidimme kaverille polttareita ja palautui mieleen elävästi kaikki mukavat hetket viime talvelta.
Itse odotankin pacifique 07 kemuja enemmän kuin mitään...
...ja siksi kaikki tieto näistä kiinnostaa.

vapaata keskustelua aiheesta. :)

O