Söpöjä lääkäreitä?

Back to tunkio O

[q]Claquesous, 19.12.2006 23:21:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c7/23_258.jpg

Oikein söpö lääkärisetä.
[/q]

Onkos se itse Mengeleen Joose?

[q]Lauri, 19.12.2006 23:36:
Onkos se itse Mengeleen Joose?
[/q]
Onhan tuo. Velikulta Saksan maalta, jolla ei olisi nykypäivänä oikein sijaa yhteiskunnassa.

[q]domi, 20.12.2006 00:10:
---
Lauri, 19.12.2006 23:36:
Onkos se itse Mengeleen Joose?

---

Onhan tuo. Velikulta Saksan maalta, jolla ei olisi nykypäivänä oikein sijaa yhteiskunnassa.
[/q]

Ilman Joosea ihmiskunnan moraalikäsitykset olisivat vielä vallan
lapsenkengissä.

[q]Itis, 19.12.2006 15:24:
Mä tien yhen josta tulee söpö lääkäri!
[/q]

Mitä, kuka, missä? Kerro heti!

Ps. Mä tiiänki monta

[q]xandra, 20.12.2006 13:19:
---
Itis, 19.12.2006 15:24:
Mä tien yhen josta tulee söpö lääkäri!

---


Mitä, kuka, missä? Kerro heti!

Ps. Mä tiiänki monta
[/q]

Heeee... kato peiliin senkin huomionhakuinen!

Mun kämppis on aika söpö lääkäriks. Ja sillä on rahaaki ja porukoilla mökki saaristossa... se on vaan mies

Viiskulman terveyskeskus ja Kampin solu ! Vaalea, kaunis, nuori ja tietysti nainen, aijai.

[q]Zapa, 22.11.2006 20:34:
vastaanotolle menisi mielellään jos tämmöinen tohtori ois vastassa:



^Prison Break "DOC"
[/q]

Tätä kuvaa ku kattoo ni muistaa miks on ihan hulluna naisten pitkiin hiuksiin. Uuh, syömmein! *sydän*

REPSLOL
Oisko söpöjä naislääkäreitä yhtää? Tarviis kapulan hoitoon kohta lääkkeet..

Oikein söpö (ja rikas ja vapaa...) nuori mieslääkäri löytyy Auroran sairaalan akuuttipsykiatrian kriisiosastolta 15-6c. Pitää siis vaan asua koilis-tai pohjois-helsingissä ja seota, niin pääsee sen käsittelyyn:)

Itse olin valitettavasti vaan duunis viereisel osastolla, joten hoidot jäi saamatta...

Ja kyllä ikäni muistan opiskeluaikoina Tampereella Hatanpään päivystyksessä sen jumalaisen olion joka otti mut vastaan...olisin kierreskellyt siinä lavitsalla pidempäänkin, ellen olisi ollut niin räjähtäneen näköinen valkoisissa eläkeläisrintaliiveissä ja slogeissa tai jotain sinne päin...

Edit; Janne on sinkku;)

[q]superwoman, 18.1.2007 19:37:
Oikein söpö (ja rikas...) nuori mieslääkäri löytyy Auroran sairaalan akuuttipsykiatrian kriisiosastolta 15-6c. Pitää siis vaan asua koilis-tai pohjois-helsingissä ja seota, niin pääsee sen käsittelyyn:)
[/q]

Oho, oon menossa tolle osastolle työharjotteluun muutaman viikon päästä, 6 viikkoa tuun viettämään ko. osastolla.

Täähän alkaa hyvin *nauru**aplodit*

eiks sen haun pitäis kohdistuu söpöihin rikkaisiin lääkäreihin ja jos ne ois viellä juutalaisia ni wau

Ostin taannoin tuollaisen vanhan ruiskun Virosta eräältä kirpputorilta, halpa kun oli. Samassa pöydässa oli kaikenlaista sairaalakamaa kuten stetoskooppeja, ruiskuja ym. Nyt mieltä on alkanut vaivata tuon käyttötarkoitus, onko kyseessä joku tsaarin aikainen kidutusväline vai mikä? Ruiskun kyljessä on kyrillistä kirjoitusta ja mitta-asteikko. Mikä tämä oikein on?

[q]54684175, 10.2.2007 21:02:
Ostin taannoin tuollaisen vanhan ruiskun Virosta eräältä kirpputorilta, halpa kun oli. Samassa pöydässa oli kaikenlaista sairaalakamaa kuten stetoskooppeja, ruiskuja ym. Nyt mieltä on alkanut vaivata tuon käyttötarkoitus, onko kyseessä joku tsaarin aikainen kidutusväline vai mikä? Ruiskun kyljessä on kyrillistä kirjoitusta ja mitta-asteikko. Mikä tämä oikein on?
[/q]

Tollasia käytetään vaiks mihin. Kokeileppa poskionteloita tulehduttaa ja siihen max punktiota. Harrrr!

Mun isi on tosi söpö!*sydän*

[q]Flight, 21.12.2006 20:12:
Mun kämppis on aika söpö lääkäriks. Ja sillä on rahaaki ja porukoilla mökki saaristossa... se on vaan mies
[/q]

totta*uros*

Ei oo kuvia niistä mimmilääkäreistä/hoitajista?

Otaniemen medivire, sieltä niitä löytyy*pihkassa*

Hyi hyi, viekää ne pois!

[q]Lauri, 20.12.2006 00:19:
Ilman Joosea ihmiskunnan moraalikäsitykset olisivat vielä vallan
lapsenkengissä.
[/q]

Voihan sen noinkin tulkita. Tosin, moisen eläimen mainitseminen missään edes vähänkään positiivisessa asiayhteydessä on vähintäänkin arveluttavaa.

O