FINRG TOUR 2006 - kilpailu päättynyt - ARVONTAVIDEO LISÄTTY!!

Back to yleinen bilehöpinä O

Propsit vaihteeksi Lahteen. Eihän teillä selkeästi ihan kaikki mutterit ihan jengoillaan ole, mutta ehkä juuri siksi teitä ja tuotoksianne on niin tavattoman helppo rakastaa. *sydän*

[q]Jone, 2.12.2006 23:37:
Propsit vaihteeksi Lahteen. Eihän teillä selkeästi ihan kaikki mutterit ihan jengoillaan ole, mutta ehkä juuri siksi teitä ja tuotoksianne on niin tavattoman helppo rakastaa. *sydän*
[/q]

Lahti pilaa tunnelman *sydän*

Hahaa, ei helvetti! Hyvä pojat*hih*

Lähteekö tuo kaunis blondi mun kanssa naimisiin? :)

Ruah, LOL ja niiden kaverit :D

Jos telkkarista ei tulisi Rambo II joutuisin korkkaamaan oluen
tuon kunniaksi.

huhhuh. hulluja

voi elämän kevät

[q]phear, 2.12.2006 21:59:
Toi arpojatytsy on HOT! Kai se tulee sinne bileisiin (siis firgn apopolypsy porpvaier trou mani event)? Muuten en tuu.

Kaljapullot pöydällä selittää paljon, mutta tämä arvonta on voitu suorittaa vain pöydältä myös löytyvän asetonipullon avulla.

[/q] arpojatytsy tulee kyllä,,,,ja mä oon hot

Kovaa kamaa!

:D:D:D

Ei Gsus :D

saako ton urkurin kotipippaloihin soittamaan :DD*aplodit**jiihaa*

Ihastuin Finrg-päähineeseen!

lissu on kyl aika taattuu runqmateriaal *sydän*

sunnutain naurattaja

hyvä LAHTI !!!!

Kyllä toi video on aika mahtavaa huvitusta krapulaiselle sunnuntaipäivälle

hahahahaha *reps* *reps*

oli kyl aika mahtava, lissu on ihku *sydän*

Pahaa settiä. Hyvä pojat... Tätä lisää...

joopa

VAADIN arvonnan mitätöintiä ja uusinta-arvontaa sekä tämänhetkisten voittajien poissulkemista uusinta-arvonnasta arvontatuloksen käpälöintiin osallistumisesta.
Heti ekalla kerralla videon katsottuani minua siinä jokin häiritsi ja useamman katselukerran jälkeen hoksasin, että tässähän on selkeää huijausta. Itse onnetar ON NAAMIOITUNUT HUIJARI! SEHÄN ON MIES! kyseisen seikan huomasin kun alussa hän tervehtii katsojakuntaa selkeällä MIEHEN ÄÄNELLÄ!

Ja ennenkuin joku vääräleuka tulee laukomaan että kyllä suomessa on Liisa-nimisiä miehiäkin niin viimeeksi kastettu Liisa on 1940-59 välillä syntynyt ja siten aivan liian vanha ollakseen kyseinen nuorekas onnetar!

O