Mitä? Täähän on perseestä!
mulle tuli tässä mieleen omnitronikin djs 1100 on niistä tullut jollekin joskus mainittua että ihan jees budjetti soittimet, mut nyt voin kyllä sanoo että on ihan perseestä, pysykää kaukana jos vaan mahdollista
Kahet bileet viikonlopun aikana tai enemmän Oon kai tulossa vanhaks ja väsyneeks, mutta ei vaan jaksa enää pitää niin paljon hauskaa kun ennen.
Boten Anna meni yhden päivän huumoripläjäyksenä.
Behringer *senkin**grr**dissaa*
[q]Caro², 31.10.2006 13:25:
Essin topikin innoittamana ajattelin pioneerin djm-500[/q]
Paskaa.
[q]zeuzz, 31.10.2006 13:43:
Boten Anna meni yhden päivän huumoripläjäyksenä.
[/q]
Paskaa.
(sen kerran katsoi huumorilla Youtubesta ennenkuin se oli soinut kertaakaan radiossa)
[q]jesus, 31.10.2006 13:47:
Behringer *senkin**grr**dissaa*
[/q]
Paskaa.
VMX-200, jätettä
VMX-300, jätettä
Näitä uusia, mikälie VMX-700 onkaan, en oo testannut. Oon pysynyt tietoisesti irti tosta merkistä. (pl- ne monitorit on ihan jees).
Ja lisäkontribuutiota:
Windows XP.
mäkki snobit :D
[q]mayah, 31.10.2006 13:53:
Entinen työllistäjäni SK-Ravintolat
[/q]
[q]LooPy, 31.10.2006 13:51:
Ja lisäkontribuutiota:
Windows XP.
[/q]
Tästä voitaneen päätellä että sä olet joskus kehunut tätä
eli kiteytettynä mäkkiä kantava sedu, jonka ravintolassa on vaan omnitronicin ja behringerin laitteet ja kahtena päivänä bileitä putkeen pyörittänyt dj soittaa vaan boten annaa
[q]blastic, 31.10.2006 13:56:
---
[/q]
Aikana jolloin en tiennyt paremmasta, XP oli käypä käyttis, ja sitä ennen Win2000.
Nyt (luojan kiitos) olen valaistunut.
tonnikala
[q]LooPy, 31.10.2006 14:03:
---
blastic, 31.10.2006 13:56:
---
---
Aikana jolloin en tiennyt paremmasta, XP oli käypä käyttis, ja sitä ennen Win2000.
Nyt (luojan kiitos) olen valaistunut.
[/q]
Voisin oikeastaa sanoo samaa, minäkin valaistuin jo vuosia sitten. Tosin vähän eri suuntaan kuin sinä *hih*.
- psyke (ei kaikki, mut suurin osa)
- liiallinen vapaa-aika
- mew
- köh, trance
- tupakointi
Eipä nyt oikeestaan tuu muita mieleen.
[q]k1mm0, 31.10.2006 15:39:- mew
[/q]
fu !
Vuos sitten uutenavuotena aamu illut nosturis oli pettymys, tais aamuillut sen jälkeen jäädä mun osalta. Aika perseest oli meininki ja ihmiset puoli kuolleita ja kuola poskel ördeltävii haamui*eiei*
Tequila :(
[q]Kopio-Tantti, 31.10.2006 15:47:
---
k1mm0, 31.10.2006 15:39:
- mew
---
fu !
[/q]
:D
jokin aika sitten olin aivan liekeissä ko. bändistä, mutta
sit kyllästyin siihen lauluääneen... ja samalla koko bändiin
ja sen määrittelemättömään ärsyttävyyteen!
- Pastaketsuppi
- Gabber
- Pitkät hiukset omassa päässä
- Golf
- Tennis
- Saksa-Montanat
Essin topikin innoittamana ajattelin olla käyttämättä rajallista aivokapaisteettiani ja perustaa uuden mutta vastaikksen topikin.
Essin pohjustus meni näin:
"Oletteko koskaan inhonnut tai muuten vaan ollut pitämättä jostain asiasta, ja yhtäkkiä huomannut että helvetti... mähän tykkäänki tästä."
Joten. Oletko joskus kehunut ja hehkunut jotain asiaa/tavaraa/tuotetta/juttua/tms jonka oletkin myöhemni todennut totaalisen paskaksi, tai jollakin tapaa olevan verrattavissa ulostettavaan tuotteeseen tai ko. vertauksen ulostuloaukkoon?
Myös lievemmät epätykkäykset voidaan ilmaista.
Itselleni ei nyt juuri tule muita mieleen, kuin pioneerin djm-500/600, mutta ei ne totaalisen perseestä ole. kyllä niill soittaa vaikka parempaakin on tarjolla.