Tapi skenewise appreciation thread!

Back to yleinen bilehöpinä O

http://www.streetbeat.ac/unity10v.shtml

Onnea Unity-visan voiton johdosta! Oot mun sankari :)

melkoinen palkintokassi tuli palkintona.

iha persiist, no ei vaa onnea :)

Tapani, iih oot mun idoli!

*pikkuhousunheittel*

pitäsköhän perustaa paidaton tapi appreaciation thread?

sitä mietties: HYVÄ TAPI JEE!

tapani *sydän*

*plur**plur**plur*

Ylläri*släp* Potkin sua munille ku nähdää

Skenepisteitä ropisi kyllä nyt roppakaupalla, ei asteikko enää riitä

[q]Lume, 30.10.2006 10:02:
Skenepisteitä ropisi kyllä nyt roppakaupalla, ei asteikko enää riitä
[/q]
Tapi on nykyään se johon verrataan. Referenssiskenehenkilö :D

tapani-rukka oli niin masentunut ku ei pärjänny jättekoolin skenevisassa, nyt on varmasti parempi mieli!

Hehe, Tapin skenepistelaskuri ei muute oon saanu ihan mun täyttä approovalia :p

Se on meitä artisteja syrvijä varsinki ku oon alusta asti ite pyöriny lähinnä noilla ulkomaan foorumeilla ja tutustunu enemmänkin ulkomaisiin artisteihin ja dj:hin. Ehän mä Suomesta esim. tunne ku muutaman hassun dj:n *lmao*. Ja laskuri perustuu pitkälti siihen ketä Suomalaisia dj:tä ja promoottoreita tuntee

Vasta klubbailun alottanu (varsinkin naispuolinen henkilö) vetäsee tosta testistä varmasti kovemmat pisteet ku meikä

Voitto meni oikeaan osoitteeseen, onneksi olkoon!

Uuteen skenepistelaskuriin pitää saada kysymys:

Kuka tunnettu skenehenkilö tiesi vastaukset kaikkiin kysymyksiin Unity 10v kisassa:

a) Tapi
b) Tabi
c) Tab

:D

[q]drS, 30.10.2006 10:21:
tapani-rukka oli niin masentunut ku ei pärjänny jättekoolin skenevisassa, nyt on varmasti parempi mieli!
[/q]

Mut se johtui siitä, että teidän tietovisa ei ollut tarpeeksi skene ;)

miks me ei saatu omaa appreciation threadii okirun kans ku voitettii le skenetietäjävisa? :(

[q]ville, 30.10.2006 10:24:
---
drS, 30.10.2006 10:21:
---
[/q]

Se oli niin skenessä, että sä et edes tajuu sitä kun et oo niin skenes.

Paljon saa esim. pisteitä jos Paul Oakenfold soittaa sulle kesken keikan ja sanoo, että soitan just sun biisii Ibizalla ja jengi on ihan pähkinöinä

No ei oo soitellu (siis puhelimella, mut biisejä kyllä :P), mut noin niinku esimerkkinä

[q]Lume, 30.10.2006 10:31:
Paljon saa esim. pisteitä jos Paul Oakenfold soittaa sulle kesken keikan ja sanoo, että soitan just sun biisii Ibizalla ja jengi on ihan pähkinöinä

No ei oo soitellu (siis puhelimella, mut biisejä kyllä :P), mut noin niinku esimerkkinä
[/q]

Ja sä oot ihan vääräs skenes.

[q]Lume, 30.10.2006 10:31:

[/q]
Tää keskustelu menee nyt ihan väärille urille, jatkakaa skenepistethreadissa ;)

[q]UzU, 30.10.2006 10:32:
---
Lume, 30.10.2006 10:31:

---

Ja sä oot ihan vääräs skenes.
[/q]

Totta, Outsider

[q]ville, 30.10.2006 10:24:
---
drS, 30.10.2006 10:21:

---

[/q]
villekulta sä et tiedä skenestä mitään.

mä meen tekeen hitauspunnerrusharjotuksii merbaukenkäteline hampaiden välis ->

:D

O