M: KLUBIVAATTEITA ! ! !
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
paljos pyydät noista sääripöwwöistä ? jos sulla niitä vielä on.. semmoset pinkit ja mustat ja keltaset olis päheet, mikäli sulla niitä olisi ? laitatko mailia jennic@luukku.com
[q]JenniC, 24.4.2007 17:53:
paljos pyydät noista sääripöwwöistä ?
Kuten tuli jo about 100 kertaa todettua, mulla EI ole nuita säärystimiä! EI OLE mitään säärystimiä paitsi omat. NADA.
saaks tollasen tytön kaupanpäälle?
[q]Mark Hamilton, 30.5.2007 21:57:
[/q]
Vähänkös oot originaali ja hauska ::DDDDDDDDDDD
otas nyt toi TROLLER pois tosta, ku et vaan osaa...
[q]ezzy, 30.5.2007 21:59:
---
Mark Hamilton, 30.5.2007 21:57:
---
Vähänkös oot originaali ja hauska ::DDDDDDDDDDD[/q]
MUHAHA! kesäALE, nyt hakekaa joku noi pois mun luolta. Pian MÄ MAKSAN jos joku vaan ottaa noita vaatteita 60-80e/setti (EI SÄÄRYSTIMIÄ) *ökkö*
AINIIN ! Ja niitä on muitakin vaatteita mistä ei ole kuvia. Voi kysellä, jotain perus chapsejä ja hame-toppi hässäkkää.
[q]tiutui, 5.4.2007 11:29:
Tätä itsekkin pitänyt, aivan superloisto päällä !
[/q]
Onko tätä kyseistä pukua enää olemassa? Jos kuvaa ei näy niin omasta tekstistäsi varmaan ymmärät, mitä tarkoitan:)
Onkos sulla mitään hiukan largemmalle tytölle sopivaa? Toisin sanoen paidat ei saa olla liian lyhyitä ja hameiden pitää mennä päälle Mielellään jotain uv- tai heijastinjutskia
[q]unitarina, 15.6.2007 23:14:
Onkos sulla mitään hiukan largemmalle tytölle sopivaa? Toisin sanoen paidat ei saa olla liian lyhyitä ja hameiden pitää mennä päälle Mielellään jotain uv- tai heijastinjutskia
[/q]
Ai sulle largempaa ? on esim sen "solarin" setti on isommalla hameella, mut se toppi on vähän lyhyt, neon oranssia. ja niiden "napapaitojen" allehan saa näppärästi jonkun muun ohuen topin, jos napa ujostelee näkyä.
Vyötärö on hiukkasen leventynyt kuvan ajoista Miten pitkä vyötärönauha on pisimmillään? Eli minkäkokonen masu mahtuu hamoseen? Niin ja miten pitkä se on? Mitä pyydät setistä?
Mhjaah,mitäs siellä vielä löytyisi? :D
Vieläkö nämä vaatteet kummittelee sun kaapeissa?
[q]Anime, 4.4.2007 00:13:
---
tiutui,
Mossoon on tulossa miesten mallistoa jossain vaiheessa. *virn*
---
Cheers for that
Pen & Lolly tosiaan tulossa Mossoon kesällä 2007. Tulossa myös uusien 120 neliön tilojen avajaiset touko-kesäkuussa ynnä muuta mukavaa..
[/q]
Koskahan Pen&Lolly tulee sinne Mossoon?
[q]C-Girl,
Koskahan Pen&Lolly tulee sinne Mossoon?
[/q]
Moi!
Mä tein syksyn/talven tilaukset syyskuussa käydessäni Lontoossa ja valitettavasti P&L ei ollut messuilla mukana
Tarkoituksena olisi tilata niitä keväämmällä, koska kyseiset vaatteethan eivät hirveesti talvipakkasilla lämmitä Mitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!
[q]
Moi!
Mä tein syksyn/talven tilaukset syyskuussa käydessäni Lontoossa ja valitettavasti P&L ei ollut messuilla mukana
Tarkoituksena olisi tilata niitä keväämmällä, koska kyseiset vaatteethan eivät hirveesti talvipakkasilla lämmitä Mitä useampi kemuttaja haluaa Pen & Lollya, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tilaan niitä aikaisemmin! Eli sanaa kiertää ja mulle noottii!
[/q]
Hyvä juttu! Sana kiertämään siis.
[q]C-Girl,
Hyvä juttu! Sana kiertämään siis.
[/q]
MOSSO NEWSissa on tuoreimmat infot tilauksista osoitteessa
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=58401;sivu=9999
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »