PRESSURE The Club. 24.11.2006 @ lahti

Back to tapahtumat O

Muutama hassu tunti h-hetkeen..*pahis*

haha,varastin reksin pipon :D

Että sellaset.. kiitokset soittajille ja ihmisille hienosta illasta.. mukavasti oli porukka löytänyt paikalle ja meininki sen mukainen! hyvä tunnelma miltei alusta Rexin överihc lopetukseen asti
Tästä on hyvä jatkaa joulukuussa tulevaan viidakkoon..

sopivasti samat naamat pyori taas taallakin. aanentoisto oli kylla todella syvalta. voisitte panostaa siihen ensi kerralla.

Anteeks kaikille

Kivaa oli, kiitos kaikille

oli kyllä mahtavat bileet, kiitos järjestäjille ja soittajille ja kaikille ihanille ihmisille ketkä piristi iltaani(: oli kivaa! .. kuvia en kyllä tahdo nähdä ku niitä vissiin räpsittiin..apuva..

oli ihan jees. sen aikaa ku mestoilla olin.

Kiitos hyvistä bileistä, oli hauska olla mukana taas:) Porukkaaki riittävästi, näyttäis että meno vaan paranee mitä enempi bileit tulee:P

ps. Olikohan kojootin kaljas jotai myrkkyä, on taas yks elämäni top 10 kankkusista, aargh :S

muutaman kerran kävin töistä kurkkimassa ja hyvältä näytti. :) onneksi ens kerralla pääsee kunnolla mukaan. :)

[q]Kanone, 25.11.2006 18:43:
ps. Olikohan kojootin kaljas jotai myrkkyä, on taas yks elämäni top 10 kankkusista, aargh :S
[/q]
Se on se etikka juunou =P

kiitos pippaloista oli todellakin ULEETA

mäki pääsin jopa tanssilattialle.... hihihihi

ja mulla on toooodella upeita kuvia... hihi

Oli kyllä omaan makuun tosi keskinkertaset kemut, äänentoisto kusi vähän väliä eikä musiikkikaan ollut yhtään omaan makuun. Tosin, siitä ei voi syyttää kun itseään jos ei polce iske. Kaverit oli kivejä ja bisse maistu kuselta. Tuun kyllä varmaan silti seuraaviinkin.

pisteet himaan oskulle ja pasille sekä soittajille.. loisto mainingit :))

Ainahan tollasessa kännissä kivaa on, et olihan nää kai sit loistobileet!

Pyrin välttelemään viinaa loppuvuoden.

äänentoistoon on tulossa joitakin parannuksia joko jo tämän vuoden puolella, tai ensi vuoden alusta.. monitori tosin vahdetaan jo seuraaviin.

katselin kuvista mitä oli tapahtunut, aika sumuiselta näytti....

ja mikään mitä olen ehkä saattanut puhua yhtään kenellekkään ei ole ollut totta, mut valtasi joku ...tanan paha henki ja kyvyttömänä katselin itseäni ruumiini ulkopuolelta. Eikä ollut edes eka kerta, pitäisiköhän mennä henkiparantajalle?

[q]TuuliT, 26.11.2006 16:14:
ja mikään mitä olen ehkä saattanut puhua yhtään kenellekkään ei ole ollut totta, mut valtasi joku ...tanan paha henki ja kyvyttömänä katselin itseäni ruumiini ulkopuolelta. Eikä ollut edes eka kerta, pitäisiköhän mennä henkiparantajalle?
[/q]

näinköhän mitkään henkiparantajatkaan auttais

[q]TuuliT, 26.11.2006 16:14:
[/q]

Olikohan kojootin kaljas oikeasti jotakin myrkkyä

O